paolo Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) mam pytanie ile mnie to może skrobnąć i co może być padnięte :P na początku wyskakiwał a teraz to w ogóle nie chce ciągnąc :bigrazz: ps sprzęt jeszcze nie rozebrany , a kolega chce kupić i nie wiem czy go naprawiać czy sprzedać mu jaki jest taniej (ile taniej ???) skrzynia 6 biegowapozdro pzweł ( sprzęgła kłowe , wałki, a może wodzik, lub para kół zębatych) ????? Edytowane 6 Stycznia 2008 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Najgorsza jest robocizna bo trzeba cały silnik wyciągnąć i rozpołowić. Jeśli ten bieg nie chce ci wejść to być może nie są to tryby tylko wodziki/synchronizatory jakoś tak jest to w Yamaha`ch rozwiązane. Jeśli nie jest to typowa przypadłość tych KTMów to bez rozbiórki za dużo nie wykombinujesz. Cenowo moim zdaniem powinieneś się zmieścić w 1k zł. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 mam pytanie ile mnie to może skrobnąć i co może być padnięte >( sprzęgła kłowe , wałki, a może wodzik, lub para kół zębatych) ????? Dokladnie 2 kola i wodzik - sprawdz ceny u dealera. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.