aszuki Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Witam.Mam problem w KTMie exc 525 2007, spala mi zarowke z przodu niewazne czy mam oryginalna czy 10w wieksza nawet wstawilem h4 i i tak pali, ladowanie ma 14,4v sprawdzalem woltomierzem, przed chwila wrocilem z berlina i pytalem mechanika powiedzial ze to nie regulator napiecia tylko kondensator i jest on taki jak w lc4 2004 , chociaz ja u siebie nie widzialem takiego czegos.... moze pod bakiem ale nie sadze, moze ktos mial podobny przypadek i moze cos podpowioedziec, bylbym wdzieczny, myslalem tez ze od drgan to sie dzieje ale kiedy dalem gazu stojac do konca raz zaobserwowalem ze blysnela mi zarowka. ale potem na dlugich latalem z 2 dni i padla... nie wiem .dzieki za pomoc.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 mam to samo, tez mi pali zarowki, a napiecie jest stałe.kondenstator u mnie znajduje sie przy airboxie, po prawej stronie motocykla. ma wartosc 10 000 uF (mikfo farradów?). moze ktos ma sposob zeby przetestowac jego prawidlowe dzialanie?ja ladowalem go przez sekunde ze zrodla 12V, po czym odlaczalem zrodlo pradu i przylaczalem zarowke. zawsze byl blysk swiatla.moze sa bardziej fachowe sposoby? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 sama z siebie sie nie pali na bank dostaje impuls duzego pradu dlatego to blysniecie,widocznie uszkodzony regulator i od czasu do czasu nie hamuje naddatku pradu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 (edytowane) mam to samo, tez mi pali zarowki, a napiecie jest stałe.kondenstator u mnie znajduje sie przy airboxie, po prawej stronie motocykla. ma wartosc 10 000 uF (mikfo farradów?). moze ktos ma sposob zeby przetestowac jego prawidlowe dzialanie?ja ladowalem go przez sekunde ze zrodla 12V, po czym odlaczalem zrodlo pradu i przylaczalem zarowke. zawsze byl blysk swiatla.moze sa bardziej fachowe sposoby? zaraz jade do kolesia po regulator jest taki sam jak w lc4 '04 wstawie jutro i zobacze to dam znak czy to to jest przyczyną.pozdrawiam. aha i jeszcze jakbys chcial ten kondensator albo cos to daj znac moj koles ma cala piwnice czesci do ktm. Edytowane 18 Grudnia 2007 przez aszuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.