Skocz do zawartości

CUSTOM


Rekomendowane odpowiedzi

W temacie został poruszony watek przeróbki gs'a

Właśnie chciałem troszke bardziej roztrząsnąć ten temat jesli sie oczywiscie nie obrazicie:P

 

Nadal jestem przed faktem niedokonanym zakupu motocykla:(

Wiem ze budżet mi sie znaczaco mniejszy wiec raczej zamiast transalpa bedzie gs500e ze wzgledu na jego niskie ceny.

Nawet dobrze mi sie na nim jezdzi bo mialem okazje popróbowac;)

 

Ale gs pozostawia niedosyt bo to takia stylistyka ni w kij ni w oko. Ani to sportowiec ani turystyk no jedynie chyba nekked.

 

Chciałbym troszke go sobie po zakupie zmodernizować (narazie to wstepne przymiarki) w necie niewiele znalazlem

http://www.ricepaddymotorcycles.com/gallery.html

 

Choppera z tego moto raczej nie zrobie(choc mazy mi się cos w stylu sportstera) ale moze cos w stylu muscle bika(yamaha v-max)dalo by rade.

Glownie chodzi o modyfikacje zadku motocykla(chyba bez amputacji czesci ramy sie nie obejdzie.ale moze??

 

Prosze o jakies porady, koncepcje, fotki itd

pozdrawiam

 

p.s

Czarek-fighter Ty w tym swjim wynalazku amputowales tyl ramy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spr, trzeba sobie uświadomić, że do wszelkiego rodzaju przeróbek , nie mówiąc już o budowie od podstaw, to (niestety) trzeba mieć ''trochę'' pieniędzy. A jeśli chodzi o przeróbkę GS-a , to uważam, że najlepiej coś w stylu streetfighter. Ja bym w gs-ie zmienił całą ''dupę'' na jednoosobowy zadarty zadupek (w stylu niemieckich streetfighter'ów) kiere na prostą, błotnik na streetfighter'owy. Zamiast tej wieelkiej lampy, lepsze by były podwójne soczewki. Podnóżki na jakieś w sportowym stylu. itp...itd. Możliwości jest cała masa. Jednak jak miałbyś ''pchać'' tyle siana w gs-a , to ja bym szczerze odradzał, lepiej te pieniądze dołożyć i kupić jakiegoś leciwego gsxr-a olejaka (najlepiej 1100 ), nawet w oryginale. Pośmigał byś takim trochę , w między czasie odkładał byś kase i po pewnym czasie zrobiłbyś z tego najprawdziwszego STREETFIGHTER'A .

 

Czarek-fighter Ty w tym swjim wynalazku amputowales tyl ramy?

 

 

Niewiem, co masz na myśli pisząc ''tył ramy'' czy chodzi co o ten cały stelaż pod siedzenie? jeśli tak to naturalnie, że było cięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarek-fighter

Tak dokladnie o ten caly "zadupek" mi chodzilo

Ale przyznam sie ze Twoj sprzecik wprawil mnie w zachwyt.

Odnosnie tego streetfightera to zobaczymy niestety tak jak piszesz do takich zabaw trzeba duzo pieniazkuw i niemalego doswiadczenia wiec zobaczymy co bedzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M506599 mi osobiście sie b. podoba ten GSX 750 , co do GS`ów to miałem gdzieś kiedyś fotki (chyba także z allegro) świetnie zrobionego GS 400 , pomaranczowy drag, bardzo ładny , poszukam na kompie i jak znajde to podrzuce . Pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

kiedyś widziałem coś czemu chciałbym się bliżej przyglądnąć, a mianowicie widziałem przy kawasaki vn 750 coś co nie wiem jak nazwać :notworthy: element służył do przesunięcia mocowania tylnych amortyzatorów, a zarazem obniżenia tyłu motoru widziałem to ale nie pamiętam jak to dokładnie było zrobione

jak ktoś cię połapał o co mi chodzi to prosze o wrzucenie jakichś fotek o tym :flesje:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoścne Suzy GS to w PL stoją 2szt. GS450 kolegi i czekają aż wróce i je przerobię w jedno fajne moto. Ogólnie jest wizja przeróbki na Cafe Racera ale nadwozie jest szpetne w 450`tce. Co innego GS400 jak ma Greedo - z łezkowym bakiem i fajnym zadupkiem. Narazie mam plan założyć kierę clip-on, skrócić siedzenie i stworzyć zgrabny zadupek, bak jest ok tylko ze chromowany lepiej by wyglądał. z budzikow zostanie tylko licznik jak znajde jakas solniczke zeby go zamontowac. macie jakies fajne pomysly na przerobke GS450.....

 

http://www.bikepics.com/members/motodepot/81gs450/

 

najbardzej szpetne sa te boczne schowki....

 

PS. Wariacja nt. HD....nie to ze robie reklame ale maszyna stworzona ok. 7 lat temu albo lepiej przez Motor Bros z Ina....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b08f061977.html

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Wariacja nt. HD....nie to ze robie reklame ale maszyna stworzona ok. 7 lat temu albo lepiej przez Motor Bros z Ina....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b08f061977.html

 

ha ha, ten sprzęt też widziałem (i mam foto) w Lubaszu 2001 albo 2002 :flesje:

 

 

 

macie jakies fajne pomysly na przerobke GS450.....

 

Pewnie:D przód na szerszych półkach z szerszym kółkiem(albo wypierdol całe przednie zawieszenie i załóż upside down) , , tył na centralnym amorze z szerszym kołem , cofnięte podnóżki kiera clip on, ładne siedzonko z zadupkiem... I wszystko w czarnym macie + polera.

Edytowane przez Czarek-fighter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom . Sprzęt był na Lubaszu bo ta fotka jest z Lubasza. W tle widać 2 inne sprzety MB z których ten czerwony mial potęznego kapcia z tyłu i zbiornik od Sportstera.

 

A co do GS to nie bardzo wiem jak wetknąć szeroki kapeć z tyłu jeśli łancuch bedzie obcierał o oponę szerokości juz 140-150mm. Trza by silnik przesunąć nieco i jakiś dystans na napęd? Wtedy zyskam trochę miejsa na laczka. Gdyby dać w zwykły wahacz felgę i mniejszej srednicy np.16" to optycznie wygladałoby na duże koło. A same koła oszywiście od GS400 bo szprychowane tylko tylną felgę zmienić. Zadupek krótki i w górę, kiera nisko clip-on ewentualnie płaska. Przód jest anemiczny ale kolega nie ma zbyt wiele kasy żeby kupować upside-down. Ok. Pożyjemy, zobaczymy co z teog bedzie. U mnie leży jeszcze silnik GS500E o którym pisałem ze cche na nim budować coś. Jak się rozmyślę to włożę go w ramę jednej z tych GS450 bo pasuje bez problemu - silnik prkatycznie jest taki sam jak 450. W 500E inne sa cylindry i glowica tylko. Wtedy bedzie z tego prawdziwy rat-bkie. Czarny mat, trochę detali w polerce, okrutny wydech i jazda na miasto robić terror... :icon_eek:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item308770069_honda_cb_700.html nie wiem ale ja szukając czegoś na draga bym zastanowił sie nad tą hondą , ma coś w sobie , ten przód? koła? :)

 

no i cena hehe

 

http://moto.allegro.pl/item312356951_junak...z_64_roku_.html do kosmetyki , kasa nieduża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta Hondzia ciekawa jest. Pierwszy raz widzę taki model - ani to VF ani Night Hawk....ale coś dałoby radę z niej zrobić, choociaż moim zdaniem te koła są szpetne - ot, takie lata 80-te w czystej formie, ale lepsze niż koła typu Comstar...

Moto ma agresywną sylwetkę seryjnie więc wystarczy zmienić przednie światło i już będzie jakoś wyglądać..

 

W UK stara japonia jest rzadko spotykana ale jak już to często w formie "pociętej" a tu mamy kilka przykładów choppera z wysp:

 

 

http://cgi.ebay.co.uk/awesome-Yamaha-XS-65...1QQcmdZViewItem

 

http://cgi.ebay.co.uk/z-750-hardtail-chop-...1QQcmdZViewItem

 

http://cgi.ebay.co.uk/1998-SUZUKI-Bandit-6...1QQcmdZViewItem

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaajebisty, tylko jeszcze jakaś mała kosmetyka i będzie idealny;D

w ogóle choppery/dragi z silnikiem r4, to zajebista sprawa :D, Takie sprzęty pokazują, że fajny chopper/drag nie musi mieć V-ki :D

 

 

http://www.trikemaster.org.uk/images/nccgreenbrownchopA.jpg

http://www.trikemaster.org.uk/images/nccgsxchopA.jpg

http://www.trikemaster.org.uk/images/nccgold2A.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosyc ciekawie opcja jako taki dodatek kosmetyczny w motocyklu moze byc ukrycie okablowania.

http://www.exilecycles.com/index.php?section=110

estetycznie to wyglada jak nic nie wisi i nie dynda niepotrzebnie.tylko pytanie czy kazda kierownice mozna nawiercic i wlozyc w nia okablowanie(chodzi mi glownie o wytrzymałość)

 

ciekawi mnie rowniez jak w wypadku tych motocykli odbywa sie zmiana biegow za posrednictwem sprzegla oraz samo dawkowanie paliwa(brak jakochkolwiek manetek)

http://www.exilecycles.com/index.php?section=13

http://www.exilecycles.com/index.php?section=19

http://www.exilecycles.com/index.php?section=25

 

nie wiem czy to mozna zaliczyc do kategori custom ale dosyc ciekawa maszyna

http://www.kerrymclean.com/page13a.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku mojej Electry nie ma mowy o nawiercaniu kiery bo kierownica służy jako zbiornik wyrównawczy powietrza i jest połączona wężem z pzednim zawieszeniem. Antynurek itp. A z kolei bez tego systemu w Electrze można dostac choroby morskiej tak buja na nierównościach i przy hamowaniu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Wariacja nt. HD....nie to ze robie reklame ale maszyna stworzona ok. 7 lat temu albo lepiej przez Motor Bros z Ina....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b08f061977.html

 

Odnośnie wyglądu to moim zdaniem kaszana (zbyt "sportowy") ale byłem na wyścigach na 1/4 mili i ta paskuda wygrała wśród silników V2. Nieźle zapierdzielał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...