Lorenzo Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Witam. Słyszałem, że podobno w Drag Starach często występuję problem z kontrolką oleju. Tzn. że lubi sobie pomrugać od czasu do czasu.. Czy to prawda czy tylko plotki?? Jeśli prawda, to czym jest to spowodowane?? Z góry dziękuję za wyjaśnienia. Pozdrawiam. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Zamrugać to małe piwo. Potrafi się zapalić i nie chcieć zgasnąć! Czasem przyczyną jest zachłyśnięcie się ssaka oleju powietrzem, czasem awaria czujnika położonego w nienajlepszym miejscu. Odkąd porzuciłem olej Motula i pełne syntetyki w ogóle, nie zdarza mi się. Na tamtym oleum było nagminne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) Dziękuję za wyjaśnienie :icon_mrgreen: Na jakim oleju jeździsz?? :rolleyes: PZRX! :icon_evil: Edytowane 16 Listopada 2007 przez Lorenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Od trzech zmian na Mobil1 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Gracias :icon_evil: Co można uznać za największe plusy i minusy Drag Stara 1100 Classic?? Na pewno już długo na nim jeździsz i możesz coś o nim napisać. Będę wdzięczny :rolleyes: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 x.Maslak. czy ja dobrze zrozumialem ze jezdzisz na oleju samochodowym ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 (edytowane) MOBIL jest też do motocykli :clap: Edytowane 17 Listopada 2007 przez Lorenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Olej oczywiście jest motocyklowy.Problemy związane z konstrukcją i użytkowaniem XVS znajdziesz w dedykowanych wątkach, więc tylko o tym co mi doskwiera/doskwierało (nie na tyle, aby z tego modelu zrezygnować):Największa wada Drag Stara 1100 w oryginale to niedostepny bez rozbierania połowy motocykla filtr oleju. Dlatego kilka firm proponuje "kit" do przeniesienia go przed silnik - polecam Motorcycle Enhancements.Dla użytku spacerowo-asfaltowego nie ma to znaczenia, ale w prawdziwych podróżach prześwit okazuje się czasem zbyt niski: załadowany motocykl, zanim przytrze podnóżkami albo wydechem, przyciera tylną częścia ramy :bigrazz: a to już niewesoło. Do regulacji napięcia wstępnego tylnego zawieszenia jest bardzo słaby dostęp.Powyżej 130 km/h drastycznie wzrasta spalanie - do przelotów autostradowych motocykl nie bardzo się nadaje.Przez swoją długość i kąt główki ramy nie jest tak zwrotny jak poprzedniczka - Virago, z której pochodzi silnik, ale za to zniknęły dwie typowe dla XV1100 wady: przegrzewanie się tylnego garnka i przepalania uszczelki głowicy.Rozrusznik pozostał słabą stroną, choć pada dużo później: na OldMotylku jeszcze działa pomimo 80.000 przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Właśnie co do mocowania filtra z przodu na zewnątrz to mam mieszane uczucia.Na naszych dziurawych drogach rozwiązanie wewnętrzne jest najbezpieczniejsze ,a przecież oleju nie wymienia się codziennie.Często właściciele hond czy kaw chętnie by zmienili na takie rozwiązanie.Mój kolega został już z Shadow 1100 na drodze z plamą oleju pod sobą i z dziurą po wyrwanym filtrze oleju,razem z kawałkiem obudowy. Dziura w asfalcie nie była taka strasznie wielka a uciec niestety nie było gdzie,obok były wieksze.Szczęście w nieszczęściu dało sie to pospawać bez wydzierania silnika z ramy i rozbierania go. Edytowane 18 Listopada 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Nie mam możliwości zrobić zdjęcia, bo choruję (rodzę kamienie nerkowe... powspółczujcie trochę), ale przed moim filtrem (model z XV1600) ustawionym pionowo biegnie sobie poziomo solidny gmol Fehlinga. Co do sytuacji, o których piszesz czuję się więc dość bezpiecznie. Przebieg potwierdza.Co innego, gdyby oryginalny filtr był łatwiej dostępny, jak w XVS650 - gdzie niewiele się rozbiera. U mnie to obok pokrywek także prawy podnóżek, zestaw tłumików i przednie kolanko wydechowe. Żałosny pomysł! BTW: w moim pierwszym Drag Starze, właśnie 650, AUTORYZOWANY serwisant ukręcił gwint tej najdłuższej śruby instalującej pokrywkę filtra. Motocykl był na gwarancji, więc przegwintowali otwór na o numer większy i odtąd już nie dotykali sprzęta bez klucza dynamometrycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Dziękuję :smile: Współczuję.. Wskazane bieganie po schodach i picie piwa. :icon_eek: Jak będziesz mógł to wyślij zdjęcie na mojego maila.. Pozdrawiam:) Edytowane 18 Listopada 2007 przez Lorenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Póki co, rzuć okiem na instrukcję instalacji producenta. Gmola tam nie widać, ale zwłaszcza ostatnie zdjęcie pokazuje, jak łatwo ten filterek ochronić: http://www.motorcycleenhancements.com/pdf/...Kit_Install.pdf Jak biegnie gmol widać najlepiej tutaj (vivat Radek i ozdobna Córeczka!): http://www.christiancentaur.riders.pl/dragstar/4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Fajne rozwiązanie. Dziękuję za zdjęcia. :icon_eek: Piękny motocykl i jeszcze piękniejsza córeczka - zdecydowanie bardziej ozdobna od gmola :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekb Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Piękny motocykl i jeszcze piękniejsza córeczka - zdecydowanie bardziej ozdobna od gmola :icon_mrgreen: Być może i bardziej ozdobna, niestety, bardziej też i pyskata.Dzięki Krzychu za zdjęcie. Miło powspominać przy takiej paskudnej pogodzie, jak dziś.Bezbolesnego porodu życzę. Lorenzo, tak pięknego Draga, jak Maślakowy jeszcze nie widziałem i pewnie długo nie zobaczę. Mówię Ci: po prostu cudo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Piękny Rumak :D Pozdrowionka dla was i ślicznej pyskatej córeczki ;) :notworthy: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.