st@f Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Witam, mam taki problem że nagminnie wysiada mi tryb w skrzyni ten zazebiający sie z trybem zdawczym, i spewnoscia nie jest to wynik katowania, naprawpodobniej koła zębate nie zazębiaja sie na calej powierzchni. 2 razy scialo mi zeby a raz oderwala sie cwiartka kola zebatego,3 awarie skrzyni w przeciągu ok 5000tys km , na poczatku mysalem ze moze to wina wad materialowych kół ale po trzecim uszkodzeniu zmienilem juz zdanie... moze miał ktos taki przypadek? mam podejrzenia ze moze kartery sa z innych serii odlewniczych? moze jest wstanie ktos cos doradzic,z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 sprawdź osiowość wałków w skrzyni biegów i czy są zachowane odpowiednie podkładki między kołami na wałkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Ja miałem tak w SHLce. Powodem była wyrobiona tulejka wałka pośredniego (pod wałkiem zdawczym) i otwór w karterze, w którym siedziała ta tulejka. Popatrz czy tulejka w karterze i wałek w tulejce nie mają zbytnich luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st@f Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 sprawdź osiowość wałków w skrzyni biegów i czy są zachowane odpowiednie podkładki między kołami na wałkach. Wiesz chyba podkladki mam dobrze tak mi sie wydaje, mowiac ze nie zazebiaja sie na calej powierzchni tryby mialem na mysli ze odleglosc osi koł od siebie jest zbyt duza Ja miałem tak w SHLce. Powodem była wyrobiona tulejka wałka pośredniego (pod wałkiem zdawczym) i otwór w karterze, w którym siedziała ta tulejka. Popatrz czy tulejka w karterze i wałek w tulejce nie mają zbytnich luzów. Tez o niej myslalem ale jest ok, przy drugim zerwaniu trybu ja wymienilem na nowa, dziekuje Wam za pomoc moze jeszcze jakies sugestie macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Jak wyżej: sprawdź tulejki (czyli już sprawdziłeś) , sprawdeź numery karterów - kiedyś miałem 2 różne kartery w Jawie TS 350 i skrynia siadała srednio co 2 tys km. Padały łozyska igiełkowe wałka pośredniego i ta zębatka która u ciebi się niszczy u mnie frezowała karter. Nieosiowe ustawienie wałków. Poza tym napisz czy wkładałeś części z innej skrzyni do swojej? Wiem że są 2 długości wałków pośrednich tylko nie pamietam który w którym moto - SHL chyba ma troche dłuższy ten wałek na czopie łożyska pod zdawczym wałkiem. Koła zębate wymieniaj parami. Jesli wkładałeś nowe tulejki to jak je rozwiercałeś? Może krzywo rozwiercone są? Wiedz że nawet jak pasowały bez rozwiercania to mogą być "krzywe" taka dziś jakość wyrobów. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.