davopl Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Lukopr super, tak trzymać :D Pogoda dopisuje to się wziąłem za DRZ bo też chcę trochę polatać, no ale nie pali bo ssanie nie działa. A z pycha nie da rady bo wiadomo, śniegi w polu I tutaj proźba do was-jutro rozbieram gaźnik do najmniejszego elementu. Może ktoś podać oryginalne ustawienia gaźnika? Pływak, obroty i takie tam Czytałem coś ale chyba ślepy jestem, a serwisówki nie ogarniam bo za @#&!@* jestem Dzięki wielkie kOFFffaM WazZzZZ ChuuUoPaczczqquii!1 :*:* :D xP :P ^^ :D :D :D : * :* :*:*:*:*: wow @edit aha jeszcze :P Była kiedyś taka stronka z serwisówką do DRZ, ale nie książka do pobrania, tylko wycinki stron, a na stronie był każdy element (jak jest zbudowany) np. głowica, skrzynia itp. Ale za grzyba nie mogę znaleźć, a adresu zapomniałem. Jak by ktoś miał w zakładkach to proszę o pomoc dla bliźniego :) http://pdftown.com/Suzuki-DR-Z400-Service-Manual.html chodziło Ci o to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Dzisiejszy wypad :D A co, SM też w zimie daje radę! http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C02%5C06...896332-full.jpg http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C02%5C06...896331-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) Koledzy na nowy sezon chciałbym zakupić jakiś komplet kółek supermoto do swojej wersji "S", na allegro widzę że nie ma zbyt wielkiego wyboru ale jest ze 2 komplety za około 1500 zł. Może ktoś wie od jakiego moto mogą jeszcze podejść kółka do DRZ-a i jak dużej ingerencji finansowej i twórczej będzie wymagała ich przeróbka. Może ktoś ma coś na sprzedaż, albo wie gdzie można coś dostać w dobrej cenie..... Z góry dzięki ! Edytowane 6 Lutego 2010 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 1500 zł. to jest bardzo dobra cena. Kombinowanie zajmuje bardzo dużo czasu, cenowo i tak w końcu wyjdzie podobnie a nie wiadomo czy efekt końcowy się uda. Grunt żeby ośki pasowały, resztę można dystansami pokombinować. Przód jeszcze pół biedy bo jedyny problem może stanowić tarcza, która i tak w większości przypadków jest 320 mm także dopasowujemy adapter. Z tyłem może być gorsze kombinowanie bo mamy zębatkę i tarcze cham. która w różnych modelach ma różne rozmiary tu z dystansem może być problem. Napiszę Ci jak ja mam teraz. Kupiłem okazyjnie kompletne niebieskie koła Rexfelgen do DR 350 (najprawdopodobniej). Same felgi to wydatek ok. 1300 - 1400 zł. nówka. Ja za te koła dałem 450 zł. Także okazja jak w mordę strzelił. Zamierzam je podpiąć pod WR 450. Kupiłem tarczę motomastera 320 mm. za 600 zł (co ciekawe akcesoryjne tarcze do SM pasują idealnie do WR,YZ i DR-Z - różnica w adapterze ze względu na to, że zacisk nissina w tych modelach jest inaczej montowany). Teraz kombinuje z piastami. Przednią mam za 420 zł. (wraz z felgą 21" i kompletem szprych). Jeśli sprzedam samą felgę ze szprychami za 300 zł. to w końcowej fazie wydałem na przednią piastę 100 zł. o ile ich nie zachowam. Akurat z WR jest łatwiej bo od 2002 pasują z każdego modelu YZ i WR (od 125 do 450). Czyli: koła - 450 hamulec - 600 piasta przód - 420 Razem - 1470 zł. A czeka mnie zakup tylnej piasty i adaptera i przerobienie wszystkiego pod koła 17". Obawiam się tylko czy szprychy będą pasować. Moja rada. Bierz te za 1500 zł. albo są excela za 1650 zł. ale bez tarczy SM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Moja rada. Bierz te za 1500 zł. albo są excela za 1650 zł. ale bez tarczy SM. A powiedz mi jak wygląda to od strony praktycznej z tą tarczą przednią od SM? Warto robić ten adapter o którym mowa była wyżej, czy zarzucić sobie swoją tarcze od oryginalnych kół (o ile będzie pasować). Jest duża różnica w efektywności hamowania na tej większej tarczy ? Co radzisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Ja mam teraz seryjną od S czyli 250 mm. Na seryjnych klockach kicha, na sportowych EBC MX-S w miarę daje radę. Ale porównując do siły hamowania z fabryczną DR-Z 400 SM z 310 mm tarcza to jest lipa jak nigdy. Zeby zrobic stopala trzeba min. 2 palce, mocno wcisnac klamke i dobic cialem przod... Takze jak chcesz miec zadowalający efekt to tarcza 320 mm. na przod i stalowe oploty to koniecznosc. Jak przejecham sie na husce z tarcza, zaciskiem i pompą beringera to o maly wlos mialem lota przez kiere. Jeden palec, zadnego dobijania, ciut mocniej wciskasz klamke i jedziesz na przednim czy tego chcesz czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 (edytowane) hmmmm czyli warto się zastanowić.... a jeśli będę miał tą od SM to do przeróbki wystarczy tylko wykonanie tego adaptera przedniej tarczy którego schemat jest powyżej ??? Czy jeszcze coś ? Ten gość co chce za kółka za 1500 zł z allegro chce mi je puścić za 1400 zł + dorzuca dodatkową tylną oponę niby w dobrym stanie. + 80 zł koszt wysyłki. Dobra oferta ? Edytowane 7 Lutego 2010 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Jeśli to jest pod 320 mm. to tak. Kupujesz śruby i przykrecasz. Jesli do 310 to moze Ci gdziesz chaczyc. Jeremi jeszcze nie odpowiedzial do jakiej tarczy, albo ja jestem slepy i nie widze, takze czekamy na odp :) Adaptery z tego co kumpel mi mowil, katalogowo np. z motomastera sa w cenie 200 - 250 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Ten gość co chce za kółka za 1500 zł z allegro chce mi je puścić za 1400 zł + dorzuca dodatkową tylną oponę niby w dobrym stanie. + 80 zł koszt wysyłki. Dobra oferta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 (edytowane) Jak jest tak jak w opisie to bym brał. Ma do tego dystanse i adapter? Ta tarcza hamulcowa jest jedną z najtańszych na rynku, ja z EBC byłem bardzo niezadowolony ale grunt ze cos jest. 160 tylna opona jest za szeroka, widać że łancuch haczy mocno o opone, 150 jest optymalna. 39 zebatka to bedzie tragedia, fajnie na prostych ale do pogumowania nie. Ja mam 44 i jest optymalnie. Ale to wszystko pierdoly... Jak dla mnie to bardzo dobra oferta. Edytowane 7 Lutego 2010 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 (edytowane) adaptera na pewno nie ma, a o dystanse nie pytałem, ale zapytam zaraz. Tarcza przednia podobno praktycznie nowa tak jak zębatka tylna. Też myślę że te 33 zęby to troszkę przy mało, ale mam swoją luźną zębatkę na garażu jeszcze nadającą się do jazdy chyba 44 zęby albo 48 (oryginalna). Edytowane 7 Lutego 2010 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 witam panowie jestem tu nowy wiec wybaczcie ewentualne wpadki szukam i szuka i nie moge wygrzebac jak wymienic olej w tylnym amorku w drz jak to pozniej odpowietrzyc ile i czym napompowac?? z gory dzieki za info pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 (edytowane) witam panowie jestem tu nowy wiec wybaczcie ewentualne wpadki szukam i szuka i nie moge wygrzebac jak wymienic olej w tylnym amorku w drz jak to pozniej odpowietrzyc ile i czym napompowac?? z gory dzieki za info pozdrawiam Jeśli Ci tył nie cieknie , to nie ruszaj . Zmiany oleju w tylnym amorku następują zazwyczaj w czasie jego regeneracji . Olej standardowo to 5W , ok. 400-500 ml , 6 atmosfer azotem napompujesz u wulkanizatora.Gdybyś rozbierał amor to masz tu zdjęcie, oleju trzeba zalać sporo , bo jak widać na zdjęciu tłok siedzi bardzo wysoko. Edytowane 7 Lutego 2010 przez CRASH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Jeśli Ci tył nie cieknie , to nie ruszaj . Zmiany oleju w tylnym amorku następują zazwyczaj w czasie jego regeneracji . Olej standardowo to 5W , ok. 400-500 ml , 6 atmosfer azotem napompujesz u wulkanizatora.Gdybyś rozbierał amor to masz tu zdjęcie, oleju trzeba zalać sporo , bo jak widać na zdjęciu tłok siedzi bardzo wysoko. dzieki tylko ze musze to rozkrecic zeby wymienic sprezyne mam moto od ciezkiego jedzdzca ponad 100 kilo ja mam niecale 80 i gosc zalozyj sprezyne eibacha i jest dla mnie za twardu na maksa popuszczone odbicie i dobicie i prawie na maksa wstepne naprezenie i nadal odbijam sie jak ping pong i jeszcze jak by mozna bylo sie dowiedziec ktoredy olej wylac nalac i ewentualnie odpowietrzyc dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cali78 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Witam Panowie decydowanie kupie drz 400 E w rozsądnych pieniądzach może być bez prawa rejestracji lub coś do porobienia sorry ze w tym temacie ale odwiedza go najwięcej osób posiadających drz może ktoś się skusi i sprzeda pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.