majkelpl Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Aaaaaaaaaaaa :flesje: Bo to wina polskich drog i stanu w jakim sie znajduja :buttrock: Ja na angielskie nie narzekam i dlatego zawieszenie mi nie przeszkadza ani nic nie dobija :cool: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIVENN Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Aaaaaaaaaaaa :flesje: Bo to wina polskich drog i stanu w jakim sie znajduja :buttrock: Ja na angielskie nie narzekam i dlatego zawieszenie mi nie przeszkadza ani nic nie dobija :cool:Zgadza się stan polskich dróg jest w kiepskim stanie, mam nadzieję że kiedyś będą lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogun1968 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Aaaaaaaaaaaa :wink: Bo to wina polskich drog i stanu w jakim sie znajduja :) Ja na angielskie nie narzekam i dlatego zawieszenie mi nie przeszkadza ani nic nie dobija :)witam :wink: zastanawialem się w jakim kraju mieszkasz,bo ten skrót "UK" jakoś do niczego mi nie pasował,a ty mieszkasz w anglii :) jeśli chodzi o drogi,to różnicę nawierzchni odczuwam nie mal codziennie na wlasnej dupie niestety :P ale mogę was pocieszyć,że jednak robią te drogi u nas i napewno będzie lepiej ale to jeszcze potrwa,poza tym taki stan jest w wielu innych krajach,jak to się teraz mówi"nowej unii"wracając do zawieszenia,to widzę,że koledzy mają podobne sposstrzeżenia,przy hamowaniu mocniejszym trochę ten przód nurkuje ale patent z gęstszy olejem napewno i w moim moto się sprawdzi.pozdrawiam wszystkich shogun :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 (edytowane) Panowie, że dragi mają mięciutkie zawieszenie to wiadomo, ale nikt z Was nie wspomniał o jego dobijaniu przy mocnym hamowaniu. Możliwości przodu spadają do zera : / PSNie bądź taki ostry dla forumowiczów :smile: Często z wielu "pierdół" można wyłuskać prawdziwą rodzynkę. Tak więc czytaj, lukaj, śledź posty :flesje: Edytowane 30 Grudnia 2007 przez Dex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIVENN Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Panowie, że dragi mają mięciutkie zawieszenie to wiadomo, ale nikt z Was nie wspomniał o jego dobijaniu przy mocnym hamowaniu. Możliwości przodu spadają do zera : /PSNie bądź taki ostry dla forumowiczów :P Często z wielu "pierdół" można wyłuskać prawdziwą rodzynkę. Tak więc czytaj, lukaj, śledź posty :)Zgadza się mimo tych nieraz pierdół i są rodzynki i dlatego śledzę forum, a niektóre informacje są bezcenne :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 [...]witam :D zastanawialem się w jakim kraju mieszkasz,bo ten skrót "UK" jakoś do niczego mi nie pasował,a ty mieszkasz w anglii :buttrock: Czy napisales to w ramach zartu, czy tez rzeczywiscie nie bardzo wiesz co to UK ???? :buttrock: Zamiast sie zastanawiac co znaczy skrot UK i pisac o tym, wez sprawdz najpierw w roznych zrodlachA co tam, pomoge CI ........... United Kingdom ( UK ) :buttrock: tudziez Great Britain ( GB )Te dwa skroty sa obowiazkowe w oznaczeniach Wysp Brytyjskich :D A wracajac do tematu: jak Ci tak zawieszenie dobija, to zmieniaj oleum, oraz .............. delikatniej jezdzij :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Czy napisales to w ramach zartu, czy tez rzeczywiscie nie bardzo wiesz co to UK ???? :evil: Zamiast sie zastanawiac co znaczy skrot UK i pisac o tym, wez sprawdz najpierw w roznych zrodlachA co tam, pomoge CI ........... United Kingdom ( UK ) :) tudziez Great Britain ( GB )Te dwa skroty sa obowiazkowe w oznaczeniach Wysp Brytyjskich :buttrock: ;) No cos ty kolego nie wiesz co to jet Wielka Brytfania?? :P Majkel - on cyba zartowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 No cos ty kolego nie wiesz co to jet Wielka Brytfania?? [...] Aaaaaaaaa to to wiem ;) Choc ostatnio zmienia nazwe na ........... Wielka Polonia :clap: :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Majkel - Wielka Brytfania to nie bylo do cie :-) ale szczesliwego nowego roku :-) i uciekam bo off- topic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogun1968 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 co do oleju to wytarczy przechylić moto tak, żeby olej przelał sie na drugą strone, wtedy zobaczysz zmiany :biggrin: więc potwierdzam jedynie to co napisał majkel. Spraw sobie kogoś do pomocy.Odnośnie zawieszenia to ja polecam wymiane (albo chociaż wymieszanie) starego oleju na twardszy. Zrobiłem to pod koniec sezonu i powiem tyle, że jak Drag prowadzi się świetnie to teraz jest jeszcze lepiej, lepiej wybiera nierównośći, nie dobija przy ostrym hamowaniu, w zakrętach czuje sie jakby pewniej. Niewielki koszt a różnice widać od razu. Wielu mechaników odsysa olej... co podobno później objawia sie zbyt dużym stanem gdyż przy odsysaniu zawsze coś zostanie - to slowa mechanika, dla mnie to nie ma znaczenia bo ten poziom krytyczny na pewno nie jest i górą sie nie wylewa :-) inni natomiast rozbierają całość i zlewają w dół. Mi natomiast mechanik znajdując złoty środek (bo nie chcialem rozbierać zawieszenia) odessał pewną ilość oleju i wlał tyle samo nowego, twardszego (15W?). Polecam.Witaj mikgar :lalag: jak byś mógł nagryzmolić,ile kosztuje wymiana oleju w przodzie drag stara lub to wymieszanie?z góry dziękuje i pozdrawiam :crossy: Czy napisales to w ramach zartu, czy tez rzeczywiscie nie bardzo wiesz co to UK ???? :wink: Zamiast sie zastanawiac co znaczy skrot UK i pisac o tym, wez sprawdz najpierw w roznych zrodlachA co tam, pomoge CI ........... United Kingdom ( UK ) :clap: tudziez Great Britain ( GB )Te dwa skroty sa obowiazkowe w oznaczeniach Wysp Brytyjskich :biggrin: A wracajac do tematu: jak Ci tak zawieszenie dobija, to zmieniaj oleum, oraz .............. delikatniej jezdzij :Pcześć :wink: oczywiście,że wiem,co to united kingdom,jeżdze bardzo dużo ale akurat nie do anglii,zawsze jednak spotykam oznaczenie GB a nie UK,dlatego tak napisałem,może to i tak głupio zabrzmiało :biggrin: jeżdząc motorem natomiast nie jestem zwolennikiem ostrego ruszania po to,żeby za chwilę hamować,jak jakiś czub,zdarzyło mi się jednak być zmuszonym do takiego hamowania,gdyż pewien osioł na motocyklu zapomniał popatrzeć w lusterko przed zawracaniem.szczęśliwie nic się nie stało nikomu ale pękł mi przedni błotnik bo przód dobił.zakręty też napewno moto pokonywało by pewniej.pozdrawiam :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 cześć :flesje: oczywiście,że wiem,co to united kingdom,jeżdze bardzo dużo ale akurat nie do anglii,zawsze jednak spotykam oznaczenie GB a nie UK,dlatego tak napisałem,może to i tak głupio zabrzmiało :P [...] No glupio zabrzmialo, dlatego nie wiedzialem jak odpisac i zareagowac, ale spoko ze wyjasniles :) :flesje: [...]ale pękł mi przedni błotnik bo przód dobił. zakręty też napewno moto pokonywało by pewniej.pozdrawiam :icon_razz: No to rzeczywiscie niezle musiales dowalic. :eek: W takim wypadku proponowalbym wymienic jeszcze sprezyny w zawieszeniu na te progresywne. Sa twarde i na pewno bedzie Ci sie lepiej jezdzilo :flesje: :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogun1968 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 No glupio zabrzmialo, dlatego nie wiedzialem jak odpisac i zareagowac, ale spoko ze wyjasniles :flesje: :biggrin: No to rzeczywiscie niezle musiales dowalic. :P W takim wypadku proponowalbym wymienic jeszcze sprezyny w zawieszeniu na te progresywne. Sa twarde i na pewno bedzie Ci sie lepiej jezdzilo :D :flesje:cześć :D hamowałem obydwoma hamulcami,aż obie gumy dymily,miałem córcię z tyłu,motor był obciążony no i to bylo w normalnym marszu ale nawet się nie wylożyliśmy,choć szedlem w zlozeniu jak tomek gollob na żużlu,jakoś opanowalem maszynę,tylko dziecku nagnałem strtacha przez tego idiotę.myślę,że masz rację z tymi sprężynami i przy okazji wizyty w serwisie zapyta o nie.narka :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztanga1000 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 mam pytanko jaki najlepiej nalac olej do drag stara 650 classic i ile go wlac bo dopiero kupilem taka maszyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.