Skocz do zawartości

Łańcuch rozrządu - oryginał Kawasaki


Gość Lukass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem bo pracowałem w serwisie Hondy, zwracam tylko uwagę na metody zarabiania tej kasy.

Jeżeli klient przynosi swój łańcuszek robię tylko adnotację o montażu dostarczonego a gwarancję powinien dać sprzedający ten towar ja mogę tylko dać gwarancję na poprawnie wykonaną wymianę. ( I daję )

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat na czasie, właśnie mam zamiar wymienić łańcuszek rozrządu i prowadnice łańcuszka może także napinacz.

Obecny łańcuszek DID przejechał ok. 10tyś. km, od trzech tyś koszmarnie klekocze, mam zamiar kupić właśnie tak zwany oryginał. Co do jakości, kiedyś w innym moim gpzcie wymieniłem na oryginał i problemów nie miałem.

Jeżeli sprzedawany w sieci Kawasaki i do tego oryginał to niech dadzą na niego gwarancję.

Znam z góry odpowiedź serwisu : gwarancję damy jeżeli nasz mechanik zamontuje ten łańcuch w silniku a robocizna będzie kosztować 2500 zł.

Te łańcuch to najtańsze przemysłówki cięte z metra sprzedawane ze 100% zyskiem bez gwarancji.

O ile wiem, reklamacje pasków rozrządu w samochodach rozpatrywane są tylko, gdy paski montowane są przez wykwalifikowanego (przeszkolonego, czy coś w tym stylu) mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...