SuleY Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Jak jeszcze miałem nikasil i dozownik to po każdej ostrzejszej jeździe miałem tablicę rejestracyjną, tłumik, światło , kierunki w plamkach oleju. Przez zawór wydechowy też nieraz dużo leciało... Nie ma się czym martwić, sprawdzałem u siebie olej w skrzyni i nie ubywało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Dyfuzor i tłumik do zdjecia i nalac kreta potem zalac goraca woda pomachac troche i wylac ten caly syf :rolleyes: Ja tak robie co jaksi czas zebym nie mial takich poroblemow jak Ty :) bo nie lubie jak nowa koszulka na moto jest w kropkach oleju :icon_mrgreen: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Dzieki chłopak, naprawdę mi pomogliście. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 jesli jest cieply to na wolnych obrotach powinien bardzo malo kopcic lub wogle, jak dodasz gazu to przy zchodzeniu z obrotow powienien dopiero wtedy kopcic. Moim zdaniem masz zle ustawiony dozownik tzn podaje ci za duzo oleju. Ile robisz km na 1l oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Z tym kopceniem jest dokładnie tak jak piszesz, na ciepłym silniku na biegu jałowym wcale nie kopci, Jeżeli chdzi o dozownik to nie wiem ile km zrobię na 1L, ale gdy go kupiłem w zbiorniczku było prawie MAX. Teraz po przejechaniu równo 200km jest połowa. Czyli z tego wynika że cały zbiorniczek wystarcza na ok.400 km (jeżeli pojemność zbiorniczka wynosi 1L). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 wracajc do kmx rozebralem go jeszcze raz poskladalem na mase uszczelniającą i nowe zimeringi i nadal to samo dibo nie kapie mi z tego na poczotku tlumika tylko z koncowki u to ocno cale kolo ochla[ane ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) Z tym kopceniem jest dokładnie tak jak piszesz, na ciepłym silniku na biegu jałowym wcale nie kopci, Jeżeli chdzi o dozownik to nie wiem ile km zrobię na 1L, ale gdy go kupiłem w zbiorniczku było prawie MAX. Teraz po przejechaniu równo 200km jest połowa. Czyli z tego wynika że cały zbiorniczek wystarcza na ok.400 km (jeżeli pojemność zbiorniczka wynosi 1L). To sporo za dużo. W jakim stosunku powinna być mieszanka w twojej TDR. Strzelam że 1:50. Licząc że pali średnio 5 l. benzyny na 100 km to litr oleju powinien Ci starczyć na około 1000 km. Myślę że masz źle ustawioną pompkę sterującą podawaniem oleju do dozownika (za dużo go podaje). Ja na twoim miejscu zrobił bym tak- odłączył bym dozownik (nic trudnego), i wlał bym olej bezpośrednio do paliwa, w jakim stosunku jest w TDR nie wiem, musisz sam sprawdzić. Potem będziesz widział czy wali Ci z tłumika czy nie. Pozdr. Edytowane 15 Grudnia 2007 przez michal.051 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 No dobra, ale jak wyregulować tę pompkę ( za pewne trzeba jej szukać w gaźniku,tylko gdzie), nie chcę od razu odłączać dozownika. Co do proporcji benzyny z olejem, to też znam tych wartości, ale spytam kumpla co lata na MTX on też odłączyl dozownik ( ciekawe dlaczego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 No dobra, ale jak wyregulować tę pompkę ( za pewne trzeba jej szukać w gaźniku,tylko gdzie), nie chcę od razu odłączać dozownika. Co do proporcji benzyny z olejem, to też znam tych wartości, ale spytam kumpla co lata na MTX on też odłączyl dozownik ( ciekawe dlaczego).Poniewaz bal sie ze jak mu sie dozownik zatka albo zepsuje to zatrze motor :icon_mrgreen: Mieszanka powinna bys w proporcjach 1:50 :icon_mrgreen: Odlacz dozownik lej do baku benzyne i zobacz czy dalej kopci :icon_mrgreen:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 przy pompce na kółku z linką jest znak (kreska), ustaw go równo ze znakiem na mocowaniu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 No dobra, ale jak wyregulować tę pompkę ( za pewne trzeba jej szukać w gaźniku,tylko gdzie), nie chcę od razu odłączać dozownika. Co do proporcji benzyny z olejem, to też znam tych wartości, ale spytam kumpla co lata na MTX on też odłączyl dozownik ( ciekawe dlaczego). http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...lacja+dozownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.