enZo Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 To że w czasie testu ZZR-1400 "slizgała" się opona bylo wynikiem nowej nawierzchni na której był przeprowadzony test. Nawierzchnia zawierała masę pyłu i zanieczyszczeń i nie była "nagumowana" w skutek normalnej eksploatacji drogi. Dlatego dochodziło do uślizgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 http://img529.imageshack.us/my.php?image=z...certificax3.jpg ZX-12R (2000r), seryjny motocykl poza; 1.) usuniete lusterka, 2.) kompletny uklad wydechowy Muzzys Vmax = 199.115MPH = 320.5 km/h ;) (oficjalnie zarejestrowane, wiec nie ma dyskusji czy mu sie opona slizgala czy tez nie, ile predkosciomierz klamal itp.) domyślam się, że seryjne motocykle to takie nie tuningowane :bigrazz: ale mogę się mylić. Co do uślizgów koła bądź jego braków proponuje poczytać artykuł na ścigaczu o biciu rekordu prędkości polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 (edytowane) Po co wypisywać takie pierdoły o ślizganiu się opon, Dziawer powinien zastanowić sie co pisze zanim wyśle taki bełkot w eter.Najmocniejsze japońskie moto od 2001 roku nie przekraczają 300km/h, to jest oczywiste czy tak ciężko to zrozumieć. Na 6 biegu odcięcie zapłonu jest ustawione wcześniej i to cala filozofia. I nie ważne co pokazuje licznik, 300 500 czy *** wie jeszcze co. A mistrz Dziawer nie zrobił nic innego niż udowodnił ze ograniczenie działa! I to jak sie okazuje wyjątkowo dobrze. Co wy myślicie ze opona ślizgała się 30km/h? I jak by sie nie ślizgała to by pojechał 330km/h? Gówno prawda, nic sie nie ślizgało i ogranicznik działa tak jak powinien. Proste. Wystarczyło tylko ruszyć głową i kupić TRE (który do ZZR1400 można spokojnie kupić w Polsce) :icon_question: I wtedy bić rekord polski. A swoja droga w Polsce jest co najmniej kilku gości którzy jechali szybciej i którzy wiedza jak to wszystko działa, w przeciwieństwie do niektórych autorytetów motocyklowych.Jedynie Fat i Angel pokazali że orientują się w tym temacie, więc zanim kolejna osoba zacznie atakować niech lepiej trochę ochłonie. Edytowane 21 Grudnia 2007 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Powiedział 13 latek do motocyklowego mechanika z kilkunastoletnim stażem Jak już ktoś tu stwierdził, za krótko tu jesteście żeby wiedzieć kim jest osoba o ktorej piszecie Proponuje się trzymać regulaminu i chyba wyraźnie jest napisane że za wykrycie oszustwa w podawaniu wieku BAN Bana to on już dostał , pod wczesniejszym loginem - pozdro gixer. Napewno w tym wieku to już nie jedną Hajabuse dojeżdzał na maksa Nie pamietam już dobrze ale jeszcze mam jego filmik na GSXR1000 K2 , a z tego co pamietam pracuje w salonie Suzuki bądz jest właścicielem, wiec myśle że akurat z dostaniem Hayki w rączki problemu nie miał. I mądra rada dla "świerzynek" najpierw dobrze przemyśl co masz napisać, przeczytaj fachową literature, wejdz na fora osób które sie tym zajmują od podszewki i nie pisz k**wa pierdół bo ktoś to przeczyta i taki bełkot przekaże dalej. A to forum nie po to jest żeby bajki tworzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 (edytowane) Mój kolega ma CBR 954rr, która jest zdjęta z toru, tzn. poprzedni własciciel brał nia udział w jakichs gonitwach.Na wyscigach na przyspieszenie odstawia seryjne 954, r1 07' i 04' podobnie jak na probie co jest szybsze. Kiedys wyciągneliśmy ja na A4 żeby sprawdzic ile moze na maxa na prostej wycisnąc. Licznik pokazał 299 i obroty jeszcze ciutke posżły do góry. Zastanawialiśmy sie co jets dłubnięte w tym silniku, ale nic nie znaleźlismy. Komputer wyglda na fabryczny, wałki rozrządu nie wiem, bo nie było porowania do oryginału.Jedyna widoczna modyfikacja to kompletny markowy układ wydechowy z tytanowymi kolektorami i karbonową puszką, oraz odpiety zawór EXUP, ustawiony w pozycji otwarty.W wiązce elektrycznej są jakieś kostki wolne, i wygląda to tak, jak by coś jeszcze było odpięte z tego motora, ale to tylko moje przypuszczenia.Tak w sumie przy okazji zesmy to ogladali przy rozbiórce silnika, bo padła skrzynia i trzeba było ja wymienić.I tak do tej pory nie ma mocnego na te moto, a dalej nie wiadomo nam co z nim dokłądnie było robione :icon_twisted: Edytowane 22 Grudnia 2007 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 , a z tego co pamietam pracuje w salonie Suzuki bądz jest właścicielem, wiec myśle że akurat z dostaniem Hayki w rączki problemu nie miał. akurat 2gą już katuje :smile: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 (edytowane) dawno tu nie bylem, ale rzeczywiscie coraz gorzej jest. :) Edytowane 23 Grudnia 2007 przez redwater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom. Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 (edytowane) http://www.ecossespirit.com/Models.htm http://pl.youtube.com/watch?v=Rkd1iBSKQQk Edytowane 8 Lutego 2008 przez tom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 http://www.ecossespirit.com/Models.htmhttp://pl.youtube.com/watch?v=Rkd1iBSKQQk No i co te zamieszczone linki niby pokazuja, czy udowadniaja ? ? ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.