jawic Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Jeszcze raz :1"kawasaki zxr750 ® (zx750 j,k) service manual ger by mosue" z takiego manulan korzystałem, więc o pomyłce nie ma mowy 2 motor dawniej chodził normalnie na takim tłumiku więc po co go ruszczć.3. rozrząd jest dokładnie tak jak na stronie 4.13 w tym manualu,(lącznie z ogniwami łańcuszka), oczywiscie skrajne tłoki w górze 4. Gniazda były frezowane w profesjonalnym zakładzie prawdopodobnie najlepszym na podkarpaciu (Ginalski z Krosna)5.Przyczyna tego zjawiska:-swiezy materiał gniazd, który sie ubił przez co zawory wydechowe się lekko zawieszają-złe paliwo-jeszcze jedno: motor paliłem bez filtra(ale to chya nie ma znaczenia) PS: Drodzy forumowicze traktujcie mnie powwżnie, jeżeli mówie, że rozrząd dobry to dobry i koniec kropka, a nie jakieś tam domysłyPozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 ma znaczenie czy masz wydech i filtr;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Jeszcze raz :1"kawasaki zxr750 ® (zx750 j,k) service manual ger by mosue" z takiego manulan korzystałem, więc o pomyłce nie ma mowy 2 motor dawniej chodził normalnie na takim tłumiku więc po co go ruszczć.3. rozrząd jest dokładnie tak jak na stronie 4.13 w tym manualu,(lącznie z ogniwami łańcuszka), oczywiscie skrajne tłoki w górze 4. Gniazda były frezowane w profesjonalnym zakładzie prawdopodobnie najlepszym na podkarpaciu (Ginalski z Krosna)5.Przyczyna tego zjawiska:-swiezy materiał gniazd, który sie ubił przez co zawory wydechowe się lekko zawieszają-złe paliwo-jeszcze jedno: motor paliłem bez filtra(ale to chya nie ma znaczenia) PS: Drodzy forumowicze traktujcie mnie powwżnie, jeżeli mówie, że rozrząd dobry to dobry i koniec kropka, a nie jakieś tam domysłyPozdrawiam!!!Z tego opisu wynika tylko jedno: na własne życzenie popsułeś sobie silnik. Kup inny , zamontuj i będzie jak dawniej pracował.Nie zrozumiałem pkt.5świeży materiał ? czyli gniazda były wymieniane ?i jeszcze jedno - paliłeś silnik bez filtra i dziwisz się że nie poszedł do odcięcia ? tylko dawał ogniem.mam nadzieję że następny remont u Ciebie to FZ750 - ciekawe czy go odpalisz? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawic Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 (edytowane) Ok przyznaje sie że nie wiedziałem, że nie powinno palić sie bez filtra, (lecz brałem to za opcje tego ognia z rury), ale chyba silnika nie rozwaliłem po dwóch przygazówkach??? Edytowane 4 Listopada 2007 przez jawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 nawet po jednej takiej przegazówce można pokrzywić zawory.Takich silników nie wolno bezkarnie podkręcać na czerwone pole bez obciążenia. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.