M@łpa Opublikowano 26 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 Planuje zwiekszyc sprezane w mojej maszynce ale nie wiem o ile bo nie chce zeby wał i łozyska dostały zabardzo w dupe. Jestem swiadomy ze kazde splanowanie głowicy niewazne o ile wał i łozyska i tak dostana w dupe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 26 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 ...kazde splanowanie głowicy niewazne o ile wał i łozyska i tak dostana w d*pe. w MZ bardzo dostaną w dupe, wiesz chyba że jakiekolwiek podrasowanie silinka MZ wiąże się z dramatycznym spadkiem jego trwałości, więc ja Ci odradzam, ale zrobisz jak będziesz uważał Ja tam wole sobie spokojnie pyrkać orginałem :( PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 26 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 Ja teraz chciłbym poprawic osiagi mojej maszynki,planuje wykonac nastepujace czynosci: 1. wypolerowanie kanałów dolotowych i wylotowych2. wypełnienie wału3. splanowanie głowicy4. kupno sportowego tłumnika5. wstawienie elektronicznego układu zapłonowego To wszystok ma na celu usprawnienie silnika a nie rasowanie go, a chocby nawet ja zywotnosc wału ma mi spasc nawet o połowe to i tak na to pujde bo jestem wielbicielem tuningu.Gdybym nie uzywał tego motoru jako codzieny transport to bym zdecydował sie bez zadnego wachania na najbardziej extremalny tuning silniczka tzn: podcinanie tłoka poszezanie kanałów itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 26 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 Twoj motocykl, twoj wybor, ale pamietaj, ze MZ z tzw "sportowym" tlumikiem ma klang brzydszy od taniutkiego, chinskiego skuterka. DDR-owcy robili znakomite silniki 2T, mieli kolosalne doswiadczenie i spore w tej dziedzinie osiagniecia. Sadzisz, ze zrobisz to lepiej? Takie zabiegi moga jedynie poprawic Twoje samopoczucie, a nie osiagi sprzeta, w zauwazalnym stopniu. Ale jest takie madre przyslowie: cokolwiek robisz, rob dobrze i oczekuj konca.Jeszcze jedno: czy istnieje zaplon inny niz elektryczny? ;-) Masz na mysli elektroniczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 27 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Oto mi chodzi mała pomyłka sorka, byłem zmeczony jak to pisałem.A pozatym sadze ze zaden konstruktor silników nie wydobywa pełnej mocy z silnika zaw sze zostaja rezerwy a ja własnie zajmuje sie tymi rezerwami, a pozatym to nie bedzie muj pierwszy tuning. Pierwszy tuning zrobiłem w motorynce zapierdalała 65km/h. jezdziłem nia bez rzadnych powarznych napraw całe dwa lata teraz muj kuzyn dalej nia jezdzi i dalej sie jeszcze nie zjebała oprucz 2 zerwanych łancuchów. Drugi tuning to fiat 126p moc ok 40KM i dalej chodzi. A trzeci do bedzie własnie MZ. A co do tłumnika to mała przerubka i bedzie chodził równie dobrze co orginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.