Skocz do zawartości

Pilna pomoc... Intruder 1500


tomczykhbr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moto wygląda jak moto. Na fotkach napewno nie widac dokladnie stanu detali itp. a na zywo tez wrazenia sa inne. Kazde moto wyglada na mniejsze na fotkach .Tak samo z moją Electrą. W rzeczywistości jest to takie bydle że mam wrazenie iz nie zmieszcze sie na jednym pasie jezdni.

 

 

A co do przebiegu w Intruzie to luzik. Silnik V2, wolnoobrotwy wiec niezbyt wysilony czyli powinien wytrzymać spore przebiegi. Ludzie gadaja nt. niskiej trwalosci Harleyów a moja Electra (pseudonim T-72) ma nasmigane 75 tys mil i cyka jak zegarek. Japonia to w ogóle tobi przebiegi straszne bez problemu.

 

Obejrz moto z bliska, podotykaj itd. Z motocyklem tak jak z kobietą - jesli czujesz sie dobrze w jej towarzystwie to bierz.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi. Teraz czekam na wiadomosc od kolegi z USA i jak cos to go biore jestem tak napalony ze masakra :lalag: Jak juz kupie i bede go mial w domu to napewno podziele sie wrazeniami...

 

A ile ten motorek wogole polyka paliwa na 100 km, bo to dosyc duzy silnik..>? No ale chyba nie wiecej jak moja ukochana Kasia (K750) czyli srednio 8l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobre moto. Odnośnie chłodzenia to jest chłodzony powietrzem (posiada chłodnicę oleju) a jak ktoś mówi, że to złe rozwiazanie to bzdury plecie. Zbiornik paliwa 15 litrów wystarcza w zupełności średnio raz na 200 km zjedziesz napoic tłuściocha. Jedna tarcza z przodu praktycznie do końca 2000 roku była montowana, a dopiero wtedy ładowali 2 tarcze. Przy cenie tarczy przedniej na poziomie 800 zł jedna wystarczy mi w zupełności :buttrock: Koło też idzie zablokowac, a gdyby przyszło do wymiany szok finansowy mniejszy.

Zwróc uwagę czy moto, które chcesz kupic posiada tzw narzędziówkę (z lewej strony silnika tak jakby 3 dekiel z zamkiem) bardzo często VLki mają owy chromik urwany i dopiero patrząc na inny model posiadający ów detalik krew nas zalewa.

Standardową przypadłością tłuściocha są niwyregulowane linki odprężnika (ja tak to nazywam) objawia się to tym, że moto nie chce odpalic nie może przekręcic silnika, jakby aku siadło. Wystarczy wyregulowac i jazda. Aby odpalic bez regulacji przepchnij klamota kilkanście centymetrów na biegu, aby tłoki trochę zmieniły poożenie i krec jeszcze raz. Piszę o tym bo faktem tym sa zaskoczeni nawet posiadacze po 2 latach.

 

Co jeszcze jak pojedziesz na ostateczne ogledziny weź kogoś z sobą co ma pojecie o motocyklach.

 

Masz pytania dotyczące tego modelu pisz.

 

Waldas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt ze lepiej miec silnik chlodozny cieczą ale w chopperze czy cruiserze chłodnica tylko szpeci. Chlodnia oleju to jeszcze luzik jak jest w miare mała. Jedyny problem to jazda w upalny dzien w miescie - ja juz sie boje przyszłego lata jak bede smigal HD przez miasto. Gdy go kupilem bylo zimno (koniec września) ale i tak sie grzał na mieście a tak się składa ze jak stoje w korku i podpieram sie prawą nogą to głowica tylnego cylindra dotyka mojego uda niebezpiecznie blisko mojej "torby" co nie bardzo mnie cieszy.... ale chcoiaż cepłe powietrze wieje od silnika podczas jazdy dzieki osłonom na nogi, ciekawe jest to że powiew cieplego powietrza mozna czuc nawet trzymajac sie uchwytów dla pasażera...sprytne. Pokrywa zaworu cisnienia od zawieszenia jest ukształotwana tak ze powietrze z silnika leci pomiedzy nią a siedzeniem kierowcy prosto na owe uchwyty.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardową przypadłością tłuściocha są niwyregulowane linki odprężnika (ja tak to nazywam) objawia się to tym, że moto nie chce odpalic nie może przekręcic silnika, jakby aku siadło. Wystarczy wyregulowac i jazda. Aby odpalic bez regulacji przepchnij klamota kilkanście centymetrów na biegu, aby tłoki trochę zmieniły poożenie i krec jeszcze raz. Piszę o tym bo faktem tym sa zaskoczeni nawet posiadacze po 2 latach.

 

 

Ja zauwazylem jeszcze jedna ciekawa przypadlosc iz sa tez bardzo wrazliwe na stan sprawnosci akumulatora pewnie ze wzgledu na te odprezniki uruchamiane elektromagnetycznie ktore zra prad na maksa,wystarczy ze aku ma jakies problemy wieku starszego i zaczynaja sie akcje jak przy niewyregulowanych linkach czyli nie ma sily przekrecic.Średnio zaczynaja sie wlasnie jakies co dwa lata te zagadki.Po wlozeniu nowego aku spokoj :-),w innych motocyklach ten akumulator wystarcza jescze na dlugo choć pewnie jego parametry spadly nieznacznie ale juz dla intruza to nie wystarczy.Zaobserwowane na przestrzeni kilku lat w trzech VL brykających razem :-) posiadających w 100% sprawne instalacje elektryczne.Ja kontrole linek odpreznikow robie co 12 tysi przy wymianie swiec ale raz tylko przy 36 tys wymagala regulacji linka od tylnego gara a tak nic sie nie dzieje i nie dzialo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć !!

 

http://www.motocyklmania.com/motocykle.php?marka=2&model=112

tu masz podstawowe dane Intrudera 1500.Przyznam się,że mojego byłego lidera jeszcze nie tak dawno miałem piękną tapetę na pulpicie tego sprzęta ale od niedawna musiałem ją zmienić z powodu kupna innego moto ale Intruder i tak mi się podoba.Szerokości na drodze.

 

 

Pozdro

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dzieki za odpowiedzi. Teraz czekam na wiadomosc od kolegi z USA i jak cos to go biore jestem tak napalony ze masakra :clap: Jak juz kupie i bede go mial w domu to napewno podziele sie wrazeniami...

 

A ile ten motorek wogole polyka paliwa na 100 km, bo to dosyc duzy silnik..>? No ale chyba nie wiecej jak moja ukochana Kasia (K750) czyli srednio 8l/100km

 

 

Witam.Mój Intruder pali przy prędkościach rzędu 100-120km/h ok. 6.3l.na 100km. Jest to mój nowy nabytek(od września 2007r.).Bardzo mi się podoba ten motocykl i jestem z niego zadowolony. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Tu koledzy maja racje !!! co do odprezników itd... czesto do mnie ludzie wlansie dzwonia do intruzów co jest aku naladowane nowe , a tu bach i nie pali , i tak jak piasl kolega wrzucic na wysoki biek 3-5 obrtów wąłem i moto pali...... a te bzdurne odpowiedzi napoczatku chłodznie itd to nie czytaj .... te ostatnie wypowiedzi sa z zycia wziete a nie jakies ksiażkowe , gdzie co jedne to se wymysla date 2 tarcz z przodu

tam kolega z E.K.G powiedział ci madrze i na temat ...

pozdrowka dla włascicleli intruzów... i prosze djacie im odychac i nie próbujcie robic z nich HD w odgłosie bo przeciazacie wał!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...