Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam koledzy

mial ktos z was do czynienia z "regenerowana" glowica i mostkami tzn ktos je napawal i oszlifowal

powiedzcie mi ktos czy na czym takim mozna jezdzic jak dlugo to wytrzyma i kto robi takie zeczy??

pozdrawiam

 

Osobiście unikał bym takiej rzeźby, wydaje mi się że nie wiele drożej wyszedł by zakup oryginalnej sprawnej głowicy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce robic czegos takiego motocykl ktory do mnie trafil okazal mi takie rzeczy przy rutynowej kontroli luzow zaworowych i teraz nie bardzo wiem czy mozna na czyms takim jezdzic czy trzeba szukac glowicy

dzieki za twoje zdanie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce robic czegos takiego motocykl ktory do mnie trafil okazal mi takie rzeczy przy rutynowej kontroli luzow zaworowych i teraz nie bardzo wiem czy mozna na czyms takim jezdzic czy trzeba szukac glowicy

dzieki za twoje zdanie

pozdrawiam

 

Jeżeli silnik nie wydaję żadnych niepokojących oznak to... Ja bym jeździł... :icon_mrgreen: tylko częściej zaglądał bym do głowicy i kontrolował jej stan.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli silnik nie wydaję żadnych niepokojących oznak to... Ja bym jeździł... :icon_mrgreen: tylko częściej zaglądał bym do głowicy i kontrolował jej stan.

odglosy zadne nie dochodzily ale walek z wydechu ma ponad 1.20mm luzu a ssacy jest o 0.15 za ciasny wiec nie mozna porzadnie luzu zaworowego ustawic a wiem ile moze kosztowac remont jak cos wpadnie do cylindra wiec tak czy inaczej musze z tym cos zrobic

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy przy głowicy to mógłby mi ktoś przypomnieć jakie luzy zaworowe w Drz400E z 2000r powinny być bo będę pierwszy raz sam je sprawdzał i na co szczególnie zwrócić uwagę ( doglądnąć ) w głowicy byłbym bardzo wdzięczny bo sezon się zbliża a nie chce mieć niespodzianek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy przy głowicy to mógłby mi ktoś przypomnieć jakie luzy zaworowe w Drz400E z 2000r powinny być bo będę pierwszy raz sam je sprawdzał i na co szczególnie zwrócić uwagę ( doglądnąć ) w głowicy byłbym bardzo wdzięczny bo sezon się zbliża a nie chce mieć niespodzianek

 

To tak na zimnym silniku 0.10-020 ssanie i 0.20-0,30 wydech. Popatrz na wałki i ogolnie czy jakichs przytarc niema . Ustaw na znakach wszystko i zrob zdjecie cyfrowka tak na wszelki wypadek. Przylap lancuszek tytyrytka jak nie masz sruby w glowicy zeby ci nie wpadł do sirodka. A masz płytki zaworowe?

 

A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ?

Wypowie sie ktos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak na zimnym silniku 0.10-020 ssanie i 0.20-0,30 wydech. Popatrz na wałki i ogolnie czy jakichs przytarc niema . Ustaw na znakach wszystko i zrob zdjecie cyfrowka tak na wszelki wypadek. Przylap lancuszek tytyrytka jak nie masz sruby w glowicy zeby ci nie wpadł do sirodka. A masz płytki zaworowe?

 

A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ?

Wypowie sie ktos ?

 

Jak nie masz płytki to możesz szlifować, w cztero-cylindrówkach sobie życzyli niektórzy taki zabieg, bo trzeba było zrobić na już i to jezdzi, aczkolwiek nie jest to zgodne z zaleceniami producentów i serwisówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak na zimnym silniku 0.10-020 ssanie i 0.20-0,30 wydech. Popatrz na wałki i ogolnie czy jakichs przytarc niema . Ustaw na znakach wszystko i zrob zdjecie cyfrowka tak na wszelki wypadek. Przylap lancuszek tytyrytka jak nie masz sruby w glowicy zeby ci nie wpadł do sirodka. A masz płytki zaworowe?

 

A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ?

Wypowie sie ktos ?

 

 

Przy ostatnich kilku sprawdzaniach zaworów nic nie trzeba było korygować wiec myśle że i tym razem będzie wszystko jak trzeba .

 

Mam jeszcze jedno pytanie ostatnio zauważyłem przy wymianie uszczelniaczy w tylnim kole że jest luz spory przy mocowaniu zacisku hamulca do wahacza co się objawiało lekkimi szarpnięciami kola przy jeździe po naciśnięciu hamulca podłożyłem tam kawałek blaszki i teraz się nie rusza Nie powinno tam być luzu czy się mylę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ?

Wypowie sie ktos ?

mozna zeszlifowac ale nie samemu na papierze (bo takie rzezbienie na dobre nie wyjdzie) tylko na tzw. gumowce. pomierz dokladnie ile setek trzeba mniej i podjedz do zakladu ktory sie zajmuje szlifami, glowicami itp. i tam ci za grosze zeszlifuja dokladnie tyle ile trzeba.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odglosy zadne nie dochodzily ale walek z wydechu ma ponad 1.20mm luzu a ssacy jest o 0.15 za ciasny wiec nie mozna porzadnie luzu zaworowego ustawic a wiem ile moze kosztowac remont jak cos wpadnie do cylindra wiec tak czy inaczej musze z tym cos zrobic

pozdrawiam

Czyli ktoś za dobrze tego nie zrobił.. :banghead: Sprawdź czy uda ci się dobrać jakieś płytki tak żeby luz był ok, w serwisówce są podane chyba ich graniczne wymiary a jeżeli okaże się że nic z tego nie będzie to rozglądał bym się raczej za nową głowicą

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna zeszlifowac ale nie samemu na papierze (bo takie rzezbienie na dobre nie wyjdzie) tylko na tzw. gumowce. pomierz dokladnie ile setek trzeba mniej i podjedz do zakladu ktory sie zajmuje szlifami, glowicami itp. i tam ci za grosze zeszlifuja dokladnie tyle ile trzeba.

a nie magnesówce ? :>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ?

Wypowie sie ktos ?

kolego niedawno dostalem moto i rozebralem gore okazalo sie ze ktos zle wyszlifowal te plytki i rozklepaly zawory wiec lepiej sprawdzic jakie trzeba i kupic nowe te 10pln za sztuke nikogo nie doprowadzi do bankroctwa a zle wykonana operacja moze cie duzo kosztowac wiem bo wymieniam wlasnie zawory i prowadnice

pozdrawiam

 

Czyli ktoś za dobrze tego nie zrobił.. :banghead: Sprawdź czy uda ci się dobrać jakieś płytki tak żeby luz był ok, w serwisówce są podane chyba ich graniczne wymiary a jeżeli okaże się że nic z tego nie będzie to rozglądał bym się raczej za nową głowicą

chyba zle mnie zrozumialem nie chodzi o luz na zaworach tylko na samym walku

wałek ma taki luz w panewce a drugi jest za ciasny i po dokreceniu odpowiednim momentem przestaje sie obracac a przy luznym walku nie mozna poprawnie ustawic luzu na zaworach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

''kolego niedawno dostalem moto i rozebralem gore okazalo sie ze ktos zle wyszlifowal te plytki i rozklepaly zawory wiec lepiej sprawdzic jakie trzeba i kupic nowe te 10pln za sztuke nikogo nie doprowadzi do bankroctwa a zle wykonana operacja moze cie duzo kosztowac wiem bo wymieniam wlasnie zawory i prowadnice

pozdrawiam''

 

W sumie racja jak sie krzywo podszlifuje to bedzie szklanke ukosowac . Ja w irlandi jezdze i tu sobie wolaja za zaworki 100 euro . Zamowie w polsce i mi poczta wysla. Teraz mam 318 na płytce i luz 0.20 na wydechu czyli płytka ma byc 308 ?

Dobrze kminie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka!

Jak coś to mam na sprzedaż gaznik Keihin Fcr 39, airbox + króćce z wersji E, do tego dynoJety dedykowane do gaziora no. Opcjonalnie bedzie tez kolektor na sprzedaż. Mam również kola na oryginalnych oponach z wersji S. Zainteresowanych zapraszam na PW lub gg: 1878619

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...