wueska Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 W mojej szkole pokazywano nam na jakiejs pracy co sie dzieje z paskiem i napinaczem kiedy któras z rolek stanie. Było to chyba wszystko z jakiegos VW. na jednej z rolek był wstawiony hamulec(prota forma hamulca tarczowego. wszystko sie ładnie kreciło poczym nauczyciel właczał hampel. Wtedy olbrzymi pisk i obeserwacja podskakujacego napinacza, podksakiwanie powodowało nawet przy wiekszej predkosci obrotowej przeskoczenie paska. Napinacz walił jak młot w ten pasek. Warto było zobaczyć skutki "oszczednosci" pasek powinno sie zmieniac w nasze strefieklimatycznej co 4-5 lat lub po odpowiednuim przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 (edytowane) kolesiowi w fordowskim 1.8 TD zatarla sie jedna rolka od paska, zaczela piszczec na lozysku to popryskal odrdzewiaczem i przestala a po jakim czasie na autostradzie ŁUP i po pasku , skutki mozna sie domyslec - blok poszedl na zlom :buttrock: Edytowane 24 Grudnia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 jeszcz spora część naszego społeczeństwa myśli ze jak ktoś mówi ze wymienia sie wszystko, to nie zna się i oni wiedzą lepiej a potem niestety pomsta do niebios.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 jak pytalerm sie o pasek do mojego puga 1.4 i to koles dlugoletni mechanik peugeota powiedzial ze w tym silniku nie wymienia sie rolek chyba ze tego wymagaja ( sa zuzyte) - nie wiem czy aby napewno ma racje... moj stary kiedys w ladzie samara 1500 rowniez nakrecil ok 150 tys wymieniajac tylko sam pasek. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 jak pytalerm sie o pasek do mojego puga 1.4 i to koles dlugoletni mechanik peugeota powiedzial ze w tym silniku nie wymienia sie rolek chyba ze tego wymagaja ( sa zuzyte) - nie wiem czy aby napewno ma racje... moj stary kiedys w ladzie samara 1500 rowniez nakrecil ok 150 tys wymieniajac tylko sam pasek. zmieniajac rozrzad u mnie w warsztacie nigdy nie poprzestajemy na wymianie samego paska ( nawet jesli klijent tak sobie zyczy w takiej sytuacji poprostu nie robimy usługi )ocena kondycji rolek , napinaczy ewentualnie pomp wody jest tylko subiektywna ocena oceniajacego , a wiec moze byc mylna sory jesli ktos sie ze mna nie zgadza pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 u mnie w miescie jest podobnie nie wymieniamy samego paska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 a wracajac do tematu - faktycznie w manualu do P306 jest wyraznie napisane co w tym stylu " chron pasek przed zanieczyszczeniami olejo i ropo pochodnymi bo moze on ulec uszkodeniu. " Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.