Skocz do zawartości

problem virago


mochicanin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no wlasnie właczam zapłon i wylączam i słychac jak pyka wiec i pompa pracuje

najsmieszniejsze jest to ze jak juz sie rozgrzeje to nie ma problemu

chociaz teraz mi sie przypomnialo ze jak go zapale to musze trzymac gaz przez jakis momet bo gasnie nawet na zaciągnietym ssaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie kolego moim zdaniem, masz problem z ssaniem /ale moja rada i bardzo prosta zeby to sprawdzić jak jest zimny rano weś albo odkrę c swiece albo w kolektorze sa dziurki z kruccem do regulacji gaznikuów ,weś szczykawkęz paliwem i daj mu troszke do kazdego cylindra i sprubuj musi tyknąć od sztcha ,hmm jesli palnie to ssanioe masz kapa a jesli nie to zajebist problem szjkuać trzeba ale mysle ze to tak najlepiej sprawdzic sposób prymitywny ale pewny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z odpalaniem Virago miewałem dawniej też problemy. Obecnie nawet po kilkudniowym postoju odpala na "dotyk". Dosłownie. Jeśli motocykl był w serwisie i zostały prawidłowo wyregulowane luzy zaworowe, oraz ustawione gaźniki to trzeba problemów poszukać w elektryce. Ja zaczołem od świec. Wymieniłem na DENSO zgodnie z katalogiem zwykłe, za kilkanaście złotych sztuka. KONIEC PROBLEMÓW Z ODPALANIEM.

Musisz jeszcze zwrócić uwagę na akumulator. Jeśli któraś z cel jest uszkodzona, to przy rozruchu może być

problem. Na "oko" wszysko jest dobrze. Kontrolki się zapalają, słychać że pompa podaje paliwo, rozrusznik kręci - a nie pali. Może to spowodować spadek napięcia. Łatwo to sprawdzić. Wystarczy dodatkowo dodać prądu z obcego akumulatora na czas rozruchu.

Na świece namówił mnie sprzedawca w sklepie moto na Namysłowskiejw Wa-wie. Na wiosnę na pweno też takie kupię. Wsadziłem też DENSO do XJ wydaje mi się źe lepiej chodzi, ale w tym przypadku może to być sugestia.

 

Dodam że mam wymienione membrany na nowe, ale jeszcze przed zmianą marki świec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie trzymasz motocykl? W zimnym garażu czy w ogrzewanym? Ja po remoncie głowicy już pozbyłem się problemów z odpalaniem ale, jak moto stoi w piwnicy temp ok +15st pali od przysłowiowego "strzała" a jak stoi w garażu ( temp w okolicy 0st) to już nie pali tak pieknie tzn zagada za 2 kopem pochodzi 2 s i zgaśnie i tak ze 3-4 razy zanim wejdzie na stabilne wolne obroty, ale oczywiście jak się rozgrzeje pali na "dotyk". Gdzieś wyczytałem że nalezy zmienić nastawy ( i/lub dysze) w gaźniku ze wzglendu na niskie temperatury otoczenia ale raczej sobie to odpuszcze bo w sumie teraz mam okazje pojeździć tylko 1 w tygodniu.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mialem 535 tez mialem problem z odpalaniem

po wymianie sprzegla rozrusznika bylo ok ale...

ssanie malem tak dziwnie ustawione, ze zima jak chcialem odpalic

musialem je wyciagac do polowy. jak cale zalewal sie i nie odpalal

letam zawsze nawet po tygodniu palil bez ssania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...