Bonus Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Kumpel miał chińskiego Quada 110cm3 i też mu się tak działo. Wystarczy puknąć w komore pływakową żeby się pływak odwiesił. zgadzam się z tym panem u mni to samo w suzuki sie działo :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 jak ja bvede miał czas to pokombinuje z gaźnikiem 12 mm od skuterka do tego badziewia, tylko ze tam mam ssanie automatyczne a to nie dobrze:) alo coś sie da wymyślic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Witam. W PocketBiku chińskim przelewa mi sie strasznie gaźnik. Dokladniej: Gdy stoi zimny, odpalam go i chodzi, nagrzeje sie i zaczynam jeździc, ale po chwili weżem odprowadzającym nadmiar benzyny leci ciurkiem... ja mam rade jeśli pocket nie chce palic, mój też nie chciał i stale brakowało mu paliwa. najprostrza sprawa którą trzeba zrobić to:-zamontowanie normalnej fajki a nie drutu jak oryginalnie skręconego:)-zmiana świecy na świecę Husqvarny(piła spalinowa)-podniesienie poziomu paliwa w gaźniku.to by było na tyle jemu więcej nie potrzeba żeby dobrze palił:notworthy: chodzi lepiej. :notworthy: Autor dostal odpowiedz w kilku pierwszych postach, dalsze to czcza dyskusja majaca na celu nabijanie sobie postow. ;) Edytowane 24 Listopada 2007 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlopekrostropek Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (edytowane) Zabrałem się za to. Niestety nic nie przyniosło efektów. Leci jak leciało. Doszedlem jeszcze do jednego pomysłu. Weżyk odprowadzajacy paliwo którym cieknie swój poczatek ma zaraz za kranikime, czyli teoretycznie moze ona lać polowe tego co leci przez kranik do gaźnika. Myślicie ze jakbym ten otworek zapchał to cośby dalo? Napewo nie bedzie juz leciec ten nadmiar, ale czy nie bedzie to źle wpływało na silnik?A i jeszcze pukanie nic nie daje, to nie pływak. Edytowane 25 Listopada 2007 przez chlopekrostropek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 :P Autor dostal odpowiedz w kilku pierwszych postach, dalsze to czcza dyskusja majaca na celu nabijanie sobie postow. ;) czyzby nowy moderator :banghead: :biggrin: :biggrin: :biggrin: pzdr :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 hehehe...wiem, wiem.. archeolog ze mnie.ale świadomie odkopuje stary temat, zeby nie zakladac nowego. czy ktos przez te minione pare miesiecy wpadl na jakis genialny pomysl co do blokowania sie plywaka/zaworka iglicowego? bo jak mi czasem pocket obsika plytki w garazu, to zachwycony nie jestem.zawsze skutkuje metoda rozkrecenia komory plywakowej i wyczyszczenia "niewidzialnego" brudu. moze ktos ma jakis lepszy patent? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 tak załozenie innego gaxnika;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 konkretnie jakiego?pytam z ciekawosci, bo i tak nie mam zamiaru inwestowac w to badziewie :biggrin: ale jazda po torze na czas z kumplami - bezcenne :D Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virago99 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam. W PocketBiku chińskim przelewa mi sie strasznie gaźnik. Dokladniej: Gdy stoi zimny, odpalam go i chodzi, nagrzeje sie i zaczynam jeździc, ale po chwili weżem odprowadzającym nadmiar benzyny leci ciurkiem. Zamknięcie kranika jeddynie to powstrzymuje. Nie da się niestaty z tym jeździc bo 3/4 benzyny wytracam na ziemie. Gdy go zakupiłem nie miałem takiego problemu, dopiero potem gdy przełożyłem gaźnik do drugiego pokieta, a nastepnie z porotem to juz koniec. Nie mam pojecia gdzie może leżec problem. Wszystko w gaźniku jest niezmienione od początku, rozkaldalem go po wyniknięciu tej sprawy ze 2 razy, ale do niczego nie doszedłem. Może wina leży po stronie silnika? Tylko gdzie? Ja w moim Suzuki Rg 80 mam taki sam problem ;/ kupiłem już 2 używany gaźnik i na początku było wszystko Ok, dopiero po jakimś czasie znowu się tak stało. Próbowałem już lekko "uderzać" w komorę gaźnika lecz to nie pomaga. Ludzie proszę pomóżcie mi! Z góry dzienx za odpowiedź ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Rozbierz gaźnik i sprawdź czy trzyma zaworek iglicowy, podnieś pływak aż zamknie dopływ tylko nie ciśnij mocno i dmuchnij w wężyk doprowadzający paliwo, będziesz wiedział czy jest w porządku. Sprawdź też ruch pływaka czy nigdzie sie nie zacina, lub czy nic go nie blokuje. Wyczyść porządnie wszystko i powinno być ok. Jeżeli zaworek będzie nie szczelny musisz kupić nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.