Białycbr Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 (edytowane) Witam ! Zakładałem już ten temat ale nie uzyskałem odpowiedzi... No wiec mam problem z cbr 1000f a dokładniej jak jest zimna rozrusznik kreci tak jak powinien, a jak moto sie zagrzeje to rozrusznik ledwo co kreci tak wolno, że nawet iskra nie przeskoczy ! Mówiliście że możliwe, że rozrusznik ma przebicie, no wiec skoczyłem do kumpla i wykreciliśmy rozrusznik z jego cbr na którym jego moto pali bez problemu !!! Odpaliłem motor na moim rozruszniku, rozgrzałem go i zgasiłem, no i tak jak zawsze gdy moto sie rozgrzeje rozrusznik ledwo co kreci, wiec szybko wsadziłem rozrusznik od kumpla, i dalej to samo na ciepłym silniku, a jego rozrusznik jest na 100% sprawny. Myślałem że to przewody na wiec je zmieniłem i dalej to samo, nawet aku podłanczałem od auta na krótko i dalej to samo... Co to może być ? Możliwe ze to wina sprzegiełka, że gdy sie rozgrzeje to tak jakby blokuje rozrusznik ?Pytanie głównie kieruje do pana Piotra. Pozdrawiam Edytowane 24 Grudnia 2007 przez Białycbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Jak podłącyłes biegun ujemny aku do rozrusznika? Czy czasem nie po przez ramę? Byc moze masz uszkodzony przewód masy pomiędzy ramą moto a silnikiem. Sprawdź też czy rozgrzany silnik nie powoduje zwiekszonych oporów ruchu wału korbowego. http://www.ronayers.com/fiche/200_0328/sta...520&parent=5440 Z rysunku wynika że napęd z rozrusznika po przez sprzęgło jednokierunkowe 4 przenoszony jest na wałek napędzający alternator po przez sprzęgło elastyczne 5 i za pomocą łańcucha7 wał korbowy.W takim układzie sprawdź alternator czy nie ma zatartych łozysk lub innych oporow , czy nie wystepuja problemy z łańcuchem i jego naciagaczem i ślizgami. Czy w czasie pracy silnika nie słychać jakiś odgłosów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Siema ! No właśnie słychac że hałasuje łańcuszek rozrządu No, a minus podłonczyłem do silnka a nie przez rame Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Ja wyjąłbym alternator i sprawdził jego łożyska . nie maja prawa miec żadnego luzu i oporów. Potem sprawdził sam napęd czyli ten łańcuch.Łańcuch napędu alternatora niema nic wspólnego z łańcuchem rozrządu choć bardzo rozciągnięty łańcuch rozrządu tez może byc przyczyna jakiś problemów z paleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Ok. Dzieki wielkie za porady... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Ok. Dzieki wielkie za porady... :crossy:Dla świętego spokoju sprawdź przekaźnik rozruchowy i jego styki. To niedużo roboty. A mogą być wypalone. Sprawdź wszystkie złącza na drodze akumulator-rozrusznik, mogą być luźne lub zaśniedziałe. Ograniczają wtedy prąd rozruchu powodujac duże grzanie w tych miejscach. Rozrusznik pobiera dość duży prąd i każde miejsce w obwodzie w którym jest śniedź, luz lub wypalenie istotnie wpływa na jego moc.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.