Skocz do zawartości

honda kapie olej z walka zdawczego


kubus2905
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zciągniej zębatke i wtedy bedziesz widział ten simmering. JAk juz to bedziesz miał to ja w tym momencie przewiercałem simmering wiertłem 3 albo 4 zalezy jai duzy ten simmering tylko ostroznie zeby wałka nie uszkodzic jak juz tu jeden kolega napisał. Potem w tą dziure wsadzasz jakies zagięty drut czy cos podobnego i wyszarpujesz.

 

A wymiary pisza na simmeringu, jak nie da sie odczytać to pisze w serwisówce a jak jej nie masz to zostaje suwmiarka i zmierzenie go. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale pewnie pikusiowi91 chodziło o simmeringi znajdujace się na zewnątrz korpusu silnika. Może masz wsadzony simmer, który ma metalowy nieogumowany szkielet, i przez to wydaje Ci się że ma jakiś kołnierz? Najlepiej zrób zdjęcie, tak jak pisali przedmówcy. Pzdr

 

EDIT: Znalazłem na forum fiszke, simmer jest pod nr 31. Nie widać tam żadnego kołnierza.

fiszka

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...