Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bede sie w tym watku rozwodzić na temat Twoje podejścia do kasy,bo mozna wiele zrozumieć ale jak napisalam motocykl=wydatki i nie dziw sie później,że nie jedzie.

 

Ściągnięcie zbiornika to nie żaden problem czy szczyt finezji. Idź do garażu, ściągnij siedzenie i odkręć dwie śróbki- ot cała filozofia. Będziesz widział na ile masz tą "dostępność", o którą ci chodzi. Reszte już wiesz. :icon_mrgreen:

 

Miłego dnia życzę... :crossy:

 

dokladnie jak mowisz, ja 2 dni kompletowalem klucze i nasadke zeby dosrwac sie do swiec :)

 

a propo wydatkow potrzebuje zmienic naped i moze ktos mi podpowie jaki zestaw do B12 K4 ( jakie duze zebatki i jaki lancuch macie i co polecacie)

 

pzdr kondon 1200 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnięcie zbiornika to nie żaden problem czy szczyt finezji. Idź do garażu, ściągnij siedzenie i odkręć dwie śróbki- ot cała filozofia. Będziesz widział na ile masz tą "dostępność", o którą ci chodzi. Reszte już wiesz. icon_mrgreen.gif

Złota rączkę mamy na pokładzie :icon_mrgreen: :clap: :biggrin:

BTW. Jak przetłumaczyć Twój nick? Bo mi się kojarzy z jakąś rurą, szlauf po niemiecku (wiem ze pisownia nie ta :biggrin: ).

Pozdrowionka :lalag:

 

Kondorio. Kup dedykowany zestaw DID lub RK z zębatkami i już. W Autokompleksie dobre ceny są lub po prostu w Larssonie.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zestawy sa, tylko spotkalem sie z roznym dlogosciami lancuchow i zebatki tez byly rozne, a nie chce pozniej sie zamartwaic jak lancuh bedzie za krotki lub zadlogi 9choc pewnie to mniejszy problem)

i pytanie czy zestaw zebatek 15 i 45 plus lancuch 110 ogniw bedzie ok ?

i pytanie nr 2 czy macie zakute na stale czy na zapinke lancuchy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rebel złotą rączką to bym się nie nazwała... poprostu jestem udowodnieniem, że kobieta i nawet blondynka potrafi :crossy: pewne rzeczy można znaleźć na necie, inne w książkach, a najwięcej nauczysz się metodą prób i błędów... /czego nie polecam ale jak baba się uprze... :cool: /

 

Co do mojego nicku to Schnittlauch wystarczy wpisać w google by się pokazało tłumaczenie z języka niemieckiego- Szczypior /mieszkam teraz w Szwajcarii/. :icon_mrgreen:

 

Co do łańcucha to bierz jak serwisówka mówi, bo nawet chcąc kupić zestaw napędowy masz napisane obok rozmiarówkę i jak narazie nie spotkałam się propozycji większej niż 110 co tyczy sie roczników 95-05...

 

kucie stałe /moim zdaniem/ -bylam świadkiem jak gość przyszedł na serwis, bo mu łańcuch spadł - podczas jazdy... naszczęście dużej prędkości nie miał i miał pług, który zatrzymał łańcuch :icon_biggrin: oczywiście wszystko ma inny wymiar jeśli chcesz założyć większą zębatkę itp. ale to chyba nie oto chodzi w Twoim przypadku ... :icon_mrgreen:

 

co do ceny ... sama ostatnio się rozglądam,bo chce sprzedać moją 'dziunie', ale ona to calkiem inna bajka ... z tego co widzialam to za 7000zl to faktycznie można coś przyzwoitego kupić ale to zależy od sprzedającego, bo jak wiadomo fantazja często ponosi, tak samo jak i stan techniczny motocykla nie da się ocenić po obrazku... ani opisie typu -" używany turystycznie, nie katowany, jeżdżony przez kobiete" :icon_mrgreen:

Edytowane przez Schnittlauch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zestawy sa, tylko spotkalem sie z roznym dlogosciami lancuchow i zebatki tez byly rozne, a nie chce pozniej sie zamartwaic jak lancuh bedzie za krotki lub zadlogi 9choc pewnie to mniejszy problem)

i pytanie czy zestaw zebatek 15 i 45 plus lancuch 110 ogniw bedzie ok ?

i pytanie nr 2 czy macie zakute na stale czy na zapinke lancuchy ?

 

 

Serwisówka podaje 45/15 zębów dla B12 i 110 ogniw.

 

Żeby nie było niedomówień – piszę o GSF600.

W zależności od rocznika były dwie długości łańcuchów.

Pierwsze modele do 1999 roku miały 100 ogniw a po 2000 miały 112 ogniw przy takiej samej ilości zębów na zębatkach.

Znalazłem takie informacje na stronie: http://www.esjot.com/ , było rozpisane modelami. Tylko musisz trochę poczekać, bo coś w niej grzebią.

Wiec sprawdź 2 razy zanim zamówisz, bo ze skróceniem nie ma większego problemu – a brakujących ogniw nie dorobisz.

 

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) przy wkręcaniu świecy najpierw wkręcaj palcami żeby gwint złapały bo możesz se spierd*** głowice...

 

 

To koleżanka ma takie palce, że sięgnie świecą do gwintu? :biggrin:

...Bo koledzy to chyba tam nie dadzą rady wetknąć palców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kolega to chyba szuka taniej sensacji... " (...) przy wkręcaniu świecy najpierw wkręcaj palcami żeby gwint złapały bo możesz se spierd*** głowice... "

każdy wie że świeca też ma swoja długość i nie trzeba dotykac gwintu... nawet nie o tym napisalam :icon_mrgreen: nie wiem czy wogole ktoś ma takie palce by tam siegnąć do gwintu trzymając jeszcze świece... :cool:

Edytowane przez Schnittlauch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...