lionix Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Wie tkoś może co z tą mocą co pisałem poprzednio? Prawie mnie na światłach jak leciałem na pole ciężarówka pogoniła.... nawet na 1 nie podniesie koła, czuć ze ledwo przyśpiesza :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Wie tkoś może co z tą mocą co pisałem poprzednio? Prawie mnie na światłach jak leciałem na pole ciężarówka pogoniła.... nawet na 1 nie podniesie koła, czuć ze ledwo przyśpiesza :/ lionix czyli po ostatniej Twojej ingerencji w zawory koń już ma dość i nie chce jechać ?A przed ustawianiem zaworów chodził lepiej ?Jeśli tak to należy na nowo ustawić zawory ewentualnie ustawić rozrząd ,i najlepiej niech zrobi to ktoś kto ma większa praktykę (bez urazy)niż TY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Właśnie przed ustawianiem zaworów było to samo :D zrobiło się nagle, z dnia na dzień . A wziąłem się za nie bo nie chciał odpalać, ustawiłem (nowe płytki) luzy są idealne, odpala, chodzi super :] Rozrząd też ustawiłem, taki głupi to nie jestem, ustawiałem to 50 razy... przy wymianie tłoka, niezliczona ilość rozbierania wałków... zawsze było super. Przemyślałem temat, i obstawiam gaźnik. Mam w tym moim cudzie gaźnik podciśnieniowy-wielkie ZŁO, swoją drogą. Orientuje się ktoś może jak się w nim ustawia mieszankę? Śruba pod gaźnikiem nic nie daje, zresztą ona reguluje tylko jałowe? Ustawienie mieszanki następuje przez zwiększenie dawki paliwa, czy zwiększenie dawki powietrza? Jak już pisałem, mam czarną świecę, więc obstawiam że jest za bogato. Tą całą śrubę mam wykręconą na 2.5 obrotu http://images.cmsnl.com/img/partslists/car...ig-10a_2d56.gif Numer 27 zdaje się Jak ktoś byłby tak miły, to prosiłbym o wsazanie na tym schemacie gdzie się ustawia mieszankę :P z resztą sobie poradzę A zmiana wysokości zawieszenia pływaka? Obniżenei coś da? Tylko nie jeździjcie po mnie...pojęcie mam, tylko nie o gaźniku i elektronice :] Dzięki :) Edytowane 22 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 To TU masz mikuni i numer 36 jest od składu mieszanki.Standardowo powinieneś mies odkręcona na 3,5 obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Ok U mnie jest na 2.5, wywalę jeszcze. Świeca nadal będzie czarna (wcześniej bylo na 3.5, w serwisówce jest 2.5 to zmieniłem) Ktoś ma może pomysł co zrobić z tym fantem? Ze świecą znaczy :P Filtr czyściutki, elegansi Edytowane 22 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Tą śrubą regulujesz dotąd aż obroty będą największe. A na jałowym moto wchodzi na obroty czy też jest zmulone? jeśli tak to może być coś z podciśnieniem - np. pęknięta membrana. edit: w serwisówce są dane "startowe" (orientacyjne) - w każdym sprzęcie i regulujesz indywidualnie. Edytowane 22 Marca 2010 przez abgutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Na obroty wchodzi, i schodzi bardzo dobrze, nie faluje. Jedyny mankament to brakmocy. Membrana jest cała, ale jest jakoś dziwnie pognieciona. Podciśnieniowa przepustnica chodziła jakoś niemrawo, ale rozebrałem to i jest lepiej. Jednak idealnie się składa w swoją osłonę (membrana) szkoda że podczas jejkontroli nie rozebrałem całego gaźnika...eh A tej śrubki nie da się kręcić na zapalonym silniku, to co, mam gasić,wyciągać gaźnik, wkręcać, wkładać, sprawdzać...to będzie trwało rok :/ Co do startowych, to wiem to oczywiście :P Tą czarną swiecę (a raczje lekko okopconą) to jeszcze przeboleję,byle rozwiązać problem mocy. :) Dzięki za pomoc Edytowane 22 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 A tej śrubki nie da się kręcić na zapalonym silniku, to co, mam gasić,wyciągać gaźnik, wkręcać, wkładać, sprawdzać...to będzie trwało rok :/ Co do startowych, to wiem to oczywiście :P Nie no chłopaku MUSISZ to zrobić przy odpalonym silniku bo inaczej nie ma sensu ! Wszyscy o tym piszą że to nie jest łatwe ale się da. Co do braku mocy to nie mam pomysłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Mam specjalny magiczny śrubokręt do wkładania napinacza rozrządu, to może on podejdzie :) Moc ja obstawiam gaźnik, oby to to Czyli jak w strej dobrej DT 80? Wkręcać aż będzie wyć, a potem zmniejszać obroty śrubą obrotów? OK! Ale to się nie reguluje tylko jałowych? Bo ja bym chciał np. ustawić w całym zakresie-co wtedy? pływak? o ile go opuszczać? 1mm ? Edytowane 22 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Tutaj masz uproszczoną zasadę działania gaźnika,może to Ci rozjaśni :-) http://www.konop25.nazwa.pl/private/budowa...ka%20AYO007.pdf A tu: http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm dodatkowo działanie mikuni z pięknym rysunkiem pokazującym kiedy która dysza pracuje. Regulacja śrubą mieszanki ma wpływ na pracę w całym zakresie obrotów ( oczywiście największy przy niskich obrotach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Wie ktoś czy kranik paliwa od S/SM pasuje do E?? pzdr p.s. kupię sprawny kranik do drz400e ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Jaki smar pakowac od kalamitki w tylnym wahaczu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Jaki smar pakowac od kalamitki w tylnym wahaczu ? Do wahacza ,główki ramy,kół jak i przegubu stosuję smar o podwyższonej odporności na wypłukiwanie ,wodoodporny smar do łożysk oferuje sporo firm.Ważne żeby wahacz jak i przegub przesmarować przynajmniej dwa razy do roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Napisz jakiego Ty uzywasz. Koncze serwis DRZ po zimie i w sumie zostalo mi tylko to ;). Jak wporwadzasz tam smar? Reczna smarownica czy hydrauliczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 http://sklepy.allegro.pl/item866917831_mul...caria_400g.html Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.