BIKER1972 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Witam wszystkich :) mam pytanko koledzy,kontrolka biegu jałowego w mojej tenerze przy wbiciu luzu pali się prawidłowo,ale jak wbijam jakiś bieg to wcale nie gaśnie tylko po prostu słabiej się pali,podejrzewam że może gdzieś masy nie łapie.Jak ktoś wie gdzie szukać przyczyny tego to proszę o podpowiedż,może jest gdzieś tam jakiś czujnikod kontrolki biegu jałowego?nara :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 ..może jest gdzieś tam jakiś czujnik od kontrolki biegu jałowego?nara :icon_biggrin:Ano jest. Ale jakby był uszkodzony to gasłby silnik po włączeniu biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 (edytowane) chyba mylisz go z czujnikiem stopki bocznej , jak czujnik by padl , to albo palil by sie caly czas luz , albo bys w ogole nie odpalil moto z rozrusznika - wtedy zapewne nawet na luzie by sie kontrolka nie palila. Edytowane 7 Grudnia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 To działa tak :icon_eek: , z modułu idzie przewód…żeby była iskra musi być zmasowany …drogi do masy są 2 …kontrolka luzu …stópka boczna…Kiedy masz luz przewód ten styka się z masą ( silnik działa), stópka boczna może być złożona rozłożona masa jest, ale kiedy wrzucisz bieg (brak masy) i stópka rozłożona ( brak masy ) moto zgaśnie-II sytuacja- stópka złożona ( masa), wrzucony bieg (brak masy) silnik działa bo jest już masa potrzebna mimo ze czujnik luzu nie jest zmasowany … Po drodze masz diodę zaporową w 90% jest w postaci kostki która można wypiąć (wymienić) znajduje się przed włącznikiem luzu ..jest potrzebna do prawidłowej pracy kontrolki luzu (lampki) …jest po to żeby prąd płynął tylko w jednym kierunku gdyby jej nie było, a stópka boczna była by złożona (masa ) to i tak by się paliła ….Czyli jak na moje masz spalona tą diąde i „przepuszcza” już …. Puzdro loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIKER1972 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 chyba mylisz go z czujnikiem stopki bocznej , jak czujnik by padl , to albo palil by sie caly czas luz , albo bys w ogole nie odpalil moto z rozrusznika - wtedy zapewne nawet na luzie by sie kontrolka nie palila.Dzięki koledzy za podpowiedzi,nara :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit1977 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Nawiązując do Kolegi Loko, dioda może znajdować się po lewej stronie moto, we wiązce mocowanej nad akumulatorem, tuż pod siedzeniem. Jest osłonięta rurką pcv. Jeżeli dobrze przyjrzysz się to znajdziesz bez problemu. Mam nadzieję, że o tą diodę chodzi. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.