Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

widzę, że nie tylko ja zakochałem się w tym moto :P No więc gdzieś początkiem czerwca chciałbym zakupić bandita 600 N. Roczniki starsze, ale myślę, że są w miarę bezawaryjne ? Może ktoś z Was ma chęć sprzedaży ?:crossy:

 

Jeździłem wcześniej na mito 125, z gabarytów dość ciężkie moto jak na 125 i mam pytanie czy nie będę miał problemów z b600 ? Szaleć nie szaleje, bardziej stawiam na turystykę.

 

Pozdrawiam Was !! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem wcześniej na mito 125, z gabarytów dość ciężkie moto jak na 125 i mam pytanie czy nie będę miał problemów z b600 ? Szaleć nie szaleje, bardziej stawiam na turystykę.

Jeżeli lubisz wiatr "we włosach" i niestraszne są dalsze wyprawy ,podobają się Tobie "golasy" i to te olejowe golasy:D oraz wiesz i przyznajesz się do tego ,że najlepszą marką jest Suzuki a jej szczytowym osiągnięciem właśnie Bandit to nie mogłeś trafić lepiej:).

Witaj w klubie LosBanditos:)

Śmigałem na 600N z 2001r......jak dla Ciebie sprzęt na długie lata (nawet ten z wcześniejszych lat produkcji).

Pzdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roczniki starsze, ale myślę, że są w miarę bezawaryjne ?

czy nie będę miał problemów z b600 ? Szaleć nie szaleje, bardziej stawiam na turystykę.

Coz, moja sytuacja jest bardzo podobna, tyle ze moim pierwszym moto jest wlasnie Bandzior 600N i to ten najstarsiejszy (Clasic) bo z '95. Wczesniej juz tylko ujezdzalem szkoleniowa Yamaha TW125. Awaryjnosc... BRAK! Jak dotad wymienilem swiece, olej, filtry itd. co wcale nie oznacza, ze nie ma jakiejs tykajacej bombki, ktora lada moment wybuchnie... ale zadne znaki na niebie i ziemi na to nie wskazuja ;)

 

Radosc z bnditowania jest po prostu cholernie ogromna; Suzi nie zawiodla i mam nadzieje, ze nigdy nie zawiedzie :P

 

Pozdro!

 

Ps. Co z tymi srubami do gmoli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O awaryjność się nie martw.Jeżeli tylko poprzedni właściciel w miarę dbał o sprzęta to nacieszysz się nim bezstresowo dłuższy czas.Serwisowanie B600 należy do jednych z tańszych i łatwiejszych ,dostępność części i akcesoriów przeogromna.

Na cene patrz ale nie może być ona jedynym argumentem przemawiającym za zakupem.Stan techniczny na I miejscu.

B600N wiele wybacza ale nie zaniedbanie :)

BTW.Jeździłeś już wcześniej na Bandicie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THNX Anglik, uspokoiles mnie :) - mam jeszcze pytanko gratisowe: a mianowicie nie widze zeby byly z ta aukcja dostepne jakies sruby do tych gmoli, czy to oznacza, ze mozna wykorzystac te ktore juz sa, czy beda za krotkie i trzeba dokupic dluzsze szpilki? Jesli pytanie wydaje sie Wam byc zbyt tendencyjne to: "tak wysoki sadzie, jestem winny, prosze o najmniejszy wymiar kary z mozliwych" :D

 

Pozdro!

 

 

eee no stary śrubki są cholernie ważne :biggrin: tak, że zasadność twojego pytania jak najbardziej na miejscu :clap:

odp. Do moich gmoli z Larsona dostałem cały całkiem spory worek śrubek, podkładek i tulejek oraz instrukcję montażu bez tego było by niezłe pierdzielenie ze o efekcie wizualnym nie wspomnę. stare śryby są na 200% za krótkie :) :icon_exclaim:

 

 

Ja nadal swoje :icon_razz: Kupno i montaż (gratis :biggrin: ) w Suzuki.Cena porównywalna jak w Larssonie a o srubkach nie musze myśleć.

PZDR

 

 

w pełni popieram tylko że na mojej wysunietej placówce brak takowych :) i trza samemu kręcić sruby :buttrock:

 

" kto robi koła ???? gumbej pierdoła " :biggrin: :biggrin:

 

 

my tu gadu gadu a koń w garażu rdzewieje słonce wyszło temp. w normie to jadę na mały lans do Rowów :crossy: :crossy: :crossy: jak by co to szukam plecaka :biggrin: :biggrin:

sciemka :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem ciekawą stronką http://www.whaccessories.com/Suzuki%20Bandit.htm , Klaudiusz dla ciebie tez są tam jakieś graty.

Pozdrawiam

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melduje się w gronie posiadaczy Bandziorów.

Od 5 sezonów w siodle GSF 600 S (2000), gmole też założyłem :) ale to już tak daaawno temu było, że już o tym zapomniałem :bigrazz: . Przez te 5 lat Bandziorek nigdy mnie nie zawiódł :crossy: No może raz ;) ale to nie jego wina a wina ridera beztrosko pakującego kufer centralny. :icon_rolleyes: Nie wytrzymał obciążenia i musiałem kufer zbierać z asfaltu. Więc uważajcie co i ile wrzucacie do Top Case. :smile: pozdrawiam wojtas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem ciekawą stronką http://www.whaccessories.com/Suzuki%20Bandit.htm , Klaudiusz dla ciebie tez są tam jakieś graty.

Pozdrawiam

Spoko, na ebayu pojawia sie coraz więcej towaru, stronke znam, fajna, dzieki za pamięć :icon_rolleyes:

 

p.s. Wojtas, witamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że nie tylko ja zakochałem się w tym moto :) No więc gdzieś początkiem czerwca chciałbym zakupić bandita 600 N. Roczniki starsze, ale myślę, że są w miarę bezawaryjne ? Może ktoś z Was ma chęć sprzedaży ?:D

Jeździłem wcześniej na mito 125, z gabarytów dość ciężkie moto jak na 125 i mam pytanie czy nie będę miał problemów z b600 ? Szaleć nie szaleje, bardziej stawiam na turystykę.

 

Siemasz Jokokoko (ups...chyba z czymś przedobrzyłem :clap: )

Dobrze trafiłeś z pytaniami

Jeśli nie jesteś postury prezydenta kaczuchy to bez problemu powinieneś dać sobie radę na bandicie. Bandit spokojnie nadaje sie na pierwszy Motor, a Ty i tak już jeździłeś. Co do awaryjności, to o ile nie kupisz rzężacego egzemplarza, nie powinien Cię zawieźć. Ja jeżdżę 10 letnim i wszystko jest cacy. W obsłudze prosty - takie lego dla starszych chłopców - możesz sam rozkładać i składać. Czynności serwisowe, takie jak wymiana filtrów i oleju, można robić samemu. Do mechanika dałem tylko na takie roboty, które wymagają specjalnych narzędzi (regulacja gaźników i zawory). Z wadami to tylko musisz się pogodzić, że jak jest zimno i wilgotno to trudniej z rozruchem. Ale latem to tylko lać i latać...

Jak coś kupisz to sie pochwal!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :icon_eek: mam okazje kupić bandita 1200N. jestem ciekawy ile pali. prosiłbym o podanie danych spalania w miescie na trasie i przy ostrzejszym traktowaniu manetki. pozdrawiam

Od 5 minimalnie przy 100-120km/h na trasie do 6-7 w mieście i nawet 10 przy ostrym pałowaniu :biggrin:

 

p.s. ale proponuje 600-ke, w zupełności narazie wystarczy:) Sorki musiałem pomoralizować:buttrock: he he he

Edytowane przez klaudiusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...