jokoko Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Witam, widzę, że nie tylko ja zakochałem się w tym moto :P No więc gdzieś początkiem czerwca chciałbym zakupić bandita 600 N. Roczniki starsze, ale myślę, że są w miarę bezawaryjne ? Może ktoś z Was ma chęć sprzedaży ?:crossy: Jeździłem wcześniej na mito 125, z gabarytów dość ciężkie moto jak na 125 i mam pytanie czy nie będę miał problemów z b600 ? Szaleć nie szaleje, bardziej stawiam na turystykę. Pozdrawiam Was !! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Jeździłem wcześniej na mito 125, z gabarytów dość ciężkie moto jak na 125 i mam pytanie czy nie będę miał problemów z b600 ? Szaleć nie szaleje, bardziej stawiam na turystykę. Jeżeli lubisz wiatr "we włosach" i niestraszne są dalsze wyprawy ,podobają się Tobie "golasy" i to te olejowe golasy:D oraz wiesz i przyznajesz się do tego ,że najlepszą marką jest Suzuki a jej szczytowym osiągnięciem właśnie Bandit to nie mogłeś trafić lepiej:).Witaj w klubie LosBanditos:)Śmigałem na 600N z 2001r......jak dla Ciebie sprzęt na długie lata (nawet ten z wcześniejszych lat produkcji).Pzdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 narazie w grę wchodzą bandity z lat 95-98 chyba ze jakaś okazyjna cena. Boje się o awaryjność...;/ może dlatego, że wcześniej posiadałem włocha :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImperatoR Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Roczniki starsze, ale myślę, że są w miarę bezawaryjne ?czy nie będę miał problemów z b600 ? Szaleć nie szaleje, bardziej stawiam na turystykę. Coz, moja sytuacja jest bardzo podobna, tyle ze moim pierwszym moto jest wlasnie Bandzior 600N i to ten najstarsiejszy (Clasic) bo z '95. Wczesniej juz tylko ujezdzalem szkoleniowa Yamaha TW125. Awaryjnosc... BRAK! Jak dotad wymienilem swiece, olej, filtry itd. co wcale nie oznacza, ze nie ma jakiejs tykajacej bombki, ktora lada moment wybuchnie... ale zadne znaki na niebie i ziemi na to nie wskazuja ;) Radosc z bnditowania jest po prostu cholernie ogromna; Suzi nie zawiodla i mam nadzieje, ze nigdy nie zawiedzie :P Pozdro! Ps. Co z tymi srubami do gmoli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 O awaryjność się nie martw.Jeżeli tylko poprzedni właściciel w miarę dbał o sprzęta to nacieszysz się nim bezstresowo dłuższy czas.Serwisowanie B600 należy do jednych z tańszych i łatwiejszych ,dostępność części i akcesoriów przeogromna.Na cene patrz ale nie może być ona jedynym argumentem przemawiającym za zakupem.Stan techniczny na I miejscu.B600N wiele wybacza ale nie zaniedbanie :) BTW.Jeździłeś już wcześniej na Bandicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Oczywiście stan techniczny na pierwszym miejscu :), na Bandicie jeszcze nie jeździłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Ps. Co z tymi srubami do gmoli icon_question.gifJa nadal swoje :) Kupno i montaż (gratis ;) ) w Suzuki.Cena porównywalna jak w Larssonie a o srubkach nie musze myśleć.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 THNX Anglik, uspokoiles mnie :) - mam jeszcze pytanko gratisowe: a mianowicie nie widze zeby byly z ta aukcja dostepne jakies sruby do tych gmoli, czy to oznacza, ze mozna wykorzystac te ktore juz sa, czy beda za krotkie i trzeba dokupic dluzsze szpilki? Jesli pytanie wydaje sie Wam byc zbyt tendencyjne to: "tak wysoki sadzie, jestem winny, prosze o najmniejszy wymiar kary z mozliwych" :D Pozdro! eee no stary śrubki są cholernie ważne :biggrin: tak, że zasadność twojego pytania jak najbardziej na miejscu :clap: odp. Do moich gmoli z Larsona dostałem cały całkiem spory worek śrubek, podkładek i tulejek oraz instrukcję montażu bez tego było by niezłe pierdzielenie ze o efekcie wizualnym nie wspomnę. stare śryby są na 200% za krótkie :) :icon_exclaim: Ja nadal swoje :icon_razz: Kupno i montaż (gratis :biggrin: ) w Suzuki.Cena porównywalna jak w Larssonie a o srubkach nie musze myśleć.PZDR w pełni popieram tylko że na mojej wysunietej placówce brak takowych :) i trza samemu kręcić sruby :buttrock: " kto robi koła ???? gumbej pierdoła " :biggrin: :biggrin: my tu gadu gadu a koń w garażu rdzewieje słonce wyszło temp. w normie to jadę na mały lans do Rowów :crossy: :crossy: :crossy: jak by co to szukam plecaka :biggrin: :biggrin: sciemka :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 znalazłem ciekawą stronką http://www.whaccessories.com/Suzuki%20Bandit.htm , Klaudiusz dla ciebie tez są tam jakieś graty.Pozdrawiam Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas27 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Melduje się w gronie posiadaczy Bandziorów.Od 5 sezonów w siodle GSF 600 S (2000), gmole też założyłem :) ale to już tak daaawno temu było, że już o tym zapomniałem :bigrazz: . Przez te 5 lat Bandziorek nigdy mnie nie zawiódł :crossy: No może raz ;) ale to nie jego wina a wina ridera beztrosko pakującego kufer centralny. :icon_rolleyes: Nie wytrzymał obciążenia i musiałem kufer zbierać z asfaltu. Więc uważajcie co i ile wrzucacie do Top Case. :smile: pozdrawiam wojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 znalazłem ciekawą stronką http://www.whaccessories.com/Suzuki%20Bandit.htm , Klaudiusz dla ciebie tez są tam jakieś graty.PozdrawiamSpoko, na ebayu pojawia sie coraz więcej towaru, stronke znam, fajna, dzieki za pamięć :icon_rolleyes: p.s. Wojtas, witamy :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 widzę, że nie tylko ja zakochałem się w tym moto :) No więc gdzieś początkiem czerwca chciałbym zakupić bandita 600 N. Roczniki starsze, ale myślę, że są w miarę bezawaryjne ? Może ktoś z Was ma chęć sprzedaży ?:DJeździłem wcześniej na mito 125, z gabarytów dość ciężkie moto jak na 125 i mam pytanie czy nie będę miał problemów z b600 ? Szaleć nie szaleje, bardziej stawiam na turystykę. Siemasz Jokokoko (ups...chyba z czymś przedobrzyłem :clap: )Dobrze trafiłeś z pytaniamiJeśli nie jesteś postury prezydenta kaczuchy to bez problemu powinieneś dać sobie radę na bandicie. Bandit spokojnie nadaje sie na pierwszy Motor, a Ty i tak już jeździłeś. Co do awaryjności, to o ile nie kupisz rzężacego egzemplarza, nie powinien Cię zawieźć. Ja jeżdżę 10 letnim i wszystko jest cacy. W obsłudze prosty - takie lego dla starszych chłopców - możesz sam rozkładać i składać. Czynności serwisowe, takie jak wymiana filtrów i oleju, można robić samemu. Do mechanika dałem tylko na takie roboty, które wymagają specjalnych narzędzi (regulacja gaźników i zawory). Z wadami to tylko musisz się pogodzić, że jak jest zimno i wilgotno to trudniej z rozruchem. Ale latem to tylko lać i latać...Jak coś kupisz to sie pochwal! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Witam :biggrin: mam okazje kupić bandita 1200N. jestem ciekawy ile pali. prosiłbym o podanie danych spalania w miescie na trasie i przy ostrzejszym traktowaniu manetki. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 (edytowane) Witam :icon_eek: mam okazje kupić bandita 1200N. jestem ciekawy ile pali. prosiłbym o podanie danych spalania w miescie na trasie i przy ostrzejszym traktowaniu manetki. pozdrawiamOd 5 minimalnie przy 100-120km/h na trasie do 6-7 w mieście i nawet 10 przy ostrym pałowaniu :biggrin: p.s. ale proponuje 600-ke, w zupełności narazie wystarczy:) Sorki musiałem pomoralizować:buttrock: he he he Edytowane 15 Maja 2007 przez klaudiusz Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 wolałbym 600 ale jak można by było kupić taniej 1200 to dlaczego nie ?:biggrin: :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.