Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 tak jak w tytule: postawiłem moto na równym, i jak popatrzyłem od tyłu, to koło nie było prostopadle do ziemi. poprostu krzywo!! koło jest proste, sprawdzałem włączająz bieg jak tak stał... podpowiedzcie, co mogło sie stać :?: :?: acha. podczas jazdy jak puszcze kierownice to nie sciąga nigdzie, jedzie idealnie prosto!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 a kiedy to sprawdzałeś? czy było wtedy słońce? bo jak tak to mogło być to zwyczajne złudzenie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 no własnie pech w tym ze nie było słońca, i nie było to napewno złudzenie... już kiedyś to zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 no własnie pech w tym ze nie było słońca, i nie było to napewno złudzenie... już kiedyś to zauważyłem moze masz po prostu widełki skrzywione-jeden wyrzej drugi nizej?????? i dlatego koło jest pochyłe :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 rozbieram teraz całe moto, wiec wszystko sie okaże. ale mam nadzieje ze nic nie jest krzywe!! ja jeszcze bym podejzewał ze coś z amorkami jest nie tak... możliwe to jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 A więc możliwości jest kilka:- przywidziało Ci się (oby :D)- masz krzywą ramę (oby nie) - motocykl co prawda jedzie prosto, ale powinieneś w takim wypadku odczuwać wyraźną różnicę pomiędzy składaniem się w lewy i prawy zakręt- krzywe lagi- krzywo zamocowany wahacz- krzywo postawiłeś motocykl :D- cj*j wie co jeszcze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 rozbieram teraz całe moto, wiec wszystko sie okaże. ale mam nadzieje ze nic nie jest krzywe!! ja jeszcze bym podejzewał ze coś z amorkami jest nie tak... możliwe to jest?? mozliwe :D np. jeden moze by bardziej zbity od rugiego i juz tylny wahacz nie trzyma poziomu jak rozbierzesz to powiedz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 jak rozbierzesz to powiedz :D jak rozbiore to napewno wyśle Ci ten słoik ze smarem zza paznokci, bo bede miał nadmiar :lol: ale przy okazji rozbierania napewno wyjdzie tyle rzeczy, ze ten temat sie troszke rozrośnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 ja juz miałem smar za paznokciami :D dzisaj przekładałem silnik do mojego wieska :D bo sobie kupiłem od kolegi pikasa :D a poniedzałek jade go wyregulować :D bo jakoś dziwnie mi sie włacza wsteczny bieg :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 widze extaze w twoich oczach!! powiedz jak jezdzi na tym silniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 widze extaze w twoich oczach!! powiedz jak jezdzi na tym silniku?? ma rozwiercony gaźnik 8O nie ma uszczelki pod głowica :D i jak zpuszcze go z obrotów do dostaje lewych obrotów :lol: i moge sobie jeździc do tyłu-troche dziwne uczucie :? ale w poniedzałek wszytko bedzie cacy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 Moze masz oske w kole krzywa - probowales krecic kolem. Zakrec nim i wtedy zobacz czy kolo nie lata na boki ... chociaz to bys odczul wyraznie podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 [cea_PL"]Moze masz oske w kole krzywa - probowales krecic kolem. Zakrec nim i wtedy zobacz czy kolo nie lata na boki ... chociaz to bys odczul wyraznie podczas jazdy. własnie nie lata na boki, bo zrobiłem test "kogoś by tu można wpisać" >> czyli włączyłem bieg jak stał na widełkach, i koło prosto sie kręciło... acha, widze też jakieś wytarcie na tylnej zembatce z jednej strony... czy to może być z tym związane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 Wytarcie ... moze ogarek mial jakis wypadek - stluczke lub po prostu czyms oberwal w tylni naped. Rownie dobrze mogl spasc lancuch i ja obetrzec :D. btw: ktore kolo odstaje od normy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2003 btw: ktore kolo odstaje od normy? upss: najważniejszego nie napisałem... tylnie koło odstaje od normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.