rafako1981 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Mam pytanie ostatnio kolega ogłaszał wydech CRD do drz i gdybym chciał taki wydech założyć to musial bym przeprowadzic jakies regulacje w gazniku? i czy dodaje troche mocy nie chodzi mi o moc ale dzwiek bo mój chodzi jak odkurzacz:P Kolego to ja ogłaszałem ale już nie aktualne!! Tylko teraz polega problem na tym że troszkę go przerobiłem i jego dzwięk jest teraz super ale jakoś mocy stracił!! I teraz nie wiem, czy przypadkiem nie bedzie gaznik do regulacji a jak tak to nie wiem kto mi to zrobi bo ja się całkowicie na tym nie znam!! Może oriętujecie sie kto mi w tym pomoże w okolicach olsztyna!! Drugie pytanie to to czy myszę mieć kierunkowskazy żeby poruszać się po drogach i czy za brak swiatła stopu którego nie ma mogą mi dowód zabrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Kolego to ja ogłaszałem ale już nie aktualne!! Tylko teraz polega problem na tym że troszkę go przerobiłem i jego dzwięk jest teraz super ale jakoś mocy stracił!! I teraz nie wiem, czy przypadkiem nie bedzie gaznik do regulacji a jak tak to nie wiem kto mi to zrobi bo ja się całkowicie na tym nie znam!! Może oriętujecie sie kto mi w tym pomoże w okolicach olsztyna!! Drugie pytanie to to czy myszę mieć kierunkowskazy żeby poruszać się po drogach i czy za brak swiatła stopu którego nie ma mogą mi dowód zabrać? a przed przeróbką miał więcej mocy od seryjnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 a przed przeróbką miał więcej mocy od seryjnego? Pewnie nie - tylko po wybebeszeniu stracil troche na srednich obrotach. Podnies na iglicy o 1 zabek i powinno byc lepiej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Drugie pytanie to to czy myszę mieć kierunkowskazy żeby poruszać się po drogach i czy za brak swiatła stopu którego nie ma mogą mi dowód zabrać? Powinieneś mieć kierunkowskazy i stop. Wszystkie motocykle których pierwsza rejestracja była po 1985r muszą być wyposażone w kierunkowskazy, a "stop" motocykle muszą mieć "od zawsze". Wiem że zaraz odezwą się głosy że "... u nas na stacji diagnostycznej facet podbija dowód rejestracyjny za flaszkę..." ale niestety takie jest prawo i ostatnio coraz trudniej załatwić przegląd niesprawnego lub niekompletnego pojazdu. Ostatnio osobiście przerabiałem temat, facet (mimo że to mój znajomy) na stacji powiedział że kierunkowskazy na przeglądzie muszę mieć, nieważne jakie byle błyskały na pomarańczowo, później mogę sobie je zdemontować i go to nie interesuje. Ale ostrzegał że policjant może mi wtedy zabrać dowód i skierować na ponowne badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Pewnie nie - tylko po wybebeszeniu stracil troche na srednich obrotach. Podnies na iglicy o 1 zabek i powinno byc lepiej :) Czyli jak bym miał zalożyc drugi wydech to musiałbym podniesc o jeden zabek? ma ktos jakis do sprzedania? a w ogóle były drz blokowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 a w ogóle były drz blokowane? Blokowane nie, ale były w różnych wariantach mocy (inny gaźnik, wydech, wałki rozrządu, CDI) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafako1981 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 no dzięki koledzy a jeśli chodzi o tłumik to przed przeróbką był motorek mocniejszy a jak mu zrobiłem przelot i troszke końcówkę powiekszyłem to jakby stał się mułowaty!! A co do kierunków to czy w wersji E jest gotowa instalacja pod kierunki? i czy muszę zrobić żeby uruchomić ten stop którego chyba w seri nie miałem? Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 no dzięki koledzy a jeśli chodzi o tłumik to przed przeróbką był motorek mocniejszy a jak mu zrobiłem przelot i troszke końcówkę powiekszyłem to jakby stał się mułowaty!! A co do kierunków to czy w wersji E jest gotowa instalacja pod kierunki? i czy muszę zrobić żeby uruchomić ten stop którego chyba w seri nie miałem? Pozdro!!! Bo musisz ustawic gaznik teraz - to nie tak ze wstawiasz przelotowy i od razu masz + 10 koni. :) POza tym miales dobry wydech CRD to zaczales kombinowac - jak chciales miec halas to bylo kupic sobie jakis najtanszy pseudo sportowy a ten zostawic. Na przegladzie jesli Ci sprawdza poziom dB to bedziesz mial problemy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Ja mam kompletny układ wydechowy CRD :) Maszyna na nim chodzi elegancko, nie jest to przelot. Ale jest lżejszy do oryginału więc dobre i to. Dźwięk nie jest zły, ale jak obok kumpel leci na przelotowym Akrapie to sorry, ale CRD hałasuje jak kałasznikow ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caszol Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam wszystkich użytkowników DR-Z ! Od miesiąca jestem posiadaczem motocykla Suzuki DR-Z 400 S z 200 roku. Motocykl pochodzi z Anglii, przebieg 8400 mil. Przeczytałem większość postów w tym temacie ale nie znalazłem odpowiedzi na problem, który wczoraj się pojawił. Mianowicie w związku z cieknącym uszczelniaczem na wałku zębatki oraz wysprzęgliku postanowiłem je wymienić. Spuściłem więc olej. Aby jednak odkręcić śrubę przytrzymującą tą brązową nakładkę na simering wysprzęglika konieczne było odkręcenie elementu gaźnika (ciężki dostęp do tej śruby). Najprawdopodobniej jest to podgrzewacz paliwa (gaźnik Mikuni), wygląda z zewnątrz jak mały kondensator a w środku jak mała antena, która wciska się o ok 1 cm. Po wymianie simeringów, filtra oleju i oleju, posprawdzaniu wszystkich śrub i dokręceniu zębatki odpaliłem motocykl. Zapalił bez problemu ale podczas jazdy okazało się że kompletnie brakuje mu mocy. Motocykl jedzie jak 125 4T ! Nic poza wcześniej wspomnianymi elementami nie demontowałem. Ma ktoś pomysł co się mogło stać? Mam tylko nadzieję, że nie był zalany jakimś moto-doctorem na uszczelnienie... Przebieg motocykla raczej pewny. Mam co najmniej 4 kwity z ostatnich przeglądów w UK więc silnik raczej nie powinien być zajechany. Help. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafako1981 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Bo musisz ustawic gaznik teraz - to nie tak ze wstawiasz przelotowy i od razu masz + 10 koni. :) POza tym miales dobry wydech CRD to zaczales kombinowac - jak chciales miec halas to bylo kupic sobie jakis najtanszy pseudo sportowy a ten zostawic. Na przegladzie jesli Ci sprawdza poziom dB to bedziesz mial problemy :) Przeglądem to się nie martwie są inne sposoby :icon_twisted: Martwią mnie tylko kierunki choć czytałem że tylko lusterko lewe jest wymagane i teraz tylko czekać kiedy mnie zatrzymają i co powiedzą :icon_mrgreen: co do tłumika to każdy ma swój gust-mi osobiście w ogóle nie pasował dzwięk crd więc go troszkę zmieniłem i to prawda że moc spadła nieznacznie ale spadła!! Pozostało mi tylko regulacja gaznika ale o to poroszę kogaś co się zna :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam wszystkich użytkowników DR-Z ! Od miesiąca jestem posiadaczem motocykla Suzuki DR-Z 400 S z 200 roku. Motocykl pochodzi z Anglii, przebieg 8400 mil. Przeczytałem większość postów w tym temacie ale nie znalazłem odpowiedzi na problem, który wczoraj się pojawił. Mianowicie w związku z cieknącym uszczelniaczem na wałku zębatki oraz wysprzęgliku postanowiłem je wymienić. Spuściłem więc olej. Aby jednak odkręcić śrubę przytrzymującą tą brązową nakładkę na simering wysprzęglika konieczne było odkręcenie elementu gaźnika (ciężki dostęp do tej śruby). Najprawdopodobniej jest to podgrzewacz paliwa (gaźnik Mikuni), wygląda z zewnątrz jak mały kondensator a w środku jak mała antena, która wciska się o ok 1 cm. Po wymianie simeringów, filtra oleju i oleju, posprawdzaniu wszystkich śrub i dokręceniu zębatki odpaliłem motocykl. Zapalił bez problemu ale podczas jazdy okazało się że kompletnie brakuje mu mocy. Motocykl jedzie jak 125 4T ! Nic poza wcześniej wspomnianymi elementami nie demontowałem. Ma ktoś pomysł co się mogło stać? Mam tylko nadzieję, że nie był zalany jakimś moto-doctorem na uszczelnienie... Przebieg motocykla raczej pewny. Mam co najmniej 4 kwity z ostatnich przeglądów w UK więc silnik raczej nie powinien być zajechany. Help. Ten niby kondensator to zawór elektromagnetyczny, jeśli go źle zamontowałeś to może być przyczyną zamulenia.Prawdopodobnie ucieka ci podciśnienie i przepustnica się nie podnosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Przeglądem to się nie martwie są inne sposoby :icon_twisted: Martwią mnie tylko kierunki choć czytałem że tylko lusterko lewe jest wymagane i teraz tylko czekać kiedy mnie zatrzymają i co powiedzą :icon_mrgreen: co do tłumika to każdy ma swój gust-mi osobiście w ogóle nie pasował dzwięk crd więc go troszkę zmieniłem i to prawda że moc spadła nieznacznie ale spadła!! Pozostało mi tylko regulacja gaznika ale o to poroszę kogaś co się zna :bigrazz: Nie musisz mieć kierunków, nie mają prawa do tego się doczepić. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Nie musisz mieć kierunków, nie mają prawa do tego się doczepić. pzdr To dość śmiała teza, możesz ją poprzeć jakimś konkretnym paragrafem z rozporządzenia ministra infrastruktury "w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia". Ja zupełnie niedawno robiłem przegląd i mam odmienne zdanie, ale chętnie się czegoś dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caszol Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) Ten niby kondensator to zawór elektromagnetyczny, jeśli go źle zamontowałeś to może być przyczyną zamulenia.Prawdopodobnie ucieka ci podciśnienie i przepustnica się nie podnosi. Jak w takim razie jak należy go prawidłowo zamontować ? Nie da się go inaczej założyć, obok śruby, która go mocuje jest punkt, znacznik, w który wchodzi obudowa kondensatora. Może na samej "antence" tego zaworu powinien sie znajdować jakiś oring, który spadł podczas demontażu? Wydaje mi się, że nie ma możliwości demontażu tego zaworu wraz z gaźnikiem, bo do niego dochodzą 2 kable, których nie da się odpiąć. Stąd wnioskuję, że raczej powinna to być część typu "plug&play". Edytowane 22 Czerwca 2010 przez caszol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.