zoltecek Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 . co do uszczelki, to pytam o nia, bo gdy bylo zlozone na sylikon, to silnik sie lekko pocił. wiem, ze poprzedni wlasciciel motocykla planował ta pokrywe zaworowa samodzielnie, w swoim garazu. podejrzewam ze po tym niefortunnym zabiegu powstaly tak naprawde nierownosci, przez ktore uciekal olej, mimo zastosowania sylikonu. oj adriano ty jak zwykle przesadzasz ja nie "planowałem pokrywy tylko ja przetarłem papierem na blacie stolarskim a co do tego rozrzadu to nie ten znak masz na fotce to powinna byc kropka!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 (edytowane) inna kwestia o ktora chcialbym zapytac:w silniku mam zalozony nowy lancuszek rozrzadu (oryginal KTMa, przynajmniej tak mnie zapewnial sprzedawca), ma on napis REGINA na ogniwach http://w3.bikepics.com/pics/2007/12/07/bik...108632-full.jpgmam nadzieje ze wybita nazwa nie ma nic wspolnego z firma produkujaca papier toaletowy.. do sedna: po zlozeniu wszystkiego do kupy, zakreceniu pare razy walem, wykrecilem napinacz rozrzadu i zostala mniej wiecej polowa regulacji. oczywiscie po zalozeniu lancuszka "wyzerowalem" napinacz.slizgow lancucha ani trybow nie wymienialem to normalne? Edytowane 9 Grudnia 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 (edytowane) A gdzie kupowałeś łańcuszek, w sklepie czy u dealera? Jeśli jest oryginalny powinien być w foliowej saszetce z naklejką KTM'a, zawierającą nazwę części, numer itp. Ja mam kupowany u dealera na wierzchu, jak chcesz to sprawdzę, ale jak dobrze pamiętam to mój jest bez napisu. Co do sedna, to liczyłeś ogniwa w nowym i starym? Bo są 2 wersje łańcuszków, z 98 i 100 ogniwami. Ja w przeciągu tygodnia planuje złożyć swój silnik, więc jeśli nie uzyskasz informacji wcześniej to dam Ci znać jak się ta sprawa ma z moim łańcuszkiem. Pzdr Edytowane 10 Grudnia 2007 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 kupowalem w Moto-Doktorze z Ostródy.Byl zapakowany w folie z taka wlasnie naklejka Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 do sedna: po zlozeniu wszystkiego do kupy, zakreceniu pare razy walem, wykrecilem napinacz rozrzadu i zostala mniej wiecej polowa regulacji. oczywiscie po zalozeniu lancuszka "wyzerowalem" napinacz.slizgow lancucha ani trybow nie wymienialem to normalne?Witam, u mnie po założeniu nowego łańcuszka napinacz z pozycji zerowej wysunał się prawie na 2/3 zakresu regulacji. Czy poza thefex'em ktoś jeszcze spotkał się z taką sytuacją? Czy to jest normalne czy może raczej winę za to ponoszą zużyte ślizgi? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.