RafRaf Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Zresetowal wam sie kiedys licznik przebiegu calkowitego ? Pytam bo kupilem DRZ SM 2005 z przebiegiem o polowe mniejszym niz podal wlasciciel (mowil ze mu sie zresetowal). Jaka jest przyczyna ? Da sie wrocic do oryginalnego przebiegu ? Wydaje mi się to mało prawdopodobne. Nie słyszałem o takim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zadi Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witajcie ! Mam problem ze swoim drz'tem. Mianowicie strasznie popija mi olej. Jak go kupiłem to przez pierwsze 500 km nie ubyło nawet kropelki a potem się zaczęło. Zmieniłem olej dwa razy , za każdym razem po przejechaniu 400 km nie wskazuje mi już nawet minimum. Strasznie mnie to dziwi bo na początku nie brało oleju. Teraz też nie kopci nawet jak mu ostro docisne. Dodam , że nie jeżdże w terenie , drz słuzy mi do przemieszczania sie z A do B i wydaje mi sie , że naprawde zbytnio nie dostaje po dupie a wiem co te motocykle wytrzymują. Przebieg to 8000 i ogólnie to silnik pracuje naprawde zdrowo a pije więcej niż dr big z przebiegiem 77 tyś. Ma ktoś jakiś pomysł , dlaczego tak się dzieje ? Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRZ Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Miałem podobny problem mój DRZ pił około 200 mililitrów oleju na 100 km, a przyczyną tego był krzywy zawór wydechowy, i przez to nie było u mnie widać kopcenia z wydechu ponieważ olej był wyrzucany bezpośrednio do wydechu. Musiałem wymienić wszystkie zawory oraz tłok ponieważ stary miał już duży luz. Także radze ci abyś oddał motocykl do serwisu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Witajcie ! Mam problem ze swoim drz'tem. Mianowicie strasznie popija mi olej. Jak go kupiłem to przez pierwsze 500 km nie ubyło nawet kropelki a potem się zaczęło. Zmieniłem olej dwa razy , za każdym razem po przejechaniu 400 km nie wskazuje mi już nawet minimum. Strasznie mnie to dziwi bo na początku nie brało oleju. Teraz też nie kopci nawet jak mu ostro docisne. Dodam , że nie jeżdże w terenie , drz słuzy mi do przemieszczania sie z A do B i wydaje mi sie , że naprawde zbytnio nie dostaje po dupie a wiem co te motocykle wytrzymują. Przebieg to 8000 i ogólnie to silnik pracuje naprawde zdrowo a pije więcej niż dr big z przebiegiem 77 tyś. Ma ktoś jakiś pomysł , dlaczego tak się dzieje ? Pozdrawiam smile.gif A czy sprawdzasz poziom oleju tak jak serwisówka mówi? Ew. tak jak tu piszą: http://drz400.pl/servis/pokaz/pomiar_poziomu_oleju.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zadi Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 A czy sprawdzasz poziom oleju tak jak serwisówka mówi? Ew. tak jak tu piszą: http://drz400.pl/servis/pokaz/pomiar_poziomu_oleju.html Sprawdzam tak jaka jest napisane na tej stronie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 uszczelniacze Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Jeżeli nie kopci to faktycznie wychodzi, że to uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Cześć chłopaki. Czy możecie mi podać jakieś miejsca w necie, jakieś linki do sklepów gdzie kupię okleiny na bak i osłony chłodnicy? Moje już wymiękają, a w sklepach, które znam są, ale tylko na RM lub RMZ - kiszka. Na allegro też nic nie ma. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Cześć chłopaki. Czy możecie mi podać jakieś miejsca w necie, jakieś linki do sklepów gdzie kupię okleiny na bak i osłony chłodnicy? Moje już wymiękają, a w sklepach, które znam są, ale tylko na RM lub RMZ - kiszka. Na allegro też nic nie ma. pozdrawiam. u olka jest jedna do drz: http://olekmotocykle.pl/pl/pliki_do_pobrania.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Tutaj mają duży wybór oklein: http://www.miczel.nazwa.pl/blitz/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turniq Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 (edytowane) Witam mam problem, czy może zagwozdkę z DRztą 400E. Niedawno 4-5 mth temu, mechanior wymieniał mi łańcuszek rozrządu. Dzisiaj w trakcie jazdy stwierdziłem, że gdy pochylam motocykl na prawo, to łańcuszek zaczyna hałasować- macie jakiś pomysł co może być tego przyczyną? Moto jest z 2005 roku i ma automatyczny (oryginalny) napinacz. pozdro i dzięki za pomoc turniq Edytowane 21 Listopada 2010 przez turniq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumi7 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Cześć chłopaki. Czy możecie mi podać jakieś miejsca w necie, jakieś linki do sklepów gdzie kupię okleiny na bak i osłony chłodnicy? Moje już wymiękają, a w sklepach, które znam są, ale tylko na RM lub RMZ - kiszka. Na allegro też nic nie ma. pozdrawiam. ja kupowałem w blitz jest dobra jakość ale robione na płaskie powierzchnie na plastiku koło tłumika brakło jej i się masakryczne marszczyła. sprawdź tutaj robią według własnego wzoru http://enduro-mx-shop.pl/ i jakość jest bardzo dobra widziałem na własne oczy. keep gas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 (edytowane) Witam, jakie przełożenia spisują się najlepiej w jeździe po asfalcie? Chodzi mi o to żeby można było jechać w granicach 120km/h nie męcząc przy tym moto. Niedługo będę do mojej S dokupywał koła sm i myślę powoli nad zębatkami. Dodatkowo w terenie w S lepiej ma się 14/47 czy 49? Edytowane 7 Grudnia 2010 przez flq1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 (edytowane) w teren 14/47 w Sce standard jest 16/44 ale widziałem zębatki 42Z Edytowane 7 Grudnia 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Do s kładą chyba 15 przód. Na chwile obecna mam zdaje się 14/44 właśnie zastanawiam się nad tyłem w teren i na asfalt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.