lukopr Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 witam koledzy mial ktos z was do czynienia z "regenerowana" glowica i mostkami tzn ktos je napawal i oszlifowal powiedzcie mi ktos czy na czym takim mozna jezdzic jak dlugo to wytrzyma i kto robi takie zeczy?? pozdrawiam Osobiście unikał bym takiej rzeźby, wydaje mi się że nie wiele drożej wyszedł by zakup oryginalnej sprawnej głowicy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 nie chce robic czegos takiego motocykl ktory do mnie trafil okazal mi takie rzeczy przy rutynowej kontroli luzow zaworowych i teraz nie bardzo wiem czy mozna na czyms takim jezdzic czy trzeba szukac glowicy dzieki za twoje zdanie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 nie chce robic czegos takiego motocykl ktory do mnie trafil okazal mi takie rzeczy przy rutynowej kontroli luzow zaworowych i teraz nie bardzo wiem czy mozna na czyms takim jezdzic czy trzeba szukac glowicy dzieki za twoje zdanie pozdrawiam Jeżeli silnik nie wydaję żadnych niepokojących oznak to... Ja bym jeździł... :icon_mrgreen: tylko częściej zaglądał bym do głowicy i kontrolował jej stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jeżeli silnik nie wydaję żadnych niepokojących oznak to... Ja bym jeździł... :icon_mrgreen: tylko częściej zaglądał bym do głowicy i kontrolował jej stan. odglosy zadne nie dochodzily ale walek z wydechu ma ponad 1.20mm luzu a ssacy jest o 0.15 za ciasny wiec nie mozna porzadnie luzu zaworowego ustawic a wiem ile moze kosztowac remont jak cos wpadnie do cylindra wiec tak czy inaczej musze z tym cos zrobic pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat22 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jak już jesteśmy przy głowicy to mógłby mi ktoś przypomnieć jakie luzy zaworowe w Drz400E z 2000r powinny być bo będę pierwszy raz sam je sprawdzał i na co szczególnie zwrócić uwagę ( doglądnąć ) w głowicy byłbym bardzo wdzięczny bo sezon się zbliża a nie chce mieć niespodzianek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jak już jesteśmy przy głowicy to mógłby mi ktoś przypomnieć jakie luzy zaworowe w Drz400E z 2000r powinny być bo będę pierwszy raz sam je sprawdzał i na co szczególnie zwrócić uwagę ( doglądnąć ) w głowicy byłbym bardzo wdzięczny bo sezon się zbliża a nie chce mieć niespodzianek To tak na zimnym silniku 0.10-020 ssanie i 0.20-0,30 wydech. Popatrz na wałki i ogolnie czy jakichs przytarc niema . Ustaw na znakach wszystko i zrob zdjecie cyfrowka tak na wszelki wypadek. Przylap lancuszek tytyrytka jak nie masz sruby w glowicy zeby ci nie wpadł do sirodka. A masz płytki zaworowe? A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ? Wypowie sie ktos ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 To tak na zimnym silniku 0.10-020 ssanie i 0.20-0,30 wydech. Popatrz na wałki i ogolnie czy jakichs przytarc niema . Ustaw na znakach wszystko i zrob zdjecie cyfrowka tak na wszelki wypadek. Przylap lancuszek tytyrytka jak nie masz sruby w glowicy zeby ci nie wpadł do sirodka. A masz płytki zaworowe? A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ? Wypowie sie ktos ? Jak nie masz płytki to możesz szlifować, w cztero-cylindrówkach sobie życzyli niektórzy taki zabieg, bo trzeba było zrobić na już i to jezdzi, aczkolwiek nie jest to zgodne z zaleceniami producentów i serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat22 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 To tak na zimnym silniku 0.10-020 ssanie i 0.20-0,30 wydech. Popatrz na wałki i ogolnie czy jakichs przytarc niema . Ustaw na znakach wszystko i zrob zdjecie cyfrowka tak na wszelki wypadek. Przylap lancuszek tytyrytka jak nie masz sruby w glowicy zeby ci nie wpadł do sirodka. A masz płytki zaworowe? A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ? Wypowie sie ktos ? Przy ostatnich kilku sprawdzaniach zaworów nic nie trzeba było korygować wiec myśle że i tym razem będzie wszystko jak trzeba . Mam jeszcze jedno pytanie ostatnio zauważyłem przy wymianie uszczelniaczy w tylnim kole że jest luz spory przy mocowaniu zacisku hamulca do wahacza co się objawiało lekkimi szarpnięciami kola przy jeździe po naciśnięciu hamulca podłożyłem tam kawałek blaszki i teraz się nie rusza Nie powinno tam być luzu czy się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ? Wypowie sie ktos ? mozna zeszlifowac ale nie samemu na papierze (bo takie rzezbienie na dobre nie wyjdzie) tylko na tzw. gumowce. pomierz dokladnie ile setek trzeba mniej i podjedz do zakladu ktory sie zajmuje szlifami, glowicami itp. i tam ci za grosze zeszlifuja dokladnie tyle ile trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 odglosy zadne nie dochodzily ale walek z wydechu ma ponad 1.20mm luzu a ssacy jest o 0.15 za ciasny wiec nie mozna porzadnie luzu zaworowego ustawic a wiem ile moze kosztowac remont jak cos wpadnie do cylindra wiec tak czy inaczej musze z tym cos zrobic pozdrawiam Czyli ktoś za dobrze tego nie zrobił.. :banghead: Sprawdź czy uda ci się dobrać jakieś płytki tak żeby luz był ok, w serwisówce są podane chyba ich graniczne wymiary a jeżeli okaże się że nic z tego nie będzie to rozglądał bym się raczej za nową głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 mozna zeszlifowac ale nie samemu na papierze (bo takie rzezbienie na dobre nie wyjdzie) tylko na tzw. gumowce. pomierz dokladnie ile setek trzeba mniej i podjedz do zakladu ktory sie zajmuje szlifami, glowicami itp. i tam ci za grosze zeszlifuja dokladnie tyle ile trzeba. a nie magnesówce ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 A tak apropo z tymi płytkami jak mam za mały luz na wydechu i nie mam płytki to czy mozna ta co jest troche przyszlifowac np na papierze siernym 600 - 800 ? Wypowie sie ktos ? kolego niedawno dostalem moto i rozebralem gore okazalo sie ze ktos zle wyszlifowal te plytki i rozklepaly zawory wiec lepiej sprawdzic jakie trzeba i kupic nowe te 10pln za sztuke nikogo nie doprowadzi do bankroctwa a zle wykonana operacja moze cie duzo kosztowac wiem bo wymieniam wlasnie zawory i prowadnice pozdrawiam Czyli ktoś za dobrze tego nie zrobił.. :banghead: Sprawdź czy uda ci się dobrać jakieś płytki tak żeby luz był ok, w serwisówce są podane chyba ich graniczne wymiary a jeżeli okaże się że nic z tego nie będzie to rozglądał bym się raczej za nową głowicą chyba zle mnie zrozumialem nie chodzi o luz na zaworach tylko na samym walku wałek ma taki luz w panewce a drugi jest za ciasny i po dokreceniu odpowiednim momentem przestaje sie obracac a przy luznym walku nie mozna poprawnie ustawic luzu na zaworach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 ''kolego niedawno dostalem moto i rozebralem gore okazalo sie ze ktos zle wyszlifowal te plytki i rozklepaly zawory wiec lepiej sprawdzic jakie trzeba i kupic nowe te 10pln za sztuke nikogo nie doprowadzi do bankroctwa a zle wykonana operacja moze cie duzo kosztowac wiem bo wymieniam wlasnie zawory i prowadnice pozdrawiam'' W sumie racja jak sie krzywo podszlifuje to bedzie szklanke ukosowac . Ja w irlandi jezdze i tu sobie wolaja za zaworki 100 euro . Zamowie w polsce i mi poczta wysla. Teraz mam 318 na płytce i luz 0.20 na wydechu czyli płytka ma byc 308 ? Dobrze kminie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Siemka! Jak coś to mam na sprzedaż gaznik Keihin Fcr 39, airbox + króćce z wersji E, do tego dynoJety dedykowane do gaziora no. Opcjonalnie bedzie tez kolektor na sprzedaż. Mam również kola na oryginalnych oponach z wersji S. Zainteresowanych zapraszam na PW lub gg: 1878619 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 a nie magnesówce ? :> dokladnie tak :eek: Teraz mam 318 na płytce i luz 0.20 na wydechu czyli płytka ma byc 308 ? Dobrze kminie? plytka 315 lub 310 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.