Sydney Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Witam wszystkich Formowiczów!! Mam do Was takie pytanie, co i jak zrobić żeby przerobić te kawasaki na crossa ?? Chodzi mi o stronę techniczną . Nie będę na nim skakał, tylko chce nim pojeździć w terenie, po górkach itp. Domyślam się należało by zmienić gaźnik tylko na jaki ?? Ewentualnie gdzie on ma blokady ?? Chcę z niego wycisnąć jak najwięcej mocy, moze być to kosztem szybszego zużywania się silnika. Wiem że zaraz niektórzy powiedzą że to bezsensu i że nie dorównam crossom , ale nie steć mnie na wydatek rzedu 4000 i wyżej. A moto ma być tylko na przyszły sezon, po którym zbiorę fundusze na coś lepszego. Więc czekam na propozycje ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Było.! jak chesz go przerobic na pseudo crossa to wywał nie potrzebne rzeczy(kierunki,tylą lampe ,dozownik itp) ale zostaw przednią lampe bo nieraz sie przydaje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Dzięki, ale pisałem że chodzi mi o stronę techniczną, a w zasadzie jak zwiększyć osiągi ?? Gdzieś czytałem że do 35 koni z tego moturka można wycisnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Dzięki, ale pisałem że chodzi mi o stronę techniczną, a w zasadzie jak zwiększyć osiągi ?? Gdzieś czytałem że do 35 koni z tego moturka można wycisnąć.Sprzedaj KMXa i kup KXa. Proste Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 do lasów wystarczy że go odblokujesz do zamknięcia Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Dobra to gdzie są blokady ?? Na module , dyfuzorze, gaźniku czy morze na zaworze wydechowym ?? Jakiej maksymalnie średnicy można dać gaźnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter0 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Możesz kupic sportowy wydech ,doda troszke mocy i lepsza reakcja na gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Struna #28 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 w kmx-ie glowna blokada znajduje sie ponoc na kolanku(dyfuzorze) zreszta qmpel wybiera sie na tygodniu do mechanika rozblokowac swojego kmx-a, jak bede wiedzial dokladniej to sie odezwepzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 jak mechanik jest powazny to tak ściagnie blokady ze w 1/4 z tego nie bedziecie wiedzieć:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.