Skocz do zawartości

DT 50


KUBAS007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec zaczne tak przymierzalem sie kupna cylindra do mojej Dt chcialem i upatrzylem sobie tuningowy 70 ccm ale nie wyszlo z kupnem i teraz moze nawet mysle ze dobrze, dodam ze cylinder mial byc niclasyu i tu mam pare pytan dotyczacych odolnie Dt zanczy czy i jaki cilinder kupic chodzi mi o rodzaj czy zeliwny czy aluminiowy bo cylinder wymienic musze bo od kad kupilem moto nic w nim nie robilem tylko olej zmienilem ale juz i teraz mysle soebie ze nie oplaca mi sie kupywac tuningowego bo przy takiej pojemnosci to nic nie da a szybciej rozwale moto.Ostatnio zauwazylem tez ze z lewego przedniego amortyzatora cieknie olej chyba tez by pasowalo wymienic dobra to napsize moje pytania:

 

1.rodzaj czylindru zeliwny czy aluminiowy??

 

2.oplaca sie bawic w tuning o te zauzmy 10 ccm lub 20ccm??

 

3.Ile beda kosztowaly amortyzartory i gdzie mozna kupic bo trzeab zmienic obydwa ?

 

4.Jaka swiece kupic (ogolnie co musz ejszcze wymienic na przyszly sezon)??

 

No i to chyba tyle dzieki za odpowiedzi jezeli takie sie pojawia :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Aluminiowy. Skorzystaj z wyszukiwarki, było o tym kilka razy.

 

2. Wiąże się to z wymianą innych części - układ korbowy, wydechowy, zasilający.

 

3. Nowe na pewno powyżej 1000 zł w salonie Yamahy :cool: , jednak prościej jest wymienić uszczelniacze, koszt około 50 zł

 

4. Jaki to rocznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Ale znow o aluminiowym czytalem ze jak sie zatrze to amen i trzeba nowy no a zeliwny to mozna tuleje ale sam eniw iem doradzcie bo ja sie gubie

 

3No to tym tysiaczkim mnie zlamales ale moze masz racje uszczelniacze by wytarczyly??I znow gdzie te uszczelniacze moge kupic

 

4 rocznik 90/91 chlodzony powiedztrem

 

A wlasnie a takie pytanie odbiegajace od tematu co onznacza literka R znaczy to jest wersja ale jka cos konkretnije??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze z tym silnikem jeszcze lepszy pomysł ale znow ile taki silniczek kosztuje pewnie sporo i druga sprawa ze kupujac sam silnik kupuje kota w worku bo tylko moge wierzyc sprzedajacemu co do przebiegu i wogole ale pomysl nie jest zly wg. mnie przynajmniej bo moto mam zarejestrowane wszytko ok. o wlasnie a zmiesci sie w rame?? teoretycznie tylko poj wieksz ale pytam??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze z tym silnikem jeszcze lepszy pomysł ale znow ile taki silniczek kosztuje pewnie sporo i druga sprawa ze kupujac sam silnik kupuje kota w worku bo tylko moge wierzyc sprzedajacemu co do przebiegu i wogole ale pomysl nie jest zly wg. mnie przynajmniej bo moto mam zarejestrowane wszytko ok. o wlasnie a zmiesci sie w rame?? teoretycznie tylko poj wieksz ale pytam??

Sam miałem DT 50 R i to praktycznie nie jedzie:)

 

Wstaw silnik od 80tki, ale najlepiej LC(chłodzony cieczą)

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstaw silnik i jezdzij to nie takie proste, niewiem jak z mocowaniami w dt ale jesli sa inne w 50 i 80 dodatkowo trzeba bedzie silnik ustawic tak zeby lancuch nie spadal, poza tym chłodnica, moduly pewnie inne itp moim zdaniem gra nie warta swieczki ja bym sobie odpuscil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstaw silnik i jezdzij to nie takie proste, niewiem jak z mocowaniami w dt ale jesli sa inne w 50 i 80 dodatkowo trzeba bedzie silnik ustawic tak zeby lancuch nie spadal, poza tym chłodnica, moduly pewnie inne itp moim zdaniem gra nie warta swieczki ja bym sobie odpuscil

 

 

No to jak robic bo ja juz sam nie wiem, racja ze wstawiajac silnik od 80 to jest kombinowania. Wogole zmiesci sie w rame i jak to jest z chlodnica.I jeszcze wlasnie odbiegajac od tematu co by pasowalo wymienic na nastepny sezon dokladnie np nr.swicy i wogole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zamiane na silnik od DT 80 mx. Pasuje wszystko bo to ta sama rama. Nie ma cylindrow 70cc do tego silnika. Sa 65cc. A to 70cc to jest wał

Jak masz wersje R to masz tarczowke z przodu i chyba inny bak.

Zamiana silnika na 80lc2 wiaze sie z licznymi przerobkami. Duzym problemem jest zamontowanie chlodnicy ktorej tak naprawde nie ma gdzie dac. Myslalem nad tym.

Dalem za silnik od 80cc 300zl. Musialem zalozyc swoj wal ktory byl w dobry stanie nowe lozyska simeringi.

Wszystko w servisie Yamahy za 300zl. Wyszedl mnie 600zl. Zrobilem teraz remont i wyszlo 120zl.

720zl i silnik jak nowka.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zamiane na silnik od DT 80 mx. Pasuje wszystko bo to ta sama rama. Nie ma cylindrow 70cc do tego silnika. Sa 65cc. A to 70cc to jest wał

Jak masz wersje R to masz tarczowke z przodu i chyba inny bak.

Zamiana silnika na 80lc2 wiaze sie z licznymi przerobkami. Duzym problemem jest zamontowanie chlodnicy ktorej tak naprawde nie ma gdzie dac. Myslalem nad tym.

Dalem za silnik od 80cc 300zl. Musialem zalozyc swoj wal ktory byl w dobry stanie nowe lozyska simeringi.

Wszystko w servisie Yamahy za 300zl. Wyszedl mnie 600zl. Zrobilem teraz remont i wyszlo 120zl.

720zl i silnik jak nowka.

Pozdrawiam

 

A skad ten silnik wytrzasles znaczy allegro czy co bo teraz patrze i nic nie widze na allegro.A co do cylindar to jest 70ccm jest na mielochu airsala ale nie ebde go jednak kupywal bo nie wiem czy wal wytrzyma anie chce mi sie bawic z moto chce zeby jedzilo noirmalnie a nie zebym clay czas przy nim grzebal a pozatym z tuningiem wiaze sie kasa i to duza a ja jakby to powiedziec wole kase na paliwo i pojezdzic :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myslicie o tym cylindrze http://moto.allegro.pl/item282843547_cylin...ning_60cm3.html

teoretycznie na aukcji pisze ze bez szkody dla silnika i nic nie trzeba zmieniac tylko wsaidac i jezdzic a jak jest naprawde??Bo przyznam ze nei chce mi sie ombinowac z tymi walami wydechami i gaznikami bo sie an tym nei znam wiec jak moze byc ten cylinder czy nie ??i Jakies powody podac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myslicie o tym cylindrze http://moto.allegro.pl/item282843547_cylin...ning_60cm3.html

teoretycznie na aukcji pisze ze bez szkody dla silnika i nic nie trzeba zmieniac tylko wsaidac i jezdzic a jak jest naprawde??Bo przyznam ze nei chce mi sie ombinowac z tymi walami wydechami i gaznikami bo sie an tym nei znam wiec jak moze byc ten cylinder czy nie ??i Jakies powody podac

Sam cylinder ci AŻ tak dużo nie da. Większe dysze + wydech i bedzie ok.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam cylinder ci AŻ tak dużo nie da. Większe dysze + wydech i bedzie ok.

 

 

Mi nie chodzi o jako taki tuning poprostu nie ma normalnego cylindra 50 a w serwisie to az sie boje jak mi krzykna zrsezta nie wiem nawet gdzie ejst serwis yamahy wmojej okolicy. Dysze wiem ze wieksze ale co z wydechem??I jeszcze do cylindrajak on wyglada myslicie ze troche pochodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu, zdradze Ci sekret .... Wal w DT/RD 50MX jest taki sam jak w DT/RD 80MX. Wiec sie nie przejmuyj tak tym. Oplaca sie lepiej silnik od 80MX zalozyc bo do niego masz wiekszy krociec, wiekszy gaznik i wieksza gume od filtra powietrza. Sam mialem cylinderek Polini 65cc i w sumie to troszke mocy wiecej sie odczulo. Lecz od poczatku mialem tuningowa koncowke Giannelli. Gaznik byl seryjny od 50CC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...