spr Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 W temacie został poruszony watek przeróbki gs'aWłaśnie chciałem troszke bardziej roztrząsnąć ten temat jesli sie oczywiscie nie obrazicie:P Nadal jestem przed faktem niedokonanym zakupu motocykla:(Wiem ze budżet mi sie znaczaco mniejszy wiec raczej zamiast transalpa bedzie gs500e ze wzgledu na jego niskie ceny.Nawet dobrze mi sie na nim jezdzi bo mialem okazje popróbowac;) Ale gs pozostawia niedosyt bo to takia stylistyka ni w kij ni w oko. Ani to sportowiec ani turystyk no jedynie chyba nekked. Chciałbym troszke go sobie po zakupie zmodernizować (narazie to wstepne przymiarki) w necie niewiele znalazlemhttp://www.ricepaddymotorcycles.com/gallery.html Choppera z tego moto raczej nie zrobie(choc mazy mi się cos w stylu sportstera) ale moze cos w stylu muscle bika(yamaha v-max)dalo by rade.Glownie chodzi o modyfikacje zadku motocykla(chyba bez amputacji czesci ramy sie nie obejdzie.ale moze?? Prosze o jakies porady, koncepcje, fotki itdpozdrawiam p.sCzarek-fighter Ty w tym swjim wynalazku amputowales tyl ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Spr, trzeba sobie uświadomić, że do wszelkiego rodzaju przeróbek , nie mówiąc już o budowie od podstaw, to (niestety) trzeba mieć ''trochę'' pieniędzy. A jeśli chodzi o przeróbkę GS-a , to uważam, że najlepiej coś w stylu streetfighter. Ja bym w gs-ie zmienił całą ''dupę'' na jednoosobowy zadarty zadupek (w stylu niemieckich streetfighter'ów) kiere na prostą, błotnik na streetfighter'owy. Zamiast tej wieelkiej lampy, lepsze by były podwójne soczewki. Podnóżki na jakieś w sportowym stylu. itp...itd. Możliwości jest cała masa. Jednak jak miałbyś ''pchać'' tyle siana w gs-a , to ja bym szczerze odradzał, lepiej te pieniądze dołożyć i kupić jakiegoś leciwego gsxr-a olejaka (najlepiej 1100 ), nawet w oryginale. Pośmigał byś takim trochę , w między czasie odkładał byś kase i po pewnym czasie zrobiłbyś z tego najprawdziwszego STREETFIGHTER'A . Czarek-fighter Ty w tym swjim wynalazku amputowales tyl ramy? Niewiem, co masz na myśli pisząc ''tył ramy'' czy chodzi co o ten cały stelaż pod siedzenie? jeśli tak to naturalnie, że było cięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spr Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Czarek-fighterTak dokladnie o ten caly "zadupek" mi chodziloAle przyznam sie ze Twoj sprzecik wprawil mnie w zachwyt.Odnosnie tego streetfightera to zobaczymy niestety tak jak piszesz do takich zabaw trzeba duzo pieniazkuw i niemalego doswiadczenia wiec zobaczymy co bedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M506599 mi osobiście sie b. podoba ten GSX 750 , co do GS`ów to miałem gdzieś kiedyś fotki (chyba także z allegro) świetnie zrobionego GS 400 , pomaranczowy drag, bardzo ładny , poszukam na kompie i jak znajde to podrzuce . Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam kiedyś widziałem coś czemu chciałbym się bliżej przyglądnąć, a mianowicie widziałem przy kawasaki vn 750 coś co nie wiem jak nazwać :notworthy: element służył do przesunięcia mocowania tylnych amortyzatorów, a zarazem obniżenia tyłu motoru widziałem to ale nie pamiętam jak to dokładnie było zrobione jak ktoś cię połapał o co mi chodzi to prosze o wrzucenie jakichś fotek o tym :flesje: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) Odnoścne Suzy GS to w PL stoją 2szt. GS450 kolegi i czekają aż wróce i je przerobię w jedno fajne moto. Ogólnie jest wizja przeróbki na Cafe Racera ale nadwozie jest szpetne w 450`tce. Co innego GS400 jak ma Greedo - z łezkowym bakiem i fajnym zadupkiem. Narazie mam plan założyć kierę clip-on, skrócić siedzenie i stworzyć zgrabny zadupek, bak jest ok tylko ze chromowany lepiej by wyglądał. z budzikow zostanie tylko licznik jak znajde jakas solniczke zeby go zamontowac. macie jakies fajne pomysly na przerobke GS450..... http://www.bikepics.com/members/motodepot/81gs450/ najbardzej szpetne sa te boczne schowki.... PS. Wariacja nt. HD....nie to ze robie reklame ale maszyna stworzona ok. 7 lat temu albo lepiej przez Motor Bros z Ina....http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b08f061977.html Edytowane 16 Lutego 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) PS. Wariacja nt. HD....nie to ze robie reklame ale maszyna stworzona ok. 7 lat temu albo lepiej przez Motor Bros z Ina....http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b08f061977.html ha ha, ten sprzęt też widziałem (i mam foto) w Lubaszu 2001 albo 2002 :flesje: macie jakies fajne pomysly na przerobke GS450..... Pewnie:D przód na szerszych półkach z szerszym kółkiem(albo wypierdol całe przednie zawieszenie i załóż upside down) , , tył na centralnym amorze z szerszym kołem , cofnięte podnóżki kiera clip on, ładne siedzonko z zadupkiem... I wszystko w czarnym macie + polera. Edytowane 16 Lutego 2008 przez Czarek-fighter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Nom . Sprzęt był na Lubaszu bo ta fotka jest z Lubasza. W tle widać 2 inne sprzety MB z których ten czerwony mial potęznego kapcia z tyłu i zbiornik od Sportstera. A co do GS to nie bardzo wiem jak wetknąć szeroki kapeć z tyłu jeśli łancuch bedzie obcierał o oponę szerokości juz 140-150mm. Trza by silnik przesunąć nieco i jakiś dystans na napęd? Wtedy zyskam trochę miejsa na laczka. Gdyby dać w zwykły wahacz felgę i mniejszej srednicy np.16" to optycznie wygladałoby na duże koło. A same koła oszywiście od GS400 bo szprychowane tylko tylną felgę zmienić. Zadupek krótki i w górę, kiera nisko clip-on ewentualnie płaska. Przód jest anemiczny ale kolega nie ma zbyt wiele kasy żeby kupować upside-down. Ok. Pożyjemy, zobaczymy co z teog bedzie. U mnie leży jeszcze silnik GS500E o którym pisałem ze cche na nim budować coś. Jak się rozmyślę to włożę go w ramę jednej z tych GS450 bo pasuje bez problemu - silnik prkatycznie jest taki sam jak 450. W 500E inne sa cylindry i glowica tylko. Wtedy bedzie z tego prawdziwy rat-bkie. Czarny mat, trochę detali w polerce, okrutny wydech i jazda na miasto robić terror... :icon_eek: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Z silnika gs 500 (jak masz do niego osprzęt), możesz ''wyczarować'' wściekłego gokarta ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 http://moto.allegro.pl/item308770069_honda_cb_700.html nie wiem ale ja szukając czegoś na draga bym zastanowił sie nad tą hondą , ma coś w sobie , ten przód? koła? :) no i cena hehe http://moto.allegro.pl/item312356951_junak...z_64_roku_.html do kosmetyki , kasa nieduża Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Ta Hondzia ciekawa jest. Pierwszy raz widzę taki model - ani to VF ani Night Hawk....ale coś dałoby radę z niej zrobić, choociaż moim zdaniem te koła są szpetne - ot, takie lata 80-te w czystej formie, ale lepsze niż koła typu Comstar...Moto ma agresywną sylwetkę seryjnie więc wystarczy zmienić przednie światło i już będzie jakoś wyglądać.. W UK stara japonia jest rzadko spotykana ale jak już to często w formie "pociętej" a tu mamy kilka przykładów choppera z wysp: http://cgi.ebay.co.uk/awesome-Yamaha-XS-65...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/z-750-hardtail-chop-...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/1998-SUZUKI-Bandit-6...1QQcmdZViewItem Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 http://cgi.ebay.co.uk/z-750-hardtail-chop-...1QQcmdZViewItemZaajebisty, tylko jeszcze jakaś mała kosmetyka i będzie idealny;Dw ogóle choppery/dragi z silnikiem r4, to zajebista sprawa :D, Takie sprzęty pokazują, że fajny chopper/drag nie musi mieć V-ki :D http://www.trikemaster.org.uk/images/nccgreenbrownchopA.jpghttp://www.trikemaster.org.uk/images/nccgsxchopA.jpghttp://www.trikemaster.org.uk/images/nccgold2A.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spr Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 dosyc ciekawie opcja jako taki dodatek kosmetyczny w motocyklu moze byc ukrycie okablowania.http://www.exilecycles.com/index.php?section=110estetycznie to wyglada jak nic nie wisi i nie dynda niepotrzebnie.tylko pytanie czy kazda kierownice mozna nawiercic i wlozyc w nia okablowanie(chodzi mi glownie o wytrzymałość) ciekawi mnie rowniez jak w wypadku tych motocykli odbywa sie zmiana biegow za posrednictwem sprzegla oraz samo dawkowanie paliwa(brak jakochkolwiek manetek)http://www.exilecycles.com/index.php?section=13http://www.exilecycles.com/index.php?section=19http://www.exilecycles.com/index.php?section=25 nie wiem czy to mozna zaliczyc do kategori custom ale dosyc ciekawa maszynahttp://www.kerrymclean.com/page13a.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 W przypadku mojej Electry nie ma mowy o nawiercaniu kiery bo kierownica służy jako zbiornik wyrównawczy powietrza i jest połączona wężem z pzednim zawieszeniem. Antynurek itp. A z kolei bez tego systemu w Electrze można dostac choroby morskiej tak buja na nierównościach i przy hamowaniu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 PS. Wariacja nt. HD....nie to ze robie reklame ale maszyna stworzona ok. 7 lat temu albo lepiej przez Motor Bros z Ina....http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b08f061977.html Odnośnie wyglądu to moim zdaniem kaszana (zbyt "sportowy") ale byłem na wyścigach na 1/4 mili i ta paskuda wygrała wśród silników V2. Nieźle zapierdzielał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.