KUBAS007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Wiec zaczne tak przymierzalem sie kupna cylindra do mojej Dt chcialem i upatrzylem sobie tuningowy 70 ccm ale nie wyszlo z kupnem i teraz moze nawet mysle ze dobrze, dodam ze cylinder mial byc niclasyu i tu mam pare pytan dotyczacych odolnie Dt zanczy czy i jaki cilinder kupic chodzi mi o rodzaj czy zeliwny czy aluminiowy bo cylinder wymienic musze bo od kad kupilem moto nic w nim nie robilem tylko olej zmienilem ale juz i teraz mysle soebie ze nie oplaca mi sie kupywac tuningowego bo przy takiej pojemnosci to nic nie da a szybciej rozwale moto.Ostatnio zauwazylem tez ze z lewego przedniego amortyzatora cieknie olej chyba tez by pasowalo wymienic dobra to napsize moje pytania: 1.rodzaj czylindru zeliwny czy aluminiowy?? 2.oplaca sie bawic w tuning o te zauzmy 10 ccm lub 20ccm?? 3.Ile beda kosztowaly amortyzartory i gdzie mozna kupic bo trzeab zmienic obydwa ? 4.Jaka swiece kupic (ogolnie co musz ejszcze wymienic na przyszly sezon)?? No i to chyba tyle dzieki za odpowiedzi jezeli takie sie pojawia :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 1. Aluminiowy. Skorzystaj z wyszukiwarki, było o tym kilka razy. 2. Wiąże się to z wymianą innych części - układ korbowy, wydechowy, zasilający. 3. Nowe na pewno powyżej 1000 zł w salonie Yamahy :cool: , jednak prościej jest wymienić uszczelniacze, koszt około 50 zł 4. Jaki to rocznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 1.Ale znow o aluminiowym czytalem ze jak sie zatrze to amen i trzeba nowy no a zeliwny to mozna tuleje ale sam eniw iem doradzcie bo ja sie gubie 3No to tym tysiaczkim mnie zlamales ale moze masz racje uszczelniacze by wytarczyly??I znow gdzie te uszczelniacze moge kupic 4 rocznik 90/91 chlodzony powiedztrem A wlasnie a takie pytanie odbiegajace od tematu co onznacza literka R znaczy to jest wersja ale jka cos konkretnije?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 wez ty lepioej kup silnik od dt80 a nieremontuj 50cm z 90' roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Moze z tym silnikem jeszcze lepszy pomysł ale znow ile taki silniczek kosztuje pewnie sporo i druga sprawa ze kupujac sam silnik kupuje kota w worku bo tylko moge wierzyc sprzedajacemu co do przebiegu i wogole ale pomysl nie jest zly wg. mnie przynajmniej bo moto mam zarejestrowane wszytko ok. o wlasnie a zmiesci sie w rame?? teoretycznie tylko poj wieksz ale pytam?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shyna Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 mysle ze jak wpiszesz w allegro DT 80 w całości lub na czesci to wyrwiesz taki silnik po kosztach 800 zł a ten sprzedasz to jeszcze lepiej bedziesz miał :) nie baw sie z tym silnikiem bo nie ma sensu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Moze z tym silnikem jeszcze lepszy pomysł ale znow ile taki silniczek kosztuje pewnie sporo i druga sprawa ze kupujac sam silnik kupuje kota w worku bo tylko moge wierzyc sprzedajacemu co do przebiegu i wogole ale pomysl nie jest zly wg. mnie przynajmniej bo moto mam zarejestrowane wszytko ok. o wlasnie a zmiesci sie w rame?? teoretycznie tylko poj wieksz ale pytam??Sam miałem DT 50 R i to praktycznie nie jedzie:) Wstaw silnik od 80tki, ale najlepiej LC(chłodzony cieczą) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 wstaw silnik i jezdzij to nie takie proste, niewiem jak z mocowaniami w dt ale jesli sa inne w 50 i 80 dodatkowo trzeba bedzie silnik ustawic tak zeby lancuch nie spadal, poza tym chłodnica, moduly pewnie inne itp moim zdaniem gra nie warta swieczki ja bym sobie odpuscil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 wstaw silnik i jezdzij to nie takie proste, niewiem jak z mocowaniami w dt ale jesli sa inne w 50 i 80 dodatkowo trzeba bedzie silnik ustawic tak zeby lancuch nie spadal, poza tym chłodnica, moduly pewnie inne itp moim zdaniem gra nie warta swieczki ja bym sobie odpuscil No to jak robic bo ja juz sam nie wiem, racja ze wstawiajac silnik od 80 to jest kombinowania. Wogole zmiesci sie w rame i jak to jest z chlodnica.I jeszcze wlasnie odbiegajac od tematu co by pasowalo wymienic na nastepny sezon dokladnie np nr.swicy i wogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Polecam zamiane na silnik od DT 80 mx. Pasuje wszystko bo to ta sama rama. Nie ma cylindrow 70cc do tego silnika. Sa 65cc. A to 70cc to jest wałJak masz wersje R to masz tarczowke z przodu i chyba inny bak.Zamiana silnika na 80lc2 wiaze sie z licznymi przerobkami. Duzym problemem jest zamontowanie chlodnicy ktorej tak naprawde nie ma gdzie dac. Myslalem nad tym.Dalem za silnik od 80cc 300zl. Musialem zalozyc swoj wal ktory byl w dobry stanie nowe lozyska simeringi.Wszystko w servisie Yamahy za 300zl. Wyszedl mnie 600zl. Zrobilem teraz remont i wyszlo 120zl.720zl i silnik jak nowka.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Polecam zamiane na silnik od DT 80 mx. Pasuje wszystko bo to ta sama rama. Nie ma cylindrow 70cc do tego silnika. Sa 65cc. A to 70cc to jest wałJak masz wersje R to masz tarczowke z przodu i chyba inny bak.Zamiana silnika na 80lc2 wiaze sie z licznymi przerobkami. Duzym problemem jest zamontowanie chlodnicy ktorej tak naprawde nie ma gdzie dac. Myslalem nad tym.Dalem za silnik od 80cc 300zl. Musialem zalozyc swoj wal ktory byl w dobry stanie nowe lozyska simeringi.Wszystko w servisie Yamahy za 300zl. Wyszedl mnie 600zl. Zrobilem teraz remont i wyszlo 120zl.720zl i silnik jak nowka.Pozdrawiam A skad ten silnik wytrzasles znaczy allegro czy co bo teraz patrze i nic nie widze na allegro.A co do cylindar to jest 70ccm jest na mielochu airsala ale nie ebde go jednak kupywal bo nie wiem czy wal wytrzyma anie chce mi sie bawic z moto chce zeby jedzilo noirmalnie a nie zebym clay czas przy nim grzebal a pozatym z tuningiem wiaze sie kasa i to duza a ja jakby to powiedziec wole kase na paliwo i pojezdzic :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 A co myslicie o tym cylindrze http://moto.allegro.pl/item282843547_cylin...ning_60cm3.htmlteoretycznie na aukcji pisze ze bez szkody dla silnika i nic nie trzeba zmieniac tylko wsaidac i jezdzic a jak jest naprawde??Bo przyznam ze nei chce mi sie ombinowac z tymi walami wydechami i gaznikami bo sie an tym nei znam wiec jak moze byc ten cylinder czy nie ??i Jakies powody podac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 A co myslicie o tym cylindrze http://moto.allegro.pl/item282843547_cylin...ning_60cm3.htmlteoretycznie na aukcji pisze ze bez szkody dla silnika i nic nie trzeba zmieniac tylko wsaidac i jezdzic a jak jest naprawde??Bo przyznam ze nei chce mi sie ombinowac z tymi walami wydechami i gaznikami bo sie an tym nei znam wiec jak moze byc ten cylinder czy nie ??i Jakies powody podacSam cylinder ci AŻ tak dużo nie da. Większe dysze + wydech i bedzie ok. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Sam cylinder ci AŻ tak dużo nie da. Większe dysze + wydech i bedzie ok. Mi nie chodzi o jako taki tuning poprostu nie ma normalnego cylindra 50 a w serwisie to az sie boje jak mi krzykna zrsezta nie wiem nawet gdzie ejst serwis yamahy wmojej okolicy. Dysze wiem ze wieksze ale co z wydechem??I jeszcze do cylindrajak on wyglada myslicie ze troche pochodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Przyjacielu, zdradze Ci sekret .... Wal w DT/RD 50MX jest taki sam jak w DT/RD 80MX. Wiec sie nie przejmuyj tak tym. Oplaca sie lepiej silnik od 80MX zalozyc bo do niego masz wiekszy krociec, wiekszy gaznik i wieksza gume od filtra powietrza. Sam mialem cylinderek Polini 65cc i w sumie to troszke mocy wiecej sie odczulo. Lecz od poczatku mialem tuningowa koncowke Giannelli. Gaznik byl seryjny od 50CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.