crasch Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Hello :-). Powiedzcie mi jak możecie czemu moto mi gaśnie jak śmigam, stanę (np. na jedynce) i trzymam sprzęgło? Przez chwilkę chodzi i potem spadają obroty i gaśnie. Dziwne, tak być nie powinno prawda? Moto nie było jeszcze do końca rozgrzane i śmigałem bez ssania (bo wajcha od ssania u mnie spada po podniesieniu od razu na dół, trzymam ją tylko przy odpalaniu, ale to chyba normalne?) i jeszcze jedno, właśnie skończyło mi się paliwko i ustawiłem kranik na rezerwę ale to raczej nie ma nic wspólnego ;). Podro bracia,crasch. :icon_biggrin: :D :crossy: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Sprzęgło do końca wysprzęgla? Ile godzin przejechałeś na tym tłoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) Hello :-). Powiedzcie mi jak możecie czemu moto mi gaśnie jak śmigam, stanę (np. na jedynce) i trzymam sprzęgło? Przez chwilkę chodzi i potem spadają obroty i gaśnie. Dziwne, tak być nie powinno prawda? Moto nie było jeszcze do końca rozgrzane i śmigałem bez ssania (bo wajcha od ssania u mnie spada po podniesieniu od razu na dół, trzymam ją tylko przy odpalaniu, ale to chyba normalne?) i jeszcze jedno, właśnie skończyło mi się paliwko i ustawiłem kranik na rezerwę ale to raczej nie ma nic wspólnego ;). Podro bracia,crasch. :crossy: ;) :crossy: :D No z tym ssaniem to jest tak ze spada, jesli sie wyrobi tam taka pierdólka w gazniku :icon_biggrin: (nie wiem dokladnie jak to nazwac) i ten dzyndel opada, ale nie wplywa to na nic, tyle ze sie nie wygodnie odpala, to jest jakby wada KTM-ow bo u moich ziomkow tez tak jest masz rezerwe??z tego co wiem w crossowkach nie ma rezerwy :icon_biggrin: a co do gasniecia to moze byc wina ciagnacego sprzegla( mozesz wrzucic luz jak stoisz na właczonym silniku??) lub wina zlej regulacji gaznikajak moto stoi na luzie odpalone to tez gasnie czy nie?? Edytowane 16 Listopada 2007 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Ale czy na luzie też gaśnie?? Czy tylko na biegu jak masz sprzęgło wciśnięte?? Bo jeśli na biegu to prawdopodobnie ze względu na niską temperaturę powietrza olej w skrzyni zgęstniał (bo moto jeszcze nie rozgrzane było jak sam napisałeś) i przez to sprzegło było sklejone troszkę i nie dało sie w 100% wysprzęglić. Druga opcja jest taka ze trzeba by wyregulowac sprzęgło przy klamce. A konkretnie trzeba regulację troszkę wykręcić tak zeby wciśnięcie dźwigni spowodowało pełne wysprzęglenie. Inna sprawa jest taka ze to są objawy skończonego sprzęgła i ktoś tak to ustawił żeby nie ślizgało podczas jazdy. Koszt EBC to ok 330zł komplet tarcze przekładki i sprężynki wiec nie ma tragedii. Ja jednak bardziej bym obstawiał pierwszą opcje z gęstniejącym olejem :icon_biggrin: Rozgrzej go porządnie i wedy zobacz jak bedize. Kolejna sprawa jest taka ze wyczynowym motocyklem po prostu nie wolno Ci odjechać jak jest zimny. To właśnie jak motor jest nie dogrzany a ludzie dają mu w pytę zeby jechał a on przerywa pękają pierścienie, tłoki itp. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) Ja mam u siebie to samo ale w moim przypadku to ewidentnie wina sprzęgła,poprostu nie wysprzęgla do końca i czasami się przydusi jak się zatrzymam. Edytowane 16 Listopada 2007 przez edison Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Druga opcja jest taka ze trzeba by wyregulowac sprzęgło przy klamce. A konkretnie trzeba regulację troszkę wykręcić tak zeby wciśnięcie dźwigni spowodowało pełne wysprzęglenie. Ja sie borykam z tym ze sprzeglo wlasnie nie wysprzegla(tj. jak stane na na biegu to moto gasnie i nie moge wrzucic luzu) ale myslalem ze to zupelnie co innego. Jesli wszystko jest ok to wystarczy tylko pokrecic tym czerwonym dzyndzlem przy klamce w prawo?? :icon_biggrin: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 masz rezerwe??z tego co wiem w crossowkach nie ma rezerwy :P Prawdopodobnie ma bak założony od EXC które mają rezerwę i są o 1l pojemniejsze niż od SX, w moim jest z kolei od SX'a założony to mieści sie 7,5l i nie ma rezerwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Hola, hola (troszku się tego nazbierało, już odpowiadam na Wasze pytanka :-): - tłok jest ok- na luzie nie gaśnie- rezerwy nie ma w wyczynach? cosik mi się wtedy popieprzyło, znaczy się kranik da się ustawić w dół, górę i bok (wyłączony) to jak to jest, góra to nie czasami rezerwa?- nie mogę jechać jak moto jest nie rozgrzane? dobrze wiedzieć! a w jakim stopniu musi być by zacząć śmigać? :-)- co to znaczy 'sprzęgło się wysprzęgla'? sorki jestem zielony w mechanice dopiero się uczę. Wybaczcie, że piszę jakieś bzdury (bo zapewne pisze) ale to mój pierwszy wyczyn i muszę parę rzeczy się dowiedzieć na początku dlatego każdą niepokojącą rzecz będę starał się zdiagnozować ;-). Wszystko jest ok (pali ładnie, po dniu stania w garażu [nie za ciepło] zakumał od drugiego), tylko chodzi mi o to właśnie gaśnięcie na postoju na biegu, czyli co - za zimne moto? :-)POZDRO :] FAŁSZYWY ALARM :P.Męczyło mnie to, poszedłem do garażu wyciągnąłem i odpaliłem moto przejechałem sie kawałeczek po podwórku, stanąłem, sprzęgło i wszystko cycuś-glancuś hehe, za lekko wciskałem, teraz wcisnąłem do końca i wszystko gra :-)))).Czyli wszystko oki, za szybko się przejąłem ;-). Niemniej proszę bardzo o odpowiedzi na pozostałe moje pytanka (typu jak to jest z rezerwą i kranikem, co to wysprzęglone sprzęgło hehe i w jakim stopniu moto musi być rozgrzane by śmigać, wszystko opisane u góry ^^) Pozdro bracia!! :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) - rezerwy nie ma w wyczynach? cosik mi się wtedy popieprzyło, znaczy się kranik da się ustawić w dół, górę i bok (wyłączony) to jak to jest, góra to nie czasami rezerwa?http://bikepics.com/pictures/1089256/ Tak to wygląda w OWNERS HANDBOOK KTM'a z 2002r. Jeśli twój bak jest koloru czarnego to jest od SX'a, a szary od EXC(gdzieś na forum o tym czytałem), a pomarańczowe to nie wiem jak :D Edytowane 16 Listopada 2007 przez piterq1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Mam 3-stopnie na kraniku hehe, a bak jest czarny :-) jakieś sugestie? ;-)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 hmmm. Z tym Kranikiem to ciekawa sprawa. Tak naprawde to ktoś mogł wymienić sam kranik bo chciał mieć rezerwe :buttrock: Jaki masz rozmiar tylnego koła?? Był na forum taki link do strony gdzie po nr ramy mozna było dojść jaki to model KTMa i z którego roku itp. Motocykl ja grzeje przy pierwszym odpalaniu (np.rano) ok 8min. Stoje sobie i na ssaniu chodzi chwilkę a potem to juz delikatnie go gazem utrzymuje zeby nie zgasł. Jak odjeżdżam to na początku nigdy mu na maxa nie odwijam (ta faza kiedy motor przerywa zamiast wkrecic sie na obroty). Dopiero jak większy kawałek ujade to go rozkręcam. Wysprzęglone = sprzęgło wciśnięte piterq1991 ta metoda rozpoznawania po baku nie dotyczy KTM 98-99r :flesje: wszystkie miały czarne baki. A nowsze EXC nie mają szarych baków tylko "żółkło - przeźroczyste" :icon_question: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 http://www.ktmcyclehutt.com/checkvin.htm na tej stronie możesz to sprawdzić ;] Nie wiedziałem jak określić ten kolor bo w rzeczywistości go nigdy nie widziałem, myślałem, że również to się tyczy 98-99 :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Gawron - czyli na początku po odpaleniu moto musi chwilkę pochodzić i dopiero potem można co najwyżej powolutku jechać np. na tor (po drodze się rozgrzeje)? :) Pitereq1991 - ej brachu, weź mi podaj jak mam to sprawdzić, bo próbuję ale nic z tego nie kumam ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Gawron - czyli na początku po odpaleniu moto musi chwilkę pochodzić i dopiero potem można co najwyżej powolutku jechać np. na tor (po drodze się rozgrzeje)? :icon_mrgreen: Ja zawsze odpalam moto jak zaczynam sie przebierać.Oczywiście na ssaniu :buttrock: wsiadam kilka razy rozklejam sprzęgło i w droge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Gawron - czyli na początku po odpaleniu moto musi chwilkę pochodzić i dopiero potem można co najwyżej powolutku jechać np. na tor (po drodze się rozgrzeje)? :) Pitereq1991 - ej brachu, weź mi podaj jak mam to sprawdzić, bo próbuję ale nic z tego nie kumam ;-)bierzesz nr ramy spisujesz i po nim możesz sprawdzić model, rok swojego moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.