Skocz do zawartości

Gaźnik z Jawy do WSK-i


Pazdi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to cholera mam problem. Zmierzylem i ma gardziel 28mm a w silniku mam 26mm. Myslalem wczesniej ze to jest ten ze starej Jawy co ma 26 mm przelotu. Czy można zamontować gaźnik o przelocie 28mm gdzie wczesniej byl 26mm?? Chyba że roztoczyć to połączenie gaźnika z cylindrem do 28mm.

Byłbym wdzięczny za udzielenie porad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to cholera mam problem. Zmierzylem i ma gardziel 28mm a w silniku mam 26mm. Myslalem wczesniej ze to jest ten ze starej Jawy co ma 26 mm przelotu. Czy można zamontować gaźnik o przelocie 28mm gdzie wczesniej byl 26mm?? Chyba że roztoczyć to połączenie gaźnika z cylindrem do 28mm.

Byłbym wdzięczny za udzielenie porad

 

nie mozesz dać gaźnika 28 do gardziela 26 :D ale morzesz ten gardzel rozwiercic do 28

 

i zrobic go w kształcie storzka

 

i powino być gites :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sorki że znowu poruszam ten temat, ale on mi nadal nie daje spokoju.

 

Mam już 3 gaźniki z Jawy ale tylko jeden kruciec i nie wiem czy go rozwiercać. Czy ktoś wie jak chodzi taki gaźniczek (z dyszami mniejszymi, tzn.: 72, 92, 40) przy Wuesce 175 z silnikiem Wiatra. Ostatnio usłyszałem że gorzej jeździ na takim gaźniku ale coś mi sie w to nie chce wierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...