Skocz do zawartości

ZXR 400L wymiana wydechu


czupryna
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

 

Śmigam na Kawasaki ZXR 400L r 94 i (może po części z nudów i zimy) postanowiłem wymienić sobie wydech (sam tłumik) w mojej Kasi. Czytałem już troszkę na ten temat, ale z racji tego, że w temacie mechaniki motocyklowej jestem żółtodziobem, to mam kilka pytań.

 

Przede wszystkim- czy warto? Obecnie jeżdżę na fabrycznym wydechu, który niejedno już przeszedł. Jednak spisuje się w miarę bez zarzutów. Mimo wszystko chciałbym (chyba jak każdy) poprawić troszkę dźwięk i wygląd swojej niuni. Gdyby osiągi wzrosły chociaż minimalnie, to byłbym już wniebowzięty :)

 

Zastanawiałem się nad wydechami firmy Micron albo Laser (w tym wypadku mam możliwość kupna Lasera Duo, który był zamontowany w cbr600rr). I teraz pytanie- jak to wszystko poskładać do kupy? O wydechy dedykowane do zxr 400 bardzo ciężko i praktycznie niemożliwe jest ich nabycie. Wiem, że chłopaki jakoś przerabiają wyloty od 600, ale w jaki sposób- nie mam pojęcia (nic nowego :biggrin: ). Jeżeli ktoś poświeciłby chwilkę i wypowiedział się na temat tych tłumików oraz wytłumaczył co i jak, to ma piwko. Albo cole, wedle gustu :spam:

 

Acha, z tego co wiem do wydechy dedykowane do zxr'y mają wloty o średnicy 63 mm. Może to info będzie przydatne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Moim zdaniem jak sie nie ma kasy na dedykowany wydech a chce się kombinować z czymś innyjm to nie ma wniku i pakować co podchodzi i ładnie wygląda bo to zmieni dźwięk standardowej pierdzącej puszki na coś bardziej rasowego a zwłaszcza w wy sokiej partii obrotówi to będzie bardzo przyjemnie doznanie i również będzie Ci się wydawało , że Twoje moto chodzi lepiej.

 

Poszukaj tylko dobrego fachowca co by Ci dobrze to wszystko dopasował i ładnie przespawał jeśli coś trzeba pospawać bo jak robota jest spartolona to nawet ładny tytanowy wydech z kiepskim łaczenie bedzie wyglądach jak g... w trawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Tom_H powiedział... jak zależy Ci tylko na dźwięku, znajdź sobie jakiś sportowy wydech od czegokolwiek, dopasuj , daj do fachowca z TIGiem ... czy będzie to średnica wylotu 63 mm czy 65 czy 55 wszystko jedno...(wszystkie przeloty wyglądają tak samo...w środku rury rura, a pomiedzy nimi materiał wygłuszający...różnią się tylko długością, średnicą , mocowaniami i wygięciem rury łączącej z kolektorem) ...i tak przelot zuboży mieszankę, i tak ingerencja w gaźniki będzie niezbędna... chyba że nie zależy Ci na trwałości silnika i nie będzie Ci przeszkadzał nawet spadek osiągów i chcesz pałować na zbyt ubogiej mieszance, ale to już zależy od Ciebie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...