Skocz do zawartości

Kawasaki KMX 125


Sydney
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Formowiczów!! Mam do Was takie pytanie, co i jak zrobić żeby przerobić te kawasaki na crossa ?? Chodzi mi o stronę techniczną . Nie będę na nim skakał, tylko chce nim pojeździć w terenie, po górkach itp. Domyślam się należało by zmienić gaźnik tylko na jaki ?? Ewentualnie gdzie on ma blokady ?? Chcę z niego wycisnąć jak najwięcej mocy, moze być to kosztem szybszego zużywania się silnika. Wiem że zaraz niektórzy powiedzą że to bezsensu i że nie dorównam crossom , ale nie steć mnie na wydatek rzedu 4000 i wyżej. A moto ma być tylko na przyszły sezon, po którym zbiorę fundusze na coś lepszego. Więc czekam na propozycje ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...