Skocz do zawartości

Nie widać poziomu oleju - Drag Star 650 97r


shogun1968
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aaaaaaaaaaaa :flesje:

Bo to wina polskich drog i stanu w jakim sie znajduja :buttrock:

Ja na angielskie nie narzekam i dlatego zawieszenie mi nie przeszkadza ani nic nie dobija :cool:

Zgadza się stan polskich dróg jest w kiepskim stanie, mam nadzieję że kiedyś będą lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaaaaaaaaa :wink:

Bo to wina polskich drog i stanu w jakim sie znajduja :)

Ja na angielskie nie narzekam i dlatego zawieszenie mi nie przeszkadza ani nic nie dobija :)

witam :wink: zastanawialem się w jakim kraju mieszkasz,bo ten skrót "UK" jakoś do niczego mi nie pasował,a ty mieszkasz w anglii :) jeśli chodzi o drogi,to różnicę nawierzchni odczuwam nie mal codziennie na wlasnej dupie niestety :P ale mogę was pocieszyć,że jednak robią te drogi u nas i napewno będzie lepiej ale to jeszcze potrwa,poza tym taki stan jest w wielu innych krajach,jak to się teraz mówi"nowej unii"wracając do zawieszenia,to widzę,że koledzy mają podobne sposstrzeżenia,przy hamowaniu mocniejszym trochę ten przód nurkuje ale patent z gęstszy olejem napewno i w moim moto się sprawdzi.pozdrawiam wszystkich shogun :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, że dragi mają mięciutkie zawieszenie to wiadomo, ale nikt z Was nie wspomniał o jego dobijaniu przy mocnym hamowaniu. Możliwości przodu spadają do zera : /

 

 

PS

Nie bądź taki ostry dla forumowiczów :smile: Często z wielu "pierdół" można wyłuskać prawdziwą rodzynkę. Tak więc czytaj, lukaj, śledź posty :flesje:

Edytowane przez Dex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, że dragi mają mięciutkie zawieszenie to wiadomo, ale nikt z Was nie wspomniał o jego dobijaniu przy mocnym hamowaniu. Możliwości przodu spadają do zera : /

PS

Nie bądź taki ostry dla forumowiczów :P Często z wielu "pierdół" można wyłuskać prawdziwą rodzynkę. Tak więc czytaj, lukaj, śledź posty :)

Zgadza się mimo tych nieraz pierdół i są rodzynki i dlatego śledzę forum, a niektóre informacje są bezcenne :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]witam :D zastanawialem się w jakim kraju mieszkasz,bo ten skrót "UK" jakoś do niczego mi nie pasował,a ty mieszkasz w anglii :buttrock:

 

 

Czy napisales to w ramach zartu, czy tez rzeczywiscie nie bardzo wiesz co to UK ???? :buttrock:

Zamiast sie zastanawiac co znaczy skrot UK i pisac o tym, wez sprawdz najpierw w roznych zrodlach

A co tam, pomoge CI ........... United Kingdom ( UK ) :buttrock: tudziez Great Britain ( GB )

Te dwa skroty sa obowiazkowe w oznaczeniach Wysp Brytyjskich :D

 

A wracajac do tematu: jak Ci tak zawieszenie dobija, to zmieniaj oleum, oraz .............. delikatniej jezdzij :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy napisales to w ramach zartu, czy tez rzeczywiscie nie bardzo wiesz co to UK ???? :evil:

Zamiast sie zastanawiac co znaczy skrot UK i pisac o tym, wez sprawdz najpierw w roznych zrodlach

A co tam, pomoge CI ........... United Kingdom ( UK ) :) tudziez Great Britain ( GB )

Te dwa skroty sa obowiazkowe w oznaczeniach Wysp Brytyjskich :buttrock:

 

;)

 

 

 

 

 

No cos ty kolego nie wiesz co to jet Wielka Brytfania?? :P Majkel - on cyba zartowal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do oleju to wytarczy przechylić moto tak, żeby olej przelał sie na drugą strone, wtedy zobaczysz zmiany :biggrin: więc potwierdzam jedynie to co napisał majkel. Spraw sobie kogoś do pomocy.

Odnośnie zawieszenia to ja polecam wymiane (albo chociaż wymieszanie) starego oleju na twardszy. Zrobiłem to pod koniec sezonu i powiem tyle, że jak Drag prowadzi się świetnie to teraz jest jeszcze lepiej, lepiej wybiera nierównośći, nie dobija przy ostrym hamowaniu, w zakrętach czuje sie jakby pewniej.

 

Niewielki koszt a różnice widać od razu. Wielu mechaników odsysa olej... co podobno później objawia sie zbyt dużym stanem gdyż przy odsysaniu zawsze coś zostanie - to slowa mechanika, dla mnie to nie ma znaczenia bo ten poziom krytyczny na pewno nie jest i górą sie nie wylewa :-) inni natomiast rozbierają całość i zlewają w dół. Mi natomiast mechanik znajdując złoty środek (bo nie chcialem rozbierać zawieszenia) odessał pewną ilość oleju i wlał tyle samo nowego, twardszego (15W?). Polecam.

Witaj mikgar :lalag: jak byś mógł nagryzmolić,ile kosztuje wymiana oleju w przodzie drag stara lub to wymieszanie?z góry dziękuje i pozdrawiam :crossy:

 

Czy napisales to w ramach zartu, czy tez rzeczywiscie nie bardzo wiesz co to UK ???? :wink:

Zamiast sie zastanawiac co znaczy skrot UK i pisac o tym, wez sprawdz najpierw w roznych zrodlach

A co tam, pomoge CI ........... United Kingdom ( UK ) :clap: tudziez Great Britain ( GB )

Te dwa skroty sa obowiazkowe w oznaczeniach Wysp Brytyjskich :biggrin:

 

A wracajac do tematu: jak Ci tak zawieszenie dobija, to zmieniaj oleum, oraz .............. delikatniej jezdzij :P

cześć :wink: oczywiście,że wiem,co to united kingdom,jeżdze bardzo dużo ale akurat nie do anglii,zawsze jednak spotykam oznaczenie GB a nie UK,dlatego tak napisałem,może to i tak głupio zabrzmiało :biggrin: jeżdząc motorem natomiast nie jestem zwolennikiem ostrego ruszania po to,żeby za chwilę hamować,jak jakiś czub,zdarzyło mi się jednak być zmuszonym do takiego hamowania,gdyż pewien osioł na motocyklu zapomniał popatrzeć w lusterko przed zawracaniem.szczęśliwie nic się nie stało nikomu ale pękł mi przedni błotnik bo przód dobił.zakręty też napewno moto pokonywało by pewniej.pozdrawiam :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć :flesje: oczywiście,że wiem,co to united kingdom,jeżdze bardzo dużo ale akurat nie do anglii,zawsze jednak spotykam oznaczenie GB a nie UK,dlatego tak napisałem,może to i tak głupio zabrzmiało :P [...]

 

No glupio zabrzmialo, dlatego nie wiedzialem jak odpisac i zareagowac, ale spoko ze wyjasniles :) :flesje:

 

[...]ale pękł mi przedni błotnik bo przód dobił. zakręty też napewno moto pokonywało by pewniej.pozdrawiam :icon_razz:

 

No to rzeczywiscie niezle musiales dowalic. :eek:

W takim wypadku proponowalbym wymienic jeszcze sprezyny w zawieszeniu na te progresywne. Sa twarde i na pewno bedzie Ci sie lepiej jezdzilo :flesje: :icon_mrgreen:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No glupio zabrzmialo, dlatego nie wiedzialem jak odpisac i zareagowac, ale spoko ze wyjasniles :flesje: :biggrin:

 

No to rzeczywiscie niezle musiales dowalic. :P

W takim wypadku proponowalbym wymienic jeszcze sprezyny w zawieszeniu na te progresywne. Sa twarde i na pewno bedzie Ci sie lepiej jezdzilo :D :flesje:

cześć :D hamowałem obydwoma hamulcami,aż obie gumy dymily,miałem córcię z tyłu,motor był obciążony no i to bylo w normalnym marszu ale nawet się nie wylożyliśmy,choć szedlem w zlozeniu jak tomek gollob na żużlu,jakoś opanowalem maszynę,tylko dziecku nagnałem strtacha przez tego idiotę.myślę,że masz rację z tymi sprężynami i przy okazji wizyty w serwisie zapyta o nie.narka :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...