czupryna Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam wszystkich :) Śmigam na Kawasaki ZXR 400L r 94 i (może po części z nudów i zimy) postanowiłem wymienić sobie wydech (sam tłumik) w mojej Kasi. Czytałem już troszkę na ten temat, ale z racji tego, że w temacie mechaniki motocyklowej jestem żółtodziobem, to mam kilka pytań. Przede wszystkim- czy warto? Obecnie jeżdżę na fabrycznym wydechu, który niejedno już przeszedł. Jednak spisuje się w miarę bez zarzutów. Mimo wszystko chciałbym (chyba jak każdy) poprawić troszkę dźwięk i wygląd swojej niuni. Gdyby osiągi wzrosły chociaż minimalnie, to byłbym już wniebowzięty :) Zastanawiałem się nad wydechami firmy Micron albo Laser (w tym wypadku mam możliwość kupna Lasera Duo, który był zamontowany w cbr600rr). I teraz pytanie- jak to wszystko poskładać do kupy? O wydechy dedykowane do zxr 400 bardzo ciężko i praktycznie niemożliwe jest ich nabycie. Wiem, że chłopaki jakoś przerabiają wyloty od 600, ale w jaki sposób- nie mam pojęcia (nic nowego :biggrin: ). Jeżeli ktoś poświeciłby chwilkę i wypowiedział się na temat tych tłumików oraz wytłumaczył co i jak, to ma piwko. Albo cole, wedle gustu :spam: Acha, z tego co wiem do wydechy dedykowane do zxr'y mają wloty o średnicy 63 mm. Może to info będzie przydatne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 To forum posiada opcję "szukaj" ..kliknij tam... wpisz słowo " sportowy wydech" lub pokrewne i napewno znajdziesz sporo informacji, bo temat sportowych wydechów wałkowany był setki razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupryna Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Sęk w tym, że ja już to robiłem :icon_mrgreen: Chodzi mi o rady bezpośrednio dotyczące mojego modelu motocykla i wspomnianych wydechów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_H Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam Moim zdaniem jak sie nie ma kasy na dedykowany wydech a chce się kombinować z czymś innyjm to nie ma wniku i pakować co podchodzi i ładnie wygląda bo to zmieni dźwięk standardowej pierdzącej puszki na coś bardziej rasowego a zwłaszcza w wy sokiej partii obrotówi to będzie bardzo przyjemnie doznanie i również będzie Ci się wydawało , że Twoje moto chodzi lepiej. Poszukaj tylko dobrego fachowca co by Ci dobrze to wszystko dopasował i ładnie przespawał jeśli coś trzeba pospawać bo jak robota jest spartolona to nawet ładny tytanowy wydech z kiepskim łaczenie bedzie wyglądach jak g... w trawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupryna Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Ale muszę dobrać specyficzny rodzaj tłumika, czy każdy po większych bądź mniejszych przeróbkach się do mojej Kasi nada? Pytam przede wszystkim o Lasera Duo Tech Carbon (obecnie tego mam na oku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Tak jak Tom_H powiedział... jak zależy Ci tylko na dźwięku, znajdź sobie jakiś sportowy wydech od czegokolwiek, dopasuj , daj do fachowca z TIGiem ... czy będzie to średnica wylotu 63 mm czy 65 czy 55 wszystko jedno...(wszystkie przeloty wyglądają tak samo...w środku rury rura, a pomiedzy nimi materiał wygłuszający...różnią się tylko długością, średnicą , mocowaniami i wygięciem rury łączącej z kolektorem) ...i tak przelot zuboży mieszankę, i tak ingerencja w gaźniki będzie niezbędna... chyba że nie zależy Ci na trwałości silnika i nie będzie Ci przeszkadzał nawet spadek osiągów i chcesz pałować na zbyt ubogiej mieszance, ale to już zależy od Ciebie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupryna Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 No właśnie chciałem to zrobić teraz, gdyż przed sezonem i tak robie synchro. A szkoda by było 2x grzebać przy gaźnikach. Ale dzięki za info, wygląda na to, że się skusze :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.