Qadrat Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 A jak jest z drz i remontami? Czy czesto bede musiał przy nin grzebać? No to już ruletka, albo będziesz jeździł bezawaryjnie przez kilka tysięcy kilometrów albo coś nawali. Jak nawali to koszta nie będą małe, tu masz przykładowy temat z awarią i cenami: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/171637-przytarta-glowica-suzuki-drz-400s/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Prawda jest taka że nowej już nie sprzedają w Pl a te sprzęty niestety robią się coraz starsze. Nikt nie sprzeda motocykla świeżo po remoncie więc mimo wszystko trzeba się nastawiać że jeśli chcesz kupić na dłużej to prędzej czy później remont będzie potrzebny. Na szczęście o ile głowica się nie zatrze to suma z podanego wątku może sporo się obniżyć bez remontu góry silnika.Tyle że to niestety dotyczy wszystkich starszych wysilonych singlów. Pociechą jest jedynie to że w DRZ S ze względu na stosunkowo mniejsze wysilenie taki wyremontowany silnik powinien pochodzić parę ładnych lat. Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.