mochicanin Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 posiadam virago 535 i mam problem z odpalaniem tzn jak postoi pare dni to urochomienie jego trwa jakis 5 minut. Bardzo długo kręci. Co to moze byc. (świece wymienione) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr_motor Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 hmm przyczyn moze być wiele sprawdz gazniki czy wszystko z nimi ok czy ssanie działa , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochicanin Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 gazniki tez były robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stesiu Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 a pompka bajure podaje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochicanin Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 no wlasnie właczam zapłon i wylączam i słychac jak pyka wiec i pompa pracujenajsmieszniejsze jest to ze jak juz sie rozgrzeje to nie ma problemuchociaz teraz mi sie przypomnialo ze jak go zapale to musze trzymac gaz przez jakis momet bo gasnie nawet na zaciągnietym ssaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 gazniki tez były robione.a przed "robieniem" też miałeś ten problem? sam je robiłeś czy warsztat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochicanin Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 a przed "robieniem" też miałeś ten problem? sam je robiłeś czy warsztat? warsztat i nie było takiego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr_motor Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 no własnie kolego moim zdaniem, masz problem z ssaniem /ale moja rada i bardzo prosta zeby to sprawdzić jak jest zimny rano weś albo odkrę c swiece albo w kolektorze sa dziurki z kruccem do regulacji gaznikuów ,weś szczykawkęz paliwem i daj mu troszke do kazdego cylindra i sprubuj musi tyknąć od sztcha ,hmm jesli palnie to ssanioe masz kapa a jesli nie to zajebist problem szjkuać trzeba ale mysle ze to tak najlepiej sprawdzic sposób prymitywny ale pewny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 warsztat i nie było takiego problemu.no to moim zdaniem sprawa prosta. Odprowadź do warsztatu z powrotem i niech to poprawią, bo coś ewidentnie źle zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochicanin Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 dzieki sprawdze i tak oddam do serwisu bo mnie troche poirytowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Z odpalaniem Virago miewałem dawniej też problemy. Obecnie nawet po kilkudniowym postoju odpala na "dotyk". Dosłownie. Jeśli motocykl był w serwisie i zostały prawidłowo wyregulowane luzy zaworowe, oraz ustawione gaźniki to trzeba problemów poszukać w elektryce. Ja zaczołem od świec. Wymieniłem na DENSO zgodnie z katalogiem zwykłe, za kilkanaście złotych sztuka. KONIEC PROBLEMÓW Z ODPALANIEM. Musisz jeszcze zwrócić uwagę na akumulator. Jeśli któraś z cel jest uszkodzona, to przy rozruchu może być problem. Na "oko" wszysko jest dobrze. Kontrolki się zapalają, słychać że pompa podaje paliwo, rozrusznik kręci - a nie pali. Może to spowodować spadek napięcia. Łatwo to sprawdzić. Wystarczy dodatkowo dodać prądu z obcego akumulatora na czas rozruchu. Na świece namówił mnie sprzedawca w sklepie moto na Namysłowskiejw Wa-wie. Na wiosnę na pweno też takie kupię. Wsadziłem też DENSO do XJ wydaje mi się źe lepiej chodzi, ale w tym przypadku może to być sugestia. Dodam że mam wymienione membrany na nowe, ale jeszcze przed zmianą marki świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Gdzie trzymasz motocykl? W zimnym garażu czy w ogrzewanym? Ja po remoncie głowicy już pozbyłem się problemów z odpalaniem ale, jak moto stoi w piwnicy temp ok +15st pali od przysłowiowego "strzała" a jak stoi w garażu ( temp w okolicy 0st) to już nie pali tak pieknie tzn zagada za 2 kopem pochodzi 2 s i zgaśnie i tak ze 3-4 razy zanim wejdzie na stabilne wolne obroty, ale oczywiście jak się rozgrzeje pali na "dotyk". Gdzieś wyczytałem że nalezy zmienić nastawy ( i/lub dysze) w gaźniku ze wzglendu na niskie temperatury otoczenia ale raczej sobie to odpuszcze bo w sumie teraz mam okazje pojeździć tylko 1 w tygodniu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 jak mialem 535 tez mialem problem z odpalaniempo wymianie sprzegla rozrusznika bylo ok ale...ssanie malem tak dziwnie ustawione, ze zima jak chcialem odpalicmusialem je wyciagac do polowy. jak cale zalewal sie i nie odpalal letam zawsze nawet po tygodniu palil bez ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.