HARPAGAN Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Pytanie te kieruje do posiadaczy ww sprzęcików... Chciałbym abyście napisali czy mieliście jakieś problemy i jak sie wam użytkowało je, itd...Z racji tego iż są to nowe sprzęty, nie liczę na las odpowiedzi. Dziękuję za podzielenie sie doświadczeniami związanymi z tymi motocyklami... Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 jkar- jak wiesz jezdze kwakiem ale kolega kupil w sierpniu R1 07 i jedyne wady jesli mozna to tak nazwac to odkrecila sie sruba od gornej pułki a i tą przy glowce ramy trzeba bylo dokrecic bo lekki luzik zawitał, i 2 razy odpadła rejestracja - złamał się uchwyt - wiadomo koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (edytowane) jak wiesz jezdze kwakiem ale kolega kupil w sierpniu R1 07 Wiem ze smigasz kawa i wiem ze planujesz zmienic ja na nowa :( zapewne jezdziles ta R1, co mozesz o niej powiedziec? Moze masz jakies doswiadczenia z gsxr 1000 k7? aaa... jak jest z tym srednim zakresem obrotow w R1? Edytowane 25 Listopada 2007 przez jkar Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 sredni zakres obotow po zastosowaniu factory pro velocity stacks za 50$ http://img139.imageshack.us/img139/2426/fa...acksdynoid4.jpg :icon_biggrin::icon_twisted::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 szczerze nie mialem smialosci zeby go poprosic o udostepnienie sprzeta zwlaszcza ze kupil salon, w ratach i nie chce nawet pomyslec co by sie stalo gdyby....... Jezdzilem za to na k6 i k7 i w zasadzie bardzo podobnie sie tym jezdzi jak kwakiem. Co moge powiedziec to k7 jest troche za bardzo okiełznany, wole k6. Silnik w k6 ma dobra charakterystykę ciagnie rowno zaczyna tak przy 5 tysiacach i konczy na odcieciu :) Warto jest poskracac troche przelozenia /co tez zrobilem w zieleninie/ bo motocykl jest bardziej wyczuwalny a 140km/h na 1 biegu w zupelnosci wystarczy (seryjnie wyciaga jakies 170km/h - przesada). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 sredni zakres obotow po zastosowaniu factory pro velocity stacks za 50$ http://img139.imageshack.us/img139/2426/fa...acksdynoid4.jpg :D:icon_twisted::cool:chyba x4 :icon_mrgreen: bo masz 4 gardziele :icon_mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 w moim gixerze problemow bylo zeroa jesli chodzi o osiagi , to np na torze przy tych samych umiejetnosciach kierowcy K7 byl bezkonkurencyjnypo prostu zapie**ala jak zly :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 juz w polowie cie rozgryzlem - K7 a w droga polowe mnie wtajemniczysz? tez pwenie jakas salonowka co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 cieżko to opisac bo jak stawalismy na lotnisku to jadac na zx10r odjechałem K7 a potem sie zamienilismy i jadac na K7 odjechałem rowniez. Moge natomiast powiedziec co sie działo na torze, jak byłem z kumplem co ma K6, a wiec jak bylismy w jeden poniedziałek to motocykle praktycznie na prostej jechały rowno, na wyjsciu z zakretow rowniez bo mniej wiecej tak samo odkrecalismy. Wtedy wlasnie gadalem z gosciem co scigał sie w R1 cup i pytalem sie co jest w jego R1 bo jak odkrecił to mi praktycznie znikał w oczach. Poweidział mi zebym zmienił przełożenia wtedy jest taki efekt kosztem predkosci maksymalnej. Wiec dowiedziałem sie na jakich zebatkach jezdza w stokach na zx10r i zmienilem na takie same. Czas okrazenia poprawilem znacznie a kumpel co ma K6 jak zobaczyl co sie dzieje za tydzien juz tez mial nowe zebatki hehe. Roznica była przeogromna, poprostu wygladalo to tak ze jak ja odgiolem i on to przejezdzalem kolo niego jak koło 599cc. Kumpel wtedy tak sie wk**wil ze juz z toru dzwonił zeby mu tryby zamawiali hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 wiadomo po zmianach w serii napewno sa roznice w sprzetach. ale w oryginalnych sprzetach malo odczuwalne, wnioskuje z porownan facowcow, kwestia stylu i zachianek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-k7 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Siemka.Jeśli chodzi o mnie to wybrałem Gixera K7.( cena osiągi wygląd jak komu ) .Moto zajebiste.Jedynie tylna opona mogła by być lepsza ( już ją zakatowałem czekm na mecelera ) a mianowicie jak na drodze jest trochę piasku zachowuje sie nerwowo.Poza tym wszystko ok.Jest małe ale. Ten rocznik w niektórych modelach ( np mój ) ma wadę fabryczną w postaci zaworu biegu jałowego ).Objawy po odpaleniu masz np 2 tys obr 4 tys obr.A innym razem poprawnie.Wymienili mi to na gwarancji i jest cacy.Zrobiłem 6 tys km od sierpnia Nie zamienię go na żaden inny chyba że będzie Gixer K8. Pozdro Mario.W razie co na priva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Jedynie tylna opona mogła by być lepsza ( już ją zakatowałem czekm na mecelera ) a mianowicie jak na drodze jest trochę piasku zachowuje sie nerwowo.A jaki motocykl nie zachowuje się nerwowo, kiedy na jezdni jest piasek :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 A jaki motocykl nie zachowuje się nerwowo, kiedy na jezdni jest piasek :icon_eek: cross :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 mario-K7 to za jakies 3 latka pewnie wyjdzie K8 to ja przejme twoja K7 :) jesli moge spytac to kupowales w salonie w polsce czy sprowadzales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 K8 jak wskazuje sama nazwa będzie w sprzedaży w roku 2008, czyli całkiem niedługo. Mario mówiąc o K8 miał pewnie na myśli nowy model, a ten pojawi się zapewne w 2009 (czyli będzie to K9), bo sporty ze stajni Suzuki przechodzą modyfikacje co dwa lata (dlatego też GSX-Ry 600 i 750, które pojawiły się w 2006 będą w wersji K8, czyli na 2008 rok, przebudowane). A tak na marginesie to po Hornecie ci K7 łeb urwie :biggrin: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.