Piotr Dudek Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Poproś o zrobienie tzw. próby olejowej zaczynając od tego gorszego cylindra.Wyniki mogą coś więcej nam powiedzieć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Poproś o zrobienie tzw. próby olejowej zaczynając od tego gorszego cylindra.Wyniki mogą coś więcej nam powiedzieć. Zrobie jeszcze raz pomiar sam normalnie i z olejem i zobaczymy co wyjdzie. Co zaobserwuje to dam znac tylko ze bedzie to dopiero w nowym roku bo wczesniej nie bede mial czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 No wiec jestem po pomiarach cisnienia i troche sie wyjasnilo.Otoz w mojej R6 nie wiem jak ale chyba sie pomylili bo wyniki wyszly takie:Bez gazu cyl 1 - 9MPacyl 2 - 8,7cyl 3 - 8,5cyl 4 - 9 Przy otwartej przepustnicy:cyl 1 - 11,5MPacyl 2 - 11,7cyl 3 - 11,4cyl 4 - 11,3Pomijajac juz wartosci bo moze przyzad przeklamywac a moze juz tak ma bo silnik ma juz 50 tys to cisnienie jest w miare rowne wiec nie wiem jak im wyszlo na 4 mniejsze. Natomiast w R1 na 4 jest lipa bo wyszlo tak:cyl 1 - 12MPacyl 2 - 13cyl 3 - 12cyl 4 - 11czyli juz troche gozej. W R1 mierzone bylo innym miernikiem bo moj nienadal sie. Zrobilismy na 4 probe olejowa i doszlo do 14 wiec napewno pierscienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.