Kaziu Mlody Gniewny Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Witam. Mam problem z zawieszeniem przednim w Yamaszce DT 80. Mianowicie problem polega na tym, ze podczas sztywnego trzymania kierownicy kolem mozna bez problemu skrecic, a w trakcie jazdy podczas skrecania kolo skreca z "opoznieniem" Dodam ze mam podwyzszone zawieszenie przednie. Gdzie moze tkwic problem?? Prosze o pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Może wina leży właśnie w tym podwyższeniu, jak i w sztywności calego zawieszenia z tym podwyższeniem . Jesteś pewien że lagi na półkach są mocno dokręcone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlopekrostropek Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 na moje to jest to za słabo poskrecane i to podwyzszenie jakies badziewiaste. Wszsytko powinno sie sztywno trzymac. Ja mam w rowerze 2 metrowe widełki na przód, ale dokrecone konkretnie to sie nie skreca koło. Podokręcaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaziu Mlody Gniewny Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 na moje to jest to za słabo poskrecane i to podwyzszenie jakies badziewiaste. Wszsytko powinno sie sztywno trzymac. Ja mam w rowerze 2 metrowe widełki na przód, ale dokrecone konkretnie to sie nie skreca koło. Podokręcaj Podwyzszenia sa dobrze wykonane, a golen wchodzi w nie ciasno (to chyba dobrze) a co do polek to dokrecalem i jaet to samo:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Jest jeszcze opcja, że masz luz na tulejkach znajdujących się na lagach, ale schowanych w goleniach... Raczej to mało prawdapodobne ale to one gwarantują sztywność zawieszenia. Ja w DT miałem na nich luz i podczas hamowania przednim, zawiecha troche uginała się do tyłu, oraz było podobnie jak Ty opisujesz. Proponuje abyś ściągnoł koło i sprawdził czy goleń sztywno siedzi, jeśli tak to ta opcja odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 ja mialem podobnie w kmx i mialem luzne kolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Bo zapewne masz tylko takie duze tuleje wytoczone i wsadzone w gorna polke a na dolnej tylko trzymaja sie lagi i tu lezy problem. Kumpel ma tak zrobione w swojej dt i jak hamuje to mu kolo ucieka w ktoras strone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.