jeszua Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 O jak dużo linków no, to teraz dołożę... :biggrin: vulcan, intruder, shadowjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 No to Jeszua załatwiłeś skymaker na dłuższy czas :biggrin: Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skymaker Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 (edytowane) No załatwiony jestem na amen :biggrin:W najbliższy poniedziałek przpasuję Intrudera 800 ale jak czytałem wcześniej może być mały zależy mi na podróżowaniu z żoną no i pewnie jakies sakiewki dojdą po bokach no ale zobaczymy.Vulcan ma swój osobliwy urok.Dzięki za odpowiedzi Witam :flesje:No cóż wzięło mnie na dobre do późnej nocy odrabiałem pracę domową, czytałem info na forum, które mi wskazaliście.I rano tzn. ok 11.00 :) zwiedziłem 3 komisy (miałem farta) bo były otwarte dzisiaj a jest niedziela.W pierszym tylko plastiki, skutery i quady, a w drugim Kawasaki Vulcan 800 Classic 1998 rok.Przymierzyłem się do niego odpaliłem no i super (miał pusty wydech ) - nie wiem dokładnie co to jest ale słychać go było pięknie. Gość z komisu mi mówił że Suzuki jest o wiele mniejsze.Jutro sie przysiadam do Suzuki i zobaczymy.Mam kolejne pytanko w związku z kupnem motoru, czy warto go sprowadzać z zagranicy, VN Classic w komisie kosztował 15000 a taki sam w reichu stoi za 10-11 tys.Co sądzicie??Prosze o kolejne wskazówki i dziękuję za dotychczasowe.Pozdrawiamskymaker Edytowane 6 Lipca 2008 przez skymaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Jeśli pasuje Ci VN800 to bierz, zobaczysz na intruzie będzie jak na kozie, chyba że intruz 1,4. Jeśli masz czas i chęci to jedź po moto do niemiaszków, koszty rejetracji będziesz miał tylko większ o ok 400pln, a wiadomo tam jest inna kultura obchodzenia się z motocyklami(technicznie-mechanicznie) bo z garażowaniem to różnie bywa. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skymaker Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 dzięki za odp.Chorcio widzę że w opisie masz vn800 - mógłbyś mi coś napisać w skrócie coś o eksploatacji, co ile sie wymienia olej, co ile km trzeba smarować i naciągać łańcuch i jak rozpoznać czy jest już zbyt luźny.Jeśli masz jeszcze jakieś wskazówki to także poproszęPozdrawiam i dziękuję że macie cierpliwość do żółtodzioba czyli do mnie :)skymaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skymaker Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Witam!Siedziałem w Suzuki 750 no i troszkę mała więc mój wybór to VN 800 Classic - jeśli to będzie możliwe :)Wiem że ma napęd na łańcuch.Jeśli ktoś może napisać coś o konserwacji łańcucha w VN to będę bardzo wdzięczny, nie mogę sie doczytać na forum.Jak go smarować, napinać i co jaki czas się smaruje.Pozdrawiamsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 (edytowane) Witam!Siedziałem w Suzuki 750 no i troszkę mała więc mój wybór to VN 800 Classic - jeśli to będzie możliwe :)Wiem że ma napęd na łańcuch.Jeśli ktoś może napisać coś o konserwacji łańcucha w VN to będę bardzo wdzięczny, nie mogę sie doczytać na forum.Jak go smarować, napinać i co jaki czas się smaruje.Pozdrawiamsky witaj, łańcuch to nie straszna rzecz. smarować co 300km, naciągać powyżej 2/3cm luzu i będzie ok.a vn 800 (każda wersja) to sprzęt zacny ... pozdrawiam Edytowane 8 Lipca 2008 przez hary kapuchan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skymaker Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Hary dzięki za szybką i precyzyjną odpowiedź.I oczywiście proszę o kolejne wskazówki dotyczące Kawasaki VN 800PS. to jest mój pierwszy motorek i zupełnie nie wiem jak sie nim zajmować na co zwracać uwagę.Dziękuję wszystkim za wskazówki dla mnie (czyli świeżaka) :)Pozdrawiamsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.