Skocz do zawartości

Pasek rozrzadu/klinowy


Skiba_gpz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W mojej szkole pokazywano nam na jakiejs pracy co sie dzieje z paskiem i napinaczem kiedy któras z rolek stanie. Było to chyba wszystko z jakiegos VW. na jednej z rolek był wstawiony hamulec(prota forma hamulca tarczowego. wszystko sie ładnie kreciło poczym nauczyciel właczał hampel. Wtedy olbrzymi pisk i obeserwacja podskakujacego napinacza, podksakiwanie powodowało nawet przy wiekszej predkosci obrotowej przeskoczenie paska. Napinacz walił jak młot w ten pasek. Warto było zobaczyć skutki "oszczednosci" pasek powinno sie zmieniac w nasze strefieklimatycznej co 4-5 lat lub po odpowiednuim przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolesiowi w fordowskim 1.8 TD zatarla sie jedna rolka od paska, zaczela piszczec na lozysku to popryskal odrdzewiaczem i przestala a po jakim czasie na autostradzie ŁUP i po pasku , skutki mozna sie domyslec - blok poszedl na zlom :buttrock:

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pytalerm sie o pasek do mojego puga 1.4 i to koles dlugoletni mechanik peugeota powiedzial ze w tym silniku nie wymienia sie rolek chyba ze tego wymagaja ( sa zuzyte) - nie wiem czy aby napewno ma racje... moj stary kiedys w ladzie samara 1500 rowniez nakrecil ok 150 tys wymieniajac tylko sam pasek.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pytalerm sie o pasek do mojego puga 1.4 i to koles dlugoletni mechanik peugeota powiedzial ze w tym silniku nie wymienia sie rolek chyba ze tego wymagaja ( sa zuzyte) - nie wiem czy aby napewno ma racje... moj stary kiedys w ladzie samara 1500 rowniez nakrecil ok 150 tys wymieniajac tylko sam pasek.

 

 

zmieniajac rozrzad u mnie w warsztacie nigdy nie poprzestajemy na wymianie samego paska ( nawet jesli klijent tak sobie zyczy w takiej sytuacji poprostu nie robimy usługi )

ocena kondycji rolek , napinaczy ewentualnie pomp wody jest tylko subiektywna ocena oceniajacego , a wiec moze byc mylna

 

sory jesli ktos sie ze mna nie zgadza

 

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wracajac do tematu - faktycznie w manualu do P306 jest wyraznie napisane co w tym stylu " chron pasek przed zanieczyszczeniami olejo i ropo pochodnymi bo moze on ulec uszkodeniu. "

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...