lukikmx Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Witam wziołem się za zmiane oleju w ktm lc4 i nie moge odkrecic głuwnej sruby spustowej ,dwie pozostale odkrecilem.czy trzeba to robic w jakiejs kolejnosci 123...3.12. .1.3.2. .2.3.1.????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldas7 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Ale nie odkręcasz płaskim kluczem, którym zjechałes srubę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikmx Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Ale nie odkręcasz płaskim kluczem, którym zjechałes srubę ??Sruba juz jest zjechana jak sie w....rwilem to mlotek i stubokret icheja a przedtem to nasadkowym inic! Sruba juz jest zjechana jak sie w....rwilem to mlotek i stubokret icheja a przedtem to nasadkowym inic!co to zmiany oleju mozna czymś przepłukać silnik np benzyną ekstrakcyjną/// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 co to zmiany oleju mozna czymś przepłukać silnik np benzyną ekstrakcyjną/// aniby poco od zwalczania (brudów) sa filtry a nie benzyna !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Śruba i tak jest do wyje..... proponuje dospawać jakąś przedłużke i po problemie. Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Zerknij do serwisówki, bo mimo ze śruby są trzy, to do zmiany oleju odkręcasz tylko jedną. mogło to być różnie w różnych rocznikach, ale na pewno nie odkręca sie wszystkich.Daruj sobie przepłukiwanie, tym bardziej benzyną. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikmx Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Śruba odkrecona!! co do płukania racja tylko ojciec muj wpadl na pomysl zeby przeplikac olejem ......powiedzialem po ki h...j Pozdrawiam całoroczny motoFAN :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 nie zapomnij jeszcze ze jezeli masz wersje z olejem w ramie i wymieniasz filtr (ten w ramie) to zalewasz 1,5L do silnika i 0,6L do ramy otworem przy glowce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.