Skocz do zawartości

ZZR 600 problem c.d.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj znowu sie załamałem bo myślałem, że problem mam już za sobą... Jak zresztą zapewniał mnie mechanik jednego z serwisów w Lublinie..

Dzisiaj było +5 to mówie wyprowadze i zobacze co mi tam poładowali.. A tu co? Kurde z transportem motocykla do i z serwisu ta przyjemnośc naprawy kosztowała mnie łącznie 400zł, a guzik zrobili...

Mowilem im, ze cos klepie w silniku, odpalili, posluchali... Najpierw mial byc łancuch rozrzadu do wymiany, okazalo sie, ze to były zawory...

A ch.. były bo moto jak "klepało" tak "klepie"...

Jak mam teraz walczyć z tym serwisem, zrobili mi zawory i gaźniki, a ja przecież prosiłem ich, żeby zrobili ten niepokojący stukot...

Jakich argumentów mam użyć, aby albo zwrócili mi kasę, albo przyjęli moto jeszcze raz i zrobili go tak, jak należy bez dodatkowej zapłaty z mojej strony?

Bardzo Was prosze o jakieś rady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj znowu sie załamałem bo myślałem, że problem mam już za sobą... Jak zresztą zapewniał mnie mechanik jednego z serwisów w Lublinie..

Dzisiaj było +5 to mówie wyprowadze i zobacze co mi tam poładowali.. A tu co? Kurde z transportem motocykla do i z serwisu ta przyjemnośc naprawy kosztowała mnie łącznie 400zł, a guzik zrobili...

Mowilem im, ze cos klepie w silniku, odpalili, posluchali... Najpierw mial byc łancuch rozrzadu do wymiany, okazalo sie, ze to były zawory...

A ch.. były bo moto jak "klepało" tak "klepie"...

Jak mam teraz walczyć z tym serwisem, zrobili mi zawory i gaźniki, a ja przecież prosiłem ich, żeby zrobili ten niepokojący stukot...

Jakich argumentów mam użyć, aby albo zwrócili mi kasę, albo przyjęli moto jeszcze raz i zrobili go tak, jak należy bez dodatkowej zapłaty z mojej strony?

Bardzo Was prosze o jakieś rady...

podstawowe pytanie czy nie mogłeś sprawdzić moto przy odbiorze!? nie wyobrażam sobie, żebym odebrał motocykl z serwisu i ni esprawdził od ręki jak chodzi/czy to co było nie tak jest naprawione.

Proponuję ci zadzwinić do przedstawiciela odpowiedniego rzecznika konsumentów. To użąd zajmujący się takimi sprawami i mają obowiązek za darmo udzielić ci porady.

pzdr!

bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...