Skocz do zawartości

MTX/MBX powietrze 80 ccm


EfzeteNeR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy!!!! mam własnie remont silnika od MTX. silnik kupiłem niedawno do remontu ale nie mialem wczesniej do czynienia z takim silnikiem:( i nie wiem czy tak ma byc!! chodzi o to ze w cylindrze jest tylko jedno ale za to dośc spore okno(kanał)wydechowe i nie wiem czy czasem ktos wczesniej nie wywalił z niego przegrody jaką widzialem w innym silniku:( czy ma ktos moze wiedzę na ten temat?? jak już kupowac tłok to jaki?? możecie cos polecic?? na czym jezdzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co z tego co pamiętam to umnie w Ns-1 (silnik ten sam co w Mtx) jest jedno duże z przegrodą tak jak się domyślałeś ale trzym tu strone tam jest dużo rysunków i fotek:

 

http://www.lydia2004.galeon.com/MDScilin.htm

 

:D tak tam ma być przegroda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tłoka sprawa ma się tak do MTX 80 są tanie tłoki, jednakże z opini użytkowników wiemy, że długo na nich nie polatasz, a co do lepszych to wiadomo, vertex czy wossner byłyby super ale znaleźć takie to ciężka sprawa, druga sprawa to cena :wink:

Pozdrawiam i powodzenia

 

Ty ale ja dopiero teraz zauważyłem że to chłodzone powietrzem miało być :wink:

 

Kurde to z tym cylindrem może być różnie to co ci wcześniej napisałem to odnośnie chłodzenia cieczą było :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kiedys ogladałem taki cylek od mtx powietrznaika to nie było pionowej przegrody na oknie kanału wydechowego wiec raczej nie posiadały ich (Ale z taką przegrodą jest lepiej boweim pierscienie mają lepiej i sie tak nie zdzierają) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

To jak długo się trzymają zależy od smarowania, dobrego dotarcia, stylu jazdy, jakości zestwu tłokowego i wielu innych czynników, te są główne Więc nie da się jednoznacznie określić jak często wymagana jest zmiana pierścieni

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na pierscieniach smigalem jeden sezon (chlodzony ciecza silnik) jezeli chodzi o tlok mialem jakis kluty - nie wiem dokladnie co to bylo ale koles mi zamawial z NIemiec i zaplacilem kupe kasy choc to bylo dawno ale pamietam ze cos kolo 900 zl;/ bylo to pare latek temu wiec nie wiem jak sie sprawy maja teraz. z tego co pamietam tez zalecali paliwo mieszac i lac mieszanke do baku niz kozystac z tego dozownika - mogl czasem nie podac paliwa i wiadomo co wtedy- ja i znajmomi co miesli cos takiego zawsze mieszalismy - czy byl sens ??? uwazalismy ze tak:)

Edytowane przez mauy86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...