fxrider Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Hehehe. To jest zajebiste, naprawde.Niech mi ten koleś pokaże (nie, ja nie chce aby mi mówił lub pisał, tylko niech pokaże) w jaki sposób starać się, sunąć jak najdalej od motocykla po asfalcie? widział ktoś kiedyś jakieś kursy tego manewru?, gdzie tego uczą?. jest to możliwe - tylko potrzebne jest doświadczenie (czyt. praktyka) - i jest to moim zdaniem bardzo cenna umiejętność. Niestety nie wszystkiego można się nauczyć z teorii... pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Enzo masz chyba blizej do lublina a tez sie dobrze bedziesz bawil i nauczysz sporo. sledz watek LUBLINENRINGU i wpadaj z nami polatac @ nast sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 (edytowane) jest to możliwe - tylko potrzebne jest doświadczenie (czyt. praktyka) - i jest to moim zdaniem bardzo cenna umiejętność. Niestety nie wszystkiego można się nauczyć z teorii...Acha, a ile trzeba przerobić szlifów aby się już czegoś nauczyć?. Jedno wiem napewno - nie stać mnie na takie coś ;-D(ciekawe kogo stać nie tylko finansowo ale zdrowotnie) Chyba jednak wolę nauczyć się perfekcyjnie hamować. Wyjdzie taniej, dla mnie, dla motocykla, dla wszystkich. Ciekawe po jakim czasie zwraca się ABS (po 1, max 2 lekcji). Edytowane 2 Grudnia 2007 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Acha, a ile trzeba przerobić szlifów aby się już czegoś nauczyć?. Jedno wiem napewno - nie stać mnie na takie coś ;-D(ciekawe kogo stać nie tylko finansowo ale zdrowotnie) Chyba jednak wolę nauczyć się perfekcyjnie hamować. Wyjdzie taniej, dla mnie, dla motocykla, dla wszystkich. Ciekawe po jakim czasie zwraca się ABS (po 1, max 2 lekcji). No mnie też za bardzo nie stać ale stara prawda głosi jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz :bigrazz: Nie chcę ropoczynać tu kolejnej dyskusji o ABS ale ja tem wolę umieć niż zdawać się na elektornikę. Dzięki nowak za info, będe śledził temat i napewno się pojeawię. Jest też dość dobry tor gokardowy koło Biłgoraja, na innym forum ludzie z Wawy nawet tam się umawiali, też ma blisko ale jakoś nie miałem okzaji zajechać. Cięglę czegoś brakuje, albo kasy albo czasu, ale trzeba jakość godzić to wszytko :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Acha, a ile trzeba przerobić szlifów aby się już czegoś nauczyć?. Jedno wiem napewno - nie stać mnie na takie coś ;-D(ciekawe kogo stać nie tylko finansowo ale zdrowotnie) Chyba jednak wolę nauczyć się perfekcyjnie hamować. Wyjdzie taniej, dla mnie, dla motocykla, dla wszystkich. Ciekawe po jakim czasie zwraca się ABS (po 1, max 2 lekcji). jak już będę wiedział to dam znać :bigrazz:ja generalnie mam takie podejście, że wolę sprawdzić - najwyżej sie przewrócę ;) - ale będę wiedział :bigrazz: pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parys Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 kozak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 (edytowane) kozakano :icon_twisted: :icon_twisted: PS: enzo lublin lepsiejszy a 60zl to jeden bak paliwa. jak posmakujesz to bedziesz chcial wiecej i czesciej, nie mniej jednak po tych 5godzinach gwarantuje, ze nie bedziesz zalowal tych 60zlotowek. Edytowane 2 Grudnia 2007 przez nowak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolargol Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 tor jest doskonaly do tego by poznac mozliwosci jakie sie ma w zlozeniu Ale takie mozliwosci masz tylko na torze, gdzie nie ma piasku, oleju, kolein, znakow poziomych, studzienek kanalizacyjnych i innych udoskonalen znacznie zmniejszajacych przyczepnosc opon i stabilnosc moto. Mozna nabrac wtedy zludnego przekonania o bezpieczenstwie glebokich zlozen ale na zwyklych drogach moga one okazac sie za glebokie. Trenowac trzeba ale nie zapominajac ze tor to laboratorium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Ale takie mozliwosci masz tylko na torze, gdzie nie ma piasku, oleju, kolein, znakow poziomych, studzienek kanalizacyjnych i innych udoskonalen znacznie zmniejszajacych przyczepnosc opon i stabilnosc moto. Mozna nabrac wtedy zludnego przekonania o bezpieczenstwie glebokich zlozen ale na zwyklych drogach moga one okazac sie za glebokie. Trenowac trzeba ale nie zapominajac ze tor to laboratorium. fakt nie ma recepty... ale tam jest najbezpieczniej a na ulicy nie musisz skladac sie do nozek czesto wystarczy odpowiednia pozycja a motocykl prawie w pionie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 .... dlatego montuje się ABS w niemal wszelkich pojazdach mechanicznych (teraz własnie czekam na rower z ABSem) i jest w tym dużo racji. Poza hamowaniem na lodzie, to ABS pomaga, nie ma dyskusji... Jesli ABS taki jest niezastapaiony to dlaczego nie montuje sie go w wyscigowych autach/motocyklach tylko w seryjnych modelach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Sory za :offtopic: ale czy ktos mógby podac tytuł piosenki.Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Ludacris - Grew Up A Screw Up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolargol Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Jesli ABS taki jest niezastapaiony to dlaczego nie montuje sie go w wyscigowych autach/motocyklach tylko w seryjnych modelach? Bo w wyscigowych jezdzi inna nacja, jakby lepiej technicznie wyszkolona? Nie montuje sie tez roznych ASC, EBD etc ani poduszek powietrznych. Moze dla A D R E N A L I N Y ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Bo w wyscigowych jezdzi inna nacja, jakby lepiej technicznie wyszkolona? Nie montuje sie tez roznych ASC, EBD etc ani poduszek powietrznych. Moze dla A D R E N A L I N Y ? No właśnie, i nie chcę widzieć tego wszystkiego w typowo sportowych maszynach, bo to tylko odbiera przyjemność z jazdy. Choppery, cruisery, turystyki proszę bardzo, ale do R1,CBR 1000,GSX-R czy 1098 nigdy nie powinni tego wsadzać, bo jak ktoś decyduję się na takie moto to chyba wie co robi i kupuję to właśnie dla emocji i adrenaliny a nie bezpieczeństwa. A jak nie wie to mogiła i tyle. STOP ABS W SPORTOWYCH MOTO!!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 (edytowane) nom... profanacja jakby nie patrzyl. Wez teraz zrob stopala z abs-em... :biggrin: albo spal gume czy postaw na kolo jak wladuja jeszcze ASC abs jest dla mientkich siurkow :P Edytowane 3 Grudnia 2007 przez nowak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.