Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zresetowal wam sie kiedys licznik przebiegu calkowitego ? Pytam bo kupilem DRZ SM 2005 z przebiegiem o polowe mniejszym niz podal wlasciciel (mowil ze mu sie zresetowal). Jaka jest przyczyna ? Da sie wrocic do oryginalnego przebiegu ?

 

Wydaje mi się to mało prawdopodobne. Nie słyszałem o takim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie !

Mam problem ze swoim drz'tem. Mianowicie strasznie popija mi olej. Jak go kupiłem to przez pierwsze 500 km nie ubyło nawet kropelki a potem się zaczęło. Zmieniłem olej dwa razy , za każdym razem po przejechaniu 400 km nie wskazuje mi już nawet minimum. Strasznie mnie to dziwi bo na początku nie brało oleju. Teraz też nie kopci nawet jak mu ostro docisne. Dodam , że nie jeżdże w terenie , drz słuzy mi do przemieszczania sie z A do B i wydaje mi sie , że naprawde zbytnio nie dostaje po dupie a wiem co te motocykle wytrzymują. Przebieg to 8000 i ogólnie to silnik pracuje naprawde zdrowo a pije więcej niż dr big z przebiegiem 77 tyś.

Ma ktoś jakiś pomysł , dlaczego tak się dzieje ?

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem mój DRZ pił około 200 mililitrów oleju na 100 km, a przyczyną tego był krzywy zawór wydechowy, i przez to nie było u mnie widać kopcenia z wydechu ponieważ olej był wyrzucany bezpośrednio do wydechu. Musiałem wymienić wszystkie zawory oraz tłok ponieważ stary miał już duży luz. Także radze ci abyś oddał motocykl do serwisu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie !

Mam problem ze swoim drz'tem. Mianowicie strasznie popija mi olej. Jak go kupiłem to przez pierwsze 500 km nie ubyło nawet kropelki a potem się zaczęło. Zmieniłem olej dwa razy , za każdym razem po przejechaniu 400 km nie wskazuje mi już nawet minimum. Strasznie mnie to dziwi bo na początku nie brało oleju. Teraz też nie kopci nawet jak mu ostro docisne. Dodam , że nie jeżdże w terenie , drz słuzy mi do przemieszczania sie z A do B i wydaje mi sie , że naprawde zbytnio nie dostaje po dupie a wiem co te motocykle wytrzymują. Przebieg to 8000 i ogólnie to silnik pracuje naprawde zdrowo a pije więcej niż dr big z przebiegiem 77 tyś.

Ma ktoś jakiś pomysł , dlaczego tak się dzieje ?

 

Pozdrawiam smile.gif

A czy sprawdzasz poziom oleju tak jak serwisówka mówi? Ew. tak jak tu piszą: http://drz400.pl/servis/pokaz/pomiar_poziomu_oleju.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki.

Czy możecie mi podać jakieś miejsca w necie, jakieś linki do sklepów gdzie kupię okleiny na bak i osłony chłodnicy?

Moje już wymiękają, a w sklepach, które znam są, ale tylko na RM lub RMZ - kiszka.

Na allegro też nic nie ma.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki.

Czy możecie mi podać jakieś miejsca w necie, jakieś linki do sklepów gdzie kupię okleiny na bak i osłony chłodnicy?

Moje już wymiękają, a w sklepach, które znam są, ale tylko na RM lub RMZ - kiszka.

Na allegro też nic nie ma.

pozdrawiam.

 

 

u olka jest jedna do drz:

http://olekmotocykle.pl/pl/pliki_do_pobrania.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

mam problem, czy może zagwozdkę z DRztą 400E.

Niedawno 4-5 mth temu, mechanior wymieniał mi łańcuszek rozrządu.

 

Dzisiaj w trakcie jazdy stwierdziłem, że gdy pochylam motocykl na prawo, to łańcuszek zaczyna hałasować- macie jakiś pomysł co może być tego przyczyną?

 

Moto jest z 2005 roku i ma automatyczny (oryginalny) napinacz.

pozdro i dzięki za pomoc

turniq

Edytowane przez turniq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki.

Czy możecie mi podać jakieś miejsca w necie, jakieś linki do sklepów gdzie kupię okleiny na bak i osłony chłodnicy?

Moje już wymiękają, a w sklepach, które znam są, ale tylko na RM lub RMZ - kiszka.

Na allegro też nic nie ma.

pozdrawiam.

 

 

ja kupowałem w blitz jest dobra jakość ale robione na płaskie powierzchnie na plastiku koło tłumika brakło jej i się masakryczne marszczyła.

sprawdź tutaj robią według własnego wzoru http://enduro-mx-shop.pl/ i jakość jest bardzo dobra widziałem na własne oczy.

 

 

keep gas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, jakie przełożenia spisują się najlepiej w jeździe po asfalcie?

Chodzi mi o to żeby można było jechać w granicach 120km/h nie męcząc przy tym moto.

Niedługo będę do mojej S dokupywał koła sm i myślę powoli nad zębatkami.

Dodatkowo w terenie w S lepiej ma się 14/47 czy 49?

Edytowane przez flq1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...