Witam... mam ( znowu :bigrazz: ) problem z Aprilią RS 250 - silnik 2T w układzie V , zapłon elektroniczny, dwa gaźniki sterowane elektronicznie , chłodzony cieczą. Problem polega na tym , że silnik gdy jest zimny wszystko jest OK. Rozgrzany - nie ma mocy w zakresie 1.500 - 3.000 obr. jest problem z ruszeniem spod świateł bo motor muli i dusi się ( trzeba dodać gazu na 6 - 7 tyś. i ruszać na półsprzęgle). Gwałtowne dodanie gazu do oporu powoduje nawet zgaśnięcie motocykla. Po przekroczeniu 3 -4 tyś obr. nie ma problemu motor śmiga jak zawsze , kręci się do 13 tyś. obr. wyciąga 200 km /h. Gaźnik wyjmowany i czyszczony kilkanaście razy, zawory wydechowe OK Nowe świece NGK platynowe , nowe fajki NGK i przewody zapłonowe. Włączenie ssana przy ciepłym silniku powoduje spadek o 500 obrotów , ale motor dużo lepiej wkręca się na obroty. Sam już "głupieję" gdzie szukać przyczyny. Kolor izolatora świecy jest brązowy , wewnętrzna część obsady świecy ( gwintu) ma kolor czarny) Świece zazwyczaj są mokre/wilgotne - prawdopodobnie olej. Silnik smarowany dozownikiem - olej Castrol Power1 R2