kiki Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 a ja mam pytanko :icon_evil:. Jak wstepnie ocenic czy rama jest prosta czy nie??? Wiadomo podstwa to sprawdzenie czy moto jest jednosladowy-czyli 2 litry wody, udawana kałuża i prosta jazda motongiem. Sprawdzenie ramy można przeprowadzić w serwisie przy pomocy urządzenia laserowego-ale to wydatek kilku stówek od każdego ogladanego moto(a takich mozna obajerzeć nawet kilka podczas poszukiwanai maszynki dla siebie) wiec na taki pomiar bardziej opłaca sie jechac już wstenie obejrzaną maszynką. Moje pomysły to:-sprawdzanie czy rury nosne nie sa lekko zaokrąglone-poprzez próbe ich obkręcenia w lagach i półkach-zmierznie odleglosci suwmiarką pomiedzy pólkami(z obu stron)-obejrzenie ramy(oklice główki po zdejceiu baku, filtra itp)-obejrzenie chłodnicyCo możecie zaproponowac jeszcze???? porsze o porade bo niedlugo bede szukał moto (raczej nowej VFR-ki dla siebie) Przepraszam za off-topaPozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 (edytowane) Powolna jazda, wbicie luzu i sprawdzenie czy znosi na którąś stronę, sprawdzenie czy podnóżki są na równej wysokości i nie są krzywe. Odnośnie sprawdzenia czy moto nie jest po wyp. : sprawdzenie czy lagi przedniego amortyzatora nie są wsunięte za bardzo w półki (żeby zasłonić ewentualne spawy), sprawdzenie ograniczników skręty na półce (każdy mocniejszy wypadek zostawia na nich ślady) Edytowane 10 Listopada 2007 przez SuleY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 motor opłaca sie przywieźć z niemiec ale dla siebie:) bo wiesz co bierzesz, a sprowadzone, nie oszukujmy sie nie uszkodzone są droższe niż w polsce, wiec nikomu sie nie opłaca,,,, im cena niższa, tym bardziej był uszkodzony.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Czy mozecie powiedziec bo nie rozumiem co on ma miec krzywe.Ten kat poza tolerancja to kat głowki ramy czy lag?(pierwsze słysze ze ktos unas robi takie pomiary,ile to kosztuje?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.