meknam Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Witam Już nie wiem co mam robić poradziliście regulacje gażników no to dobra reguluje dwoma śrubami mieszanke na zdjęciu zaznaczyłem którymi. No to ta po prawej do końca a tą po lewej mam regulować według serwiswki do końca i 2 obroty w tył ale przeciez powinna być spręzyna przy tej śrubce a ja ją odkręcam a tam nie MA co to może znaczyć???? http://img519.imageshack.us/my.php?image=ganikzaworkiky3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aprilia RS250 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Czytam te Twoje pytania na Forum i powiem Ci tak: 2 miesiące "walczyłem" z podobnymi problemami w mojej Aprili RS250 ( jak wiadomo jest w niej zamontowany silnik Suzuki RGV250 ) Cztery razy rozbierałem gaźniki i się poddałem. Dałem moto do mechaników którzy rozłożyli ręce... W sumie powodów może być kilka : - gaźniki - membrany - nieszczelna skrzynia korbowa ( simering) - zużycie tłoków - zawory wydechowe W moim przypadku okazało się ( ale do tego musiałem dojść sam ) że odkręciła się śrubka przy zaworze wydechowym - silniczek kręcił, linki chodziły ośka się kręciła, ale zawór stał w miejscu , był ciągle otwarty.Efekt był podobny jak u Ciebie - gwałtowne dodanie gazu powodowało zgaśnięcie moto.Wolne obroty reguluje się tą śrubka z kawałkiem linki. Z tego co zrozumiałem z mojej serwisówki wolne obroty ustawia się na prawym gaźniku. Śrubka na lewym służy do synchronizacji. Sam zresztą zauważysz , że wkręcając tą śrubkę podnosisz przepustnice w gaźniku.W każdym razie radzę Ci DOBRZE przepatrzeć zawory wydechowe - u mnie pomogło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Witamhttp://img519.imageshack.us/my.php?image=ganikzaworkiky3.jpgMieszanke ustawia sie jedna sruba od ilosci paliwa. A co tam robia te styłu to ja nie wiem. Ale wiem że zboku musza byc dwie śruby. jedna reguluje ilosc paliwa a druga od wolnych obr. A regulowac ilosc paliwa można na dwa sposoby: 1 sruba z boku, 2 regulacja iglicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 (edytowane) Śruba numer 7 reguluje ilość powietrza (k**** powietrza, tak ciężko to zrozumieć?) w składzie mieszanki paliwowo powietrznej. http://img108.imageshack.us/my.php?image=g...opiscayytl0.jpg Z rysunku wynika, że każdy gaźnik posiada tylko jedną śrubę regulacyjną. Brak sprężyny oznacza najprawdopodobniej, że ktoś już robił coś z gaxnikami. Lub mylisz element 15 z 7. Edytowane 16 Grudnia 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.