Skocz do zawartości

Ztoczenie głowicy


M@łpa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

...kazde splanowanie głowicy niewazne o ile wał i łozyska i tak dostana w d*pe.

 

w MZ bardzo dostaną w dupe, wiesz chyba że jakiekolwiek podrasowanie silinka MZ wiąże się z dramatycznym spadkiem jego trwałości, więc ja Ci odradzam, ale zrobisz jak będziesz uważał

 

Ja tam wole sobie spokojnie pyrkać orginałem :(

 

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz chciłbym poprawic osiagi mojej maszynki,planuje wykonac nastepujace czynosci:

 

1. wypolerowanie kanałów dolotowych i wylotowych

2. wypełnienie wału

3. splanowanie głowicy

4. kupno sportowego tłumnika

5. wstawienie elektronicznego układu zapłonowego

 

To wszystok ma na celu usprawnienie silnika a nie rasowanie go, a chocby nawet ja zywotnosc wału ma mi spasc nawet o połowe to i tak na to pujde bo jestem wielbicielem tuningu.

Gdybym nie uzywał tego motoru jako codzieny transport to bym zdecydował sie bez zadnego wachania na najbardziej extremalny tuning silniczka tzn: podcinanie tłoka poszezanie kanałów itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoj motocykl, twoj wybor, ale pamietaj, ze MZ z tzw "sportowym" tlumikiem ma klang brzydszy od taniutkiego, chinskiego skuterka. DDR-owcy robili znakomite silniki 2T, mieli kolosalne doswiadczenie i spore w tej dziedzinie osiagniecia. Sadzisz, ze zrobisz to lepiej? Takie zabiegi moga jedynie poprawic Twoje samopoczucie, a nie osiagi sprzeta, w zauwazalnym stopniu. Ale jest takie madre przyslowie: cokolwiek robisz, rob dobrze i oczekuj konca.

Jeszcze jedno: czy istnieje zaplon inny niz elektryczny? ;-) Masz na mysli elektroniczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto mi chodzi mała pomyłka sorka, byłem zmeczony jak to pisałem.

A pozatym sadze ze zaden konstruktor silników nie wydobywa pełnej mocy z silnika zaw sze zostaja rezerwy a ja własnie zajmuje sie tymi rezerwami, a pozatym to nie bedzie muj pierwszy tuning.

Pierwszy tuning zrobiłem w motorynce zapierdalała 65km/h. jezdziłem nia bez rzadnych powarznych napraw całe dwa lata teraz muj kuzyn dalej nia jezdzi i dalej sie jeszcze nie zjebała oprucz 2 zerwanych łancuchów.

 

Drugi tuning to fiat 126p moc ok 40KM i dalej chodzi.

 

A trzeci do bedzie własnie MZ.

 

A co do tłumnika to mała przerubka i bedzie chodził równie dobrze co orginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...