duch21moto Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Witam wszystkich! Długo czekałem ale w koncu mam :bigrazz :icon_mrgreen: !!! Górale podobno mają takie powiedzonko: JAK SIE NIE PRZEWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ... może mają rację.. w sumie to tak w skrócie miałem ślizg na prawą stronę .Gościu (jak sie póżniej okazało policjant) zapomniał włączyć jadąc autem kierunku i sobie skręcił .Jadący za nim autem wychamował a ja aby uniknąć zderzenia położyłem lub mnie położyło na prawą stronę..jak już wcześniej wspominałem jestem początkujący.. i nie widziałem innego wyjścia! Może było-nie wiem ...ale z przeciwka też jechały samochody więc raczej nie................. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Z tego co piszesz wynika że to jednak była twoja wina. Ale spoko ważne żeś Ty cały. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duch21moto Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 .. i dlaczego za używane części wołają sobie więcej niż za nowe???????????!!!!!!!!! za nowąlampę chcą 640zł a za używkę 700zł za owiewkę- przód nową 550 ,a za używkę 300.. dziwne!! moja??? to przecież on skrecił w ostatnim momencie bez kierunku! ten jadący za nim też o mało co by mu nie wjechał w ZAD... tylko ze on jechał autem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Ale gdzie , w którą stronę skręcił bez kierunku bo to jest niejasne?? Jeśli samochód przed tobą wyhamował to czemu Ty nie wyhamowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...